Kuinka monta tuntia miehesi jaksaa ajaa autoa
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 kertaa on 9h ajettu putkeen sillä tavalla että tankattiin kerran matkalla, eli n. 3-5 min tauko tankilla, pidempää reissua ei ole tullut vastaan autolla
Ihan vaarallista tuollainen, ettekö edes syöneet tai käyneet vessassa?
Mitä vaarallista siinä on? Ei koettu tauolle tarvetta, oltaisi toki pysähdytty jos olisi haluttu.
Hän ei aja lainkaan, minä ajan ja vireänä pysyn ainakin neljä tuntia putkeen. N75
Miksi kuulen päässä, miten monta tuntia jaksaa sängyssä? 😂
Kai hän on 12 tuntia joskus ajanut, kun on ollut yksin liikkeellä. Kun mukana on muita, vaihdetaan joka tauolla kuskia
Mieheni ei koskaan aja, jos olemme yhdessä liikenteessä. Hän inhoaa ajamista.itse jaksan noin 400km ilman taukoa.
Alun kahdeksatta tuntia, mutta se ei ole kovin järkevää.
Nimim. "Kupla otsassa, kaksi parhaassa"
Tunnin päästä nuokahtavalla on uniapnea.
Meidän autoreissuilla minä ajan. Mies on ihan hirveän huono kuski. Tänäänkin kun käytiin vain kaupassa ja mies ajoi, niin minä roikuin kauhukahvassa. Mies kiihdyttää vaikka turvaväliä ei käytännössä enää ollut. Sitten hirveä jarrutus ja ohitus pientareen kautta kun edessä ajava jarrutti kun oli kääntymässä vasemmalle. Sen ajotapa on tyyliä kaasu, jarru, kaasu, jarru riskiohitus ja paluu kaistalle suoraan ohitettavan nokan eteen ja muuta typerää. Ei mitään ennakointia. Talvella en sen kyytiin mene ollenkaan.
Mies ajaa 2000km vuodessa, minä 20 000km vuodessa.