Kuinka monta tuntia miehesi jaksaa ajaa autoa
Kommentit (49)
DI Mieheni ajaa autoa 68 tuntia putkeen eikä tunnu missään. Miesten aatelia.
Mitä jaksamista siinä on? En lähde invalidin kanssa reissuun.
4 viikkoa oli viime vuonna pisin putki kun ajettiin Jyväskylästä Mumbaihin ja takaisin kesälomalla. Vähän sitä kuulemma väsytti mutta lupasin tikata fiskarseilla kylkiluiden väliin jos nukahtaa niin hyvin meni.
Parin tunnin välein on hyvä käydä kusella ja vähän jaloitella. Ei ole pakko matkata hampaat irvessä.
Työvuorot kestää 12 tuntia, ajaa monesti melkein koko ajan. Joten sen verran.
Ainakin 16 h. Sisältää yhden tauon. Itse ajan noin 7 h, yhdellä tauolla.
Pystyyhän sitä vaikka vuorokauden ajamaan mutta miksi pitäisi? Matkasta pitää myös nauttia.
En tiedä, ehkä se pari kolme tuntia pystyy ajamaan. Sitten alkaa pää nuokahdella ja saa pelätä, että nukkuu rattiin. Kun lähdetään pitemmille automatkoille, minä ajan aina. Mies on varakuskina. Oltiin USA:n kiertoajelulla monen osavaltion läpi ja helposti ajoin 9-10 tuntia kerrallaan. Pysähdyttiin vain syömään jotain, ja vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 16 h. Sisältää yhden tauon. Itse ajan noin 7 h, yhdellä tauolla.
Eli 8 tuntia?
Kuinka monta tuntia itse jaksat ajaa?
Kyllähän henkilöautoa normaali terve ihminen jaksaa ajaa vaikka 18 tuntia.
4 kertaa on 9h ajettu putkeen sillä tavalla että tankattiin kerran matkalla, eli n. 3-5 min tauko tankilla, pidempää reissua ei ole tullut vastaan autolla
Toivottavasti ei lainkaan, koska hänellä ei ole ajokorttia (eikä ole koskaan ollutkaan).
Vierailija kirjoitti:
Typerä kysymys.
Outo
Vierailija kirjoitti:
4 kertaa on 9h ajettu putkeen sillä tavalla että tankattiin kerran matkalla, eli n. 3-5 min tauko tankilla, pidempää reissua ei ole tullut vastaan autolla
Ihan vaarallista tuollainen, ettekö edes syöneet tai käyneet vessassa?
Ei aloittajaa oikeasti kiinnosta vastaukset paskaakaan, kunhan taas vain huvikseen kyselee tyhmiä.