Kuinka monta tuntia miehesi jaksaa ajaa autoa
Kommentit (49)
6 tuntia menee ilman taukoja
Koko päivä muutamalla pysähdyksellä
650km ajelee kotiseudulleen parilla tauolla. Jos ollaan yhdessä liikkeellä, niin mä yleensä ajan. Joten mies ei ajaisi lomalla kovin paljoa.
14 tuntia, HKI - Levi talvella taukoineen
T. Naiseni mies
Vuoronperään ajetaan 2-3 tunnin pätkissä
Nykyään hätinä jaksaa tuntia pitempään.
Siis päivässä vai koko autoloman aikana? Vuorokaudessa hän voisi ajaa 12 tuntia ja minä saman verran ja viikon autoloman aikana hyvinkin 30 tuntia.
Kaksi tuntia ja sitten vaihdetaan kuskia.
Pari tuntia korkeintaan, sitten alkaa väsähtää. Vuorotellaan ajamisessa.
Kyllä me vaihdellaan kuskia pidemmillä matkoilla. Mies väsähtää usein jo tunnin jälkeen, meinaa nukahtaa rattiin, kun moottoritiellä ajaminen on niin puuduttavaa.
Nyt on mies ollut vuoden ajokiellossa ja huomaan kyllä, että kun joutuu itse ajamaan koko matkan, niin on se aika väsyttävää. Ensi viikolla toivottavasti saa ajoluvan takaisin, niin pääsen välillä huilimaan.
Jaksaa enemmän kun sinä ajat välillä. Et kai aio pistää miestäsi ajamaan päivätolkulla?
Miehenä vastaan itseni puolesta. Pari viikkoa sitten olin yhteensä kymmenen tuntia ratissa, viisi tuntia suuntaansa. Pisimmät yhteäjaksoiset ajomatkat ovat olleet myös jotain kymmenen tunnin luokkaa, pysähdyksiä tein lähinnä tankatessa. -M44
Minä jaksa 4-5 tuntia ilman tauokis. Mies vähemmän. Ehkä sen 2 tuntia just ja just. Miksi just miehen ajoaika kiinnostaa?
Joo epäselvä aloitus. Kuinka pitää tarkoittaa osalle ilmeisesti jotain matkankestoa pysähdyksineen ja osalle ajomatkaa yhteen putkeen. Osalle koko päivän ajoja. Tarkenna nyt ap. Vähän.
Kyllä joka mies 12 h lappiin ajaa kun perhe jää kotiin.
8 tuntia