Miksi jotkut keski-ikäiset laittaa facebookkiin vaan lähikuvia omista kasvoista?
Kommentit (20)
Vartalo on kuin tynnyri. Mutta näkyy se lihavuus kasvoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vartalo on kuin tynnyri. Mutta näkyy se lihavuus kasvoistakin.
No mitä sitten vaikka on lihava?
En ole facebookissa ja olen vanhus, mutta jotenkin ihmetyttää se oman naamansa esittely. Mulla on kaveri joka lähettää wa- viesteihin koko ajan omaa naamaansa. Hänkin on vanhus ja hyvin sairas vielä.🤯
Ne on jossain vuodessa 2010 ja luulee että on in
Vierailija kirjoitti:
Kuule eiköhän omaan facebookiin saa laittaa mitä haluaa. En ymmärrä arvostelijoita. Voi ihan hyvin poistaa kavereista, jos niin häiritsee.
Voisihan sitä laittaa itsestä kuvan kauempaakin, mutta käsi ei veny määräänsä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule eiköhän omaan facebookiin saa laittaa mitä haluaa. En ymmärrä arvostelijoita. Voi ihan hyvin poistaa kavereista, jos niin häiritsee.
Ei sinne nyt ihan mitä sattuu kyllä saa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne nyt ihan mitä sattuu kyllä saa laittaa.
No tietysti laittomuudet jätetään pois automaattisesti.
Näin kaupungilla eilen hutsun, joka oli vetänyt ohuet trikoot kainaloihin niin, että pillupaistoi kilometrin päähän. Läskit lonkat myös kiinnittivät huomiota. Miten joku voi pitää tuollaista normaalina pukeutumisena 🤔🤭
Lisäksi usein näyttävät olevan humalakuvia.
Profiilikuvan voisi silloin tällöin vaihtaa mutta kyllä pelkät naamankuvat muuten ovat typeriä. Mieluummin tilannekuvia ja niissä voi itse esiintyä. Joku on ottanut kirjaimellisesti nimen Facebook, naamakirja.
Tarkoitatko selinmakuulla otettuja kuvia, jotka on otettu kasvojen yläpuolelta? Silloin näyttää hoikemmalta.
Naamakirjaan laitetaan naamakuvia. Poistu sieltä, jos noin häiritsee.
Nää on varmaan samoja ihmisiä, jotka aina peilailee itteään. Muitten vaikea päästä yleisessä vessassa pesemään käsiään, kun nämä juuttuvat peilin eteen.
Mitä jos poistaisit sen naamakirjan, jos on noin vaikeaa.
Olen keski-ikäinen ja olen laittanut ainoastaan profiilikuvan itsestäni facebookiin, sekin taitaa olla jo 4 vuotta vanha enkä ole vaihtamassa, olkoot se sama ei sillä niin väliä ole, en ole aktiivinen somessa paitsi toisinaan av:lla.
No etteivät siskonlikat ja vanhat ystävät pääse unohtamaan miltä näytän
No mitä väliä. Jokainen laittaa mitä haluaa. Sinä et laita, mutta joku toinen laittaa eikä siinä mitään ihmeellistä.