Pyöreitä täyttävät, miten juhlitte?
Kommentit (34)
Täytän tos 19 päivän päästä 50v . Muut järjestää mulle synttärit.. minä vain olen paikalla...
Mä en muista onko mulla ollut 10-vuotissynttäreitäkään (joka vuosi ei juhlia ollut) ja sitten kun täysi-ikäistyin niin en mä juhlinut mitenkään 18-vuotispäivääni. Parikymppisiä saatoin olla juhlimassa baarissa, mutta varmaksi en väitä. 30-vuotisjuhlat sitten järjestin, mutta lopulta ne harvatkin jotka lupasi tulla perui tulonsa eli nekin jäi juhlimatta ja siksi en sitten enää edes yrittänyt järkätä mitään 40-vuotispippaloita. Seuraavana olisi sitten 50-vuotispäivät parin vuoden päästä ja tilanne on se, ettei ainakaan tarvitse ilmoittaa olevansa "matkoilla" koska kukaan ei niitä olisi tulossakaan juhlimaan.
Sinänsä kyllä tykkään synttäreistä ja muistakin juhlapäivistä perinteineen, koska tavallista arkea on ihan riittämiin. Ainakin siis minun elämässäni.
Viisikymppisenä en juhlinut mitenkään. Kuusikymmentä vuotta tulee täyteen syksyisenä perjantaina. Jos tuolloin terveenä niin todennäköisesti lavatansseissa Ruusulinnassa tai Pavilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko 60-vuotta täyttäviä.
Ketä kutsutte, sisarrukset?Työkaverit?
Täytin jo. En juhlinut nyt enkä ole aiemminkaan juhlinut. Ainoa, joka muistaa, on äiti. Hän muistuttaa myös isää.
Sain kyllikseni synttäreistä ysiluokalla, kun sovin kolmen kaverin kanssa, mitä tehtäisiin ja mitä olisi tarjolla. Kukaan heistä ei saapunut paikalle tai muistanut muutenkaan. Oli niin ikävä tunne, että en kaipaa sellaista toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä tulee täyteen. En juhli, työttömänä ei paljon mitään järjestellä, eikä kiinnosta ketään kyllä nähdäkään. Tuskin kukaan tulisikaan, sen jälkeen kun YT:t vei duunin vuosia sitten, ei ole juuri kukaan yhteyksiä pidellytkään, suorastaan vältellyt.
50 vuotta täytän heinäkuussa. Olen kutsunut 50 vierasta. Ihan pihajuhlat pidän, toivottavasti ei ainakaan vettä sada koska sitten ei ole hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
10-vuotiaana oli kaverisynttärit ja äiti oli tehnyt autonnäköisen täytekakun.
20-vuotiaana olin tyttöystäväni kanssa yökerhossa.
30-vuotiaana pidin kavereilleni kotibileet.
40-vuotiaana oltiin vaimon kanssa Lontoossa.
50-vuotiaana korona pilasi juhlat, joten join kalsarikännit.
Mitähän sitä 60-vuotiaana keksisi?
Kaivat hautasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10-vuotiaana oli kaverisynttärit ja äiti oli tehnyt autonnäköisen täytekakun.
20-vuotiaana olin tyttöystäväni kanssa yökerhossa.
30-vuotiaana pidin kavereilleni kotibileet.
40-vuotiaana oltiin vaimon kanssa Lontoossa.
50-vuotiaana korona pilasi juhlat, joten join kalsarikännit.
Mitähän sitä 60-vuotiaana keksisi?
Kaivat hautasi.
No sehän on ilahduttavaa, jos olen niin hyvässä fyysisessä kunnossa, että jakan moisen montun kaivaa. 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä tulee täyteen. En juhli, työttömänä ei paljon mitään järjestellä, eikä kiinnosta ketään kyllä nähdäkään. Tuskin kukaan tulisikaan, sen jälkeen kun YT:t vei duunin vuosia sitten, ei ole juuri kukaan yhteyksiä pidellytkään, suorastaan vältellyt.
Purreeko se sisarr
Eipä ole tullut juhlittua synttäreitä ala-asteen jälkeen.
Mitä tässä juhlia pitäisi? Minä päivät pitkät täytän pyöreitä jalkapalloja Adidaksen tehtaalla.
Onpa ankeita ihmisiä. Suomalaiset on kyllä masentavia. Valivali.
Syksyllä tulee 50v mittariin ja alkuvuodesta buukattiin liki 3vkon matka kauas.