Finnairin lennolta peruttiin ruuat ja pelkkä käsimatkatavara mukaan
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Niin että kaksi viikkoa lentokoneessa?
Lähe itse kahden viikon reissuun käsimatkatavaroin varustautuneena.
Vierailija kirjoitti:
No sehän sanoi että kyseessä on Finnair.
Oltiin palaamassa kanarialta kahden viikon lomalta kun paikallinen huolinta meni johonkin korpilakkoon.
Yli 10 tunnin säätämisen jälkeen päädyttiin siihen että ruumaa ei purettu, vain matkustajat vaihdettiin
Me lensimme seuraavan porukan matkatavaroiden kanssa Suomeen ja meidän matkatavaramme jäivät kanarialle.
En minä niitä likapyykkejä ja paria viinapulloa ihan heti kaivannutkaan mutta juuri talvipalttoot päällä kanarialle saapuneita saattoi naurattaa kun uimakamat ja kesävaatteet toimitettiin kolmen päivän päästä.
Huvittavinta oli se kun kello neljä aamulla saavuttiin Helsinki-Vantaalle ja yksi neljän lapsen keski-suomalainen perhe alkoi taivastella että auton avaimet tuli pakattua ruumaan menevään matkalaukkuun että mitäs nyt kun viiden tunnin päästä pitäisi olla töissäkin
Paljonko sitä romua pitää ottaa reissulle mukaan?
Minulla on aina pelkät käsimatkatavarat ja en koskaan syö lennolla mitään.
Jos ei voi olla muutamaa tuntia syömättä, niin sitten ottaa eväät. Minä matkustan aina 2-3 viikon reissut käsimatkatavaroilla.
Finnairin johto vastaa saamatta jääneistä palveluista. Eikös se niin mene että yrityksen korkein johto on aina vastuussa kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin palaamassa kanarialta kahden viikon lomalta kun paikallinen huolinta meni johonkin korpilakkoon.
Yli 10 tunnin säätämisen jälkeen päädyttiin siihen että ruumaa ei purettu, vain matkustajat vaihdettiin
Me lensimme seuraavan porukan matkatavaroiden kanssa Suomeen ja meidän matkatavaramme jäivät kanarialle.
En minä niitä likapyykkejä ja paria viinapulloa ihan heti kaivannutkaan mutta juuri talvipalttoot päällä kanarialle saapuneita saattoi naurattaa kun uimakamat ja kesävaatteet toimitettiin kolmen päivän päästä.
Huvittavinta oli se kun kello neljä aamulla saavuttiin Helsinki-Vantaalle ja yksi neljän lapsen keski-suomalainen perhe alkoi taivastella että auton avaimet tuli pakattua ruumaan menevään matkalaukkuun että mitäs nyt kun viiden tunnin päästä pitäisi olla töissäkin
Tossa on kyllä niin klassinen moka/pakkausvirhe että ihan oikein noille taukeille.
Finnair on maineensa menettänyt, ja sitä myötä karkaavat asiakkaat.
Verensokeri laskee ja menee säästöliekille,sitte lihoo.
Voimis ei pysty oleen ilman ateriaa tai välipalaa,taikka naposteltavia varttia pidempään.
En omista Finnairia, enkä matkusta heidän koneilla. Voitaisiin myydä rasittamasta valtiontaloutta.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin johto vastaa saamatta jääneistä palveluista. Eikös se niin mene että yrityksen korkein johto on aina vastuussa kaikesta.
Johto on vastuussa silloin, kun korotetaan palkkoja ja bonuksia, mutta ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina pelkät käsimatkatavarat ja en koskaan syö lennolla mitään.
ja + en = enkä
Tilanne oli tiedossa etukäteen lakkoäpivätkin ilmoitettu: olisit vaihtanut lentoa