Pojan yo-juhlat ja hän ei itse halua sanoa sanaakaan vieraille
Vaan me joudumme toivottamaan kaikki tervetulleiksi ja pitämään pienen puheen.
Kommentit (46)
Halusiko hän edes pitää juhlia?
Kysyitkö edes?
Halusiko hän edes juhlia vai onko nämäkin vain nastimustin näytelmä?
Teillä onkin varmaan tosi hienot juhlat kun sankarin äiti ehtii roikkua palstailemassa...
No ne on pojan juhlat ja poika päättää miten juhlii. Meillä ei kukaan ole halunnut mitään juhlia, ovat juhlineet kavereiden kanssa ja heidän toiveiden mukaan on menty. Muutenkin olen ollut juhlissa joista juhlittu nuori on jo itse häipynyt paikalta, ollut vähän sellainen olo että kehtaako tässä edes kakku kahveja juoda enää .
Ujo. Älä painosta poikaa, puhu sinä vieraiden kanssa ja anna pojan olla siinä lähellä turvallisesti. Älä nolaa poikaraukkaa.
Miksi pitäis? Sehän on vaan paperi eikä ole edes ammattia ja nythän se opiskelu vasta alkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö edes?
En kysynyt koska minä pidän ne juhlat
t. ap
Kai olet patistanut pojan esittelemään todistustaan sukulaisille? Ja tietysti juhlakalun kuuluu pitää juhlapuhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö edes?
En kysynyt koska minä pidän ne juhlat
t. ap
Sittenhän sinä voit myös jutella vieraille.
Sinä pidät juhlat, sinä puhut ja toivotat tervetulleeksi.
Ylioppilas tuppisuuna ja äiti palstailee itse vauvafoorumilla. Kuulostaa todella upeilta yo-juhlilta teillä! Oletko jossain pöytätietokoneen äärellä makuuhuoneessa suljetun oven takana vielä? Vieraat keskenään olohuoneessa miettimässä minnekähän se juhlien emäntä on hävinnyt? Ja ylioppilas mököttää omassa huoneessa tuppisuuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴 juo boolimaljan tyhjäksi ja alkaa puhumaan kiusallisia seksuaalissävytteisiä juttuja yo-juhlissa 🥳👍
Ou jee 🥳🥳👍👍
Nämä molemmat paskajankkaukset ilmoitettu ylläpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴 juo boolimaljan tyhjäksi ja alkaa puhumaan kiusallisia seksuaalissävytteisiä juttuja yo-juhlissa 🥳👍
Ou jee 🥳🥳👍👍
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ylioppilas tuppisuuna ja äiti palstailee itse vauvafoorumilla. Kuulostaa todella upeilta yo-juhlilta teillä! Oletko jossain pöytätietokoneen äärellä makuuhuoneessa suljetun oven takana vielä? Vieraat keskenään olohuoneessa miettimässä minnekähän se juhlien emäntä on hävinnyt? Ja ylioppilas mököttää omassa huoneessa tuppisuuna?
Leppoisa kahvipöytähetki. Äiti tuijottaa kännykkää ja poika kenkiensä kärkiä.
Sukulaiset pohtivat, että milloin kehtaa lähteä.
Kai se juhlakalu saa itse päättää, pidetäänkö juhlat vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee 🥳🥳👍👍
Miksi?
Valehtelematta tuo hullu on massapostittanut noita copypastekommentteja yli tuhanteen ketjuun. Kertaa sinäkin palstan säännöt tuosta sivun yläosan linkistä!
Meillä oli kutsuttuna lähisuku ja lapsen ystäviä. Isä piti puheen ja nostettiin onnittelumalja ylioppilaalle. Sitten siirryttiin kahvitarjoiluun ja juteltiin mukavia.
Vissiin enemmän sitten äitylin YO-juhlat.