En ole koskaan tarjonnut naiselle kahvia tai ateriaa ensitreffeillä
Muutaman kerran nuorena olen tarjonnut tuopin baarissa. Siitä huolimatta olen saanut hyvin naisia elämäni aikana.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
"Mitä muuta sinä luulet saavasi naiselta kahdeksalla eurolla, kuin pelkkää juttelua?
Ja ei, ne ei ole epätoivoisia, vaan herrasmiehiä ja tosissaan olevia kosiskelijoita, jotka eivät ammu itseään jalkaan olemalla muita miehiä huonompia siinä ainoassa tilaisuudessa, jonka saavat"
Juuri näin 💫🌼
T. Itsekin feminiininen nainen joka haluaa ei-pihin, herrasmiesmäisen miehen
Tuo todistaa, että tapaat vain heikkolaatuisia miehiä.
Simppi betamies maksaa aina kiltisti, mitä pyydetään :)
Vierailija kirjoitti:
Nainen menettää kiinnostuksensa, jos mies on niin epätoivoinen, että maksaa naisen puolesta. Itsevarmat kymppimiehet eivät ikinä tarjoa, koska heidän ei tarvitse.
Tämä on totta. On niitä miehiä, joiden pitää liehitellä ja lahjoa ja kerjätä. Ja niitä miehiä, jotka tullaan hakemaan kotoa ja repimään suhteeseen. Tietysti se epätoivoinen beta on helpompi hallita, mutta alfa vie voiton 6-0 jos naiselle tarjoutuu sauma tällaiseen.
En mäkään. Eivät ole ikinä halunneet kahvilaan tai ravintolaan treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja kaikki miehet ovat aina tarjonneet minulle treffeillä. Et sinä ap taistele naisia vastaan, vaan muita miehiä vastaan.
Mies menettää vain rahansa, jos tarjoaa liian herkästi ensitreffeillä. Vasta sitten kun nainen tuntee kemiaa miestä kohtaan, voi alkaa tarjota naiselle.
No onneksi en niin köyhiä miehiä ole tapaillut, että ne pitäisi 8 euron pullakahvia suurena tulonmenetyksenä.
Ilmeisesti on olemassa niin epätoivoisia miehiä, että maksavat pelkästä juttelusta?
Miehet saa kauniilta naisilta ainakin sen ruokailun ajan juttuaikaa. Entinen kollega kertoi joskus käyttäneensä 400e tinderdeittien ruokailuun noin puolessa vuodessa. Ei saanut tyttöystävää mutta pukille pääsi jonkun kerran. Aika epätoivoista hommaa mutta ilmeisesti pakko esittää anteliasta ja varakasta. Ilmeisesti anteliaalle miehelle ei ole yhtä helppo sanoa ei kuin sille joka ei tarjoa. Monesti vasta eronneille naisille riittää joku tapailumies hetken aikaa ilman että mitään tunteita on syntynyt. Ja miehet maksaa niin kauan kuin nainen suostuu seuraksi.
Miten sen nyt sanoisi. Jos mies on todella kiinnostava ja selkeästi kiinnostunut *juuri minusta* niin tietenkin oletan ja toivon että hän on myös antelias ja tarjoaa ne pullakahvit kun on itse minut treffeille kutsunut ja hakenut (en kutsu miehiä treffeille enkä lähde tapaamaan paikkaan X vaan minut saa hakea kotoa).
Mutta kun joku sanoi että tarjoamalla nostaa mahkujaan niin ei nosta. Jos mies ei kiinnosta en edes lähde treffeille, jos kemiaa ei ole niin pyrin maksamaan itse pullani ja kahvini. EN tosin ole koskaan törmännyt tällaiseen pihimieheen ja tapailen kuitenkin selkeästi vähävaraisia miehiä pääsääntöisesti, köyhä kun olen itsekin. Tai siis OLEN törmännyt pihimiehiin mutta netissä; treffeille asti en ole mennyt koska yleensä siinä on oheisjuttuna se että mies tosiaan treffailee jatkuvalla syötöllä tai on muuten epätoivoinen. Ne miehet joiden kanssa olen suhteeseen päätynyt (kokonaista kaksi) ovat olleet nirsompia seurastaan eli mikään jatkuva pullakahvitili ei ole ollut tarpeen ja sille todella kiinnostavalle naiselle viitsii tarjota.
Minä olen kyllä tarjonnut ja niitäkin tilanteita on ollut että on maksettu omamme. Semmoistahan se Suomessa on. :)
Koskaan muuten ei nainen tarjonnut minun kahviani, missä tasa-arvo? :D
1. treffeillä myöhästy puoli tuntia
2. treffeillä maksata lasku
3. treffeillä kuse kengille.
Jos suhde jatkuu, se on vakava
Onneksi ysärillä ei tarvinnut tästäkään riidellä. Mies tarjosi aina, eikä jäänyt mutisemaan siitä mihinkään nettipalstoille. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on tosissaan kiinnostunut, niin ei se kahvikupin tarjoamiseen kaadu. Ja jos ei ole, niin rahan syytäminen sellaisen naisen deittailuun on turhaa. Lopulta voiton vie se mies joka saa pilkarit kastumaan, ei se joka tarjosi maukkaimmat laten ja isoimman pullan.
Kyllä minä valitsisin näistä sen joka tarjoaa paremmat ruuat. Mutta kun ei tiedä etukäteen, miten maksukykyinen ja moraalinen mies on. Liian iso riski lähteä treffeille ja rakastuttaa mies itseensä, kun ei tiedä tästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä tarjonnut ja niitäkin tilanteita on ollut että on maksettu omamme. Semmoistahan se Suomessa on. :)
Koskaan muuten ei nainen tarjonnut minun kahviani, missä tasa-arvo? :D
Minä en halua ottaa vierailta ihmisiltä mitään tarjoiluja vastaan enkä myöskään tarjoa.
Patukkaa olen tarjonnut. Opin sen jostain mainoksesta, kun mies sanoi ettei tyttö tiedä, että olisi nurkan takana patukkaa tarjolla.
En minäkään,3 pitkään suhdetta 12v 6v ja 12 v kaikki aloitettu ihan ryyppämällä ensi treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on tosissaan kiinnostunut, niin ei se kahvikupin tarjoamiseen kaadu. Ja jos ei ole, niin rahan syytäminen sellaisen naisen deittailuun on turhaa. Lopulta voiton vie se mies joka saa pilkarit kastumaan, ei se joka tarjosi maukkaimmat laten ja isoimman pullan.
Kyllä minä valitsisin näistä sen joka tarjoaa paremmat ruuat. Mutta kun ei tiedä etukäteen, miten maksukykyinen ja moraalinen mies on. Liian iso riski lähteä treffeille ja rakastuttaa mies itseensä, kun ei tiedä tästä mitään.
Sinun kannattaa tapailla sugar daddya.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ysärillä ei tarvinnut tästäkään riidellä. Mies tarjosi aina, eikä jäänyt mutisemaan siitä mihinkään nettipalstoille. :D
Naisia tuntuu aloittajalla olleen...miksihän eivät ole pysyneet.