Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tarjonnut naiselle kahvia tai ateriaa ensitreffeillä

Vierailija
31.05.2025 |

Muutaman kerran nuorena olen tarjonnut tuopin baarissa. Siitä huolimatta olen saanut hyvin naisia elämäni aikana.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja kaikki miehet ovat aina tarjonneet minulle treffeillä. Et sinä ap taistele naisia vastaan, vaan muita miehiä vastaan. 

Nämä miehet menettivät vain rahansa kun ilmoitit joka kerta kahvitarjoilun jälkeen ettet tunne mitään kemiaa?

Vierailija
22/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja kaikki miehet ovat aina tarjonneet minulle treffeillä. Et sinä ap taistele naisia vastaan, vaan muita miehiä vastaan. 

Annatko miehen tarjota myös toisilla ja kolmansilla treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina tarjottu. Ja pidän siitä kovasti. 

Vierailija
24/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat feminiiniseltä, pihiltä ja katkeralta mieheltä 🤨

Vierailija
25/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko miehen tarjota myös toisilla ja kolmansilla treffeillä?

Tottakai. Aviomieheni tarjoaa yhä 7153. treffeilläkin. 

Vierailija
26/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tämä ymmärrettäisiin. Ap:kin voisi vähän ryhdistäytyä jos hoksaisi mistä kyse.

Vierailija
27/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies menettää vain rahansa, jos tarjoaa liian herkästi ensitreffeillä. Vasta sitten kun nainen tuntee kemiaa miestä kohtaan, voi alkaa tarjota naiselle.

Vierailija
28/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisia treffejä ei sitten ole tullutkaan. Ja se saaminen on tietenkin vain puhetta. Ikinä en ole kärkeä kastanut.

Ap

Pyydän naisen suoraan viikonlopuksi kotiini ja ei haittaa vaikka toisia treffejä ei tulisi, koska sen viikonlopun aikana aikana on aina harrastettu seksiä.

Taidatkin olla vähän helppo, jakelemassa heti ensimmäisenä viikonloppuna?

Vierailija
29/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeilin tuota kerran.

Ei se mitään auttanut eli samat pakit tuli silti 3.treffien jälkeen.

Eli muille tiedoksi ei kannata.

Niinpä, säästää molempien aikaa.

Vierailija
30/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menettää vain rahansa, jos tarjoaa liian herkästi ensitreffeillä. Vasta sitten kun nainen tuntee kemiaa miestä kohtaan, voi alkaa tarjota naiselle.

No onneksi en niin köyhiä miehiä ole tapaillut, että ne pitäisi 8 euron pullakahvia suurena tulonmenetyksenä.

Vierailija
31/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pihiä miestä, mutta en myöskään ikinä haluaisi, että minulle maksaa kahvit ja kakut joku josta heti koen, etten ole kiinnostunut. Tulisi ahdistunut olo. 

Mutta en toisaalta ole koskaan ollut treffeillä asti miehen kanssa joka ei kiinnosta. Yritän karsia aluksi tosi huolella ja jutella pitkät pätkät puhelimessa eli tiedän jo valmiiksi että synkkaa tosi hyvin. 

Mielestäni jos aika nopealla tahdilla siirtyy muutamasta viestistä kahville tai vastaavaan tapaamiseen niin sitten on järkevää maksaa itse omat sapuskansa ja juomansa. Siinä kohtaa tulee varmaan niin paljon huteja. 

Vierailija
32/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en toisaalta ole koskaan ollut treffeillä asti miehen kanssa joka ei kiinnosta. Yritän karsia aluksi tosi huolella ja jutella pitkät pätkät puhelimessa eli tiedän jo valmiiksi että synkkaa tosi hyvin. 

Mielestäni jos aika nopealla tahdilla siirtyy muutamasta viestistä kahville tai vastaavaan tapaamiseen niin sitten on järkevää maksaa itse omat sapuskansa ja juomansa. Siinä kohtaa tulee varmaan niin paljon huteja. 

Minäkin teen noin, mutta pyydän naisen suoraan kotiini. Ei ole mitään järkeä tavata jossain kahvilassa.

Vierailija
33/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touché. 

Vierailija
34/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi en niin köyhiä miehiä ole tapaillut, että ne pitäisi 8 euron pullakahvia suurena tulonmenetyksenä.

Ilmeisesti on olemassa niin epätoivoisia miehiä, että maksavat pelkästä juttelusta?

Vierailija
35/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on olemassa niin epätoivoisia miehiä, että maksavat pelkästä juttelusta?

Mitä muuta sinä luulet saavasi naiselta kahdeksalla eurolla, kuin pelkkää juttelua?

Ja ei, ne ei ole epätoivoisia, vaan herrasmiehiä ja tosissaan olevia kosiskelijoita, jotka eivät ammu itseään jalkaan olemalla muita miehiä huonompia siinä ainoassa tilaisuudessa, jonka saavat. 

Vierailija
36/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tämä ymmärrettäisiin. Ap:kin voisi vähän ryhdistäytyä jos hoksaisi mistä kyse.

Ehkä Ap ei halua kilpailla muita miehiä vastaan maksullisista naisista, vaan löytää kumppanin ja arvostaa ensisijaisesti muita juttuja?

Vierailija
37/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta sinä luulet saavasi naiselta kahdeksalla eurolla, kuin pelkkää juttelua?

Ja ei, ne ei ole epätoivoisia, vaan herrasmiehiä ja tosissaan olevia kosiskelijoita

Jos ensisijainen arvotusperuste on muutama euro rahaa, niin ehkä tällaisista naisista ei kannatakaan kilpailla? Taitaa olla win-win molemmin puolin.

Vierailija
38/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, kyseessä on ensitreffit. Sillon olisi fiksua yrittää antaa itsestään mahdollisimman hyvä kuva, jos jatkoa haluaa. Tarjoaminen on yksi tapa ja nostaa jatkon todennäkäisyyttä. Mutta joo, ammu vaan itseesi jalkaan. Mulla on varaa tarjota kahvit.

Vierailija
39/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä muuta sinä luulet saavasi naiselta kahdeksalla eurolla, kuin pelkkää juttelua?

Ja ei, ne ei ole epätoivoisia, vaan herrasmiehiä ja tosissaan olevia kosiskelijoita, jotka eivät ammu itseään jalkaan olemalla muita miehiä huonompia siinä ainoassa tilaisuudessa, jonka saavat"

Juuri näin 💫🌼

T. Itsekin feminiininen nainen joka haluaa ei-pihin, herrasmiesmäisen miehen

Vierailija
40/56 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menettää kiinnostuksensa, jos mies on niin epätoivoinen, että maksaa naisen puolesta. Itsevarmat kymppimiehet eivät ikinä tarjoa, koska heidän ei tarvitse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi