Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonotan mieluummin oikealle kassalle kuin nöyryytän ja orjuutan itseäni pikakassalla

Vierailija
31.05.2025 |

En voi olla ainoa joka tekee näin periaatteesta inhimillisyyden vuoksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran kun joku mies sanoi pikakassalle kiitos, oli niin söpöä.🤭

Vierailija
2/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa, jota käytän, on yleensä useampi kassa ja itsepalvelukassat. Valitsen palvelukassoista sen, missä on nuori ja nätti nainen. On näin leskiukkona kiva saada kauniilta neitoselta hymy ja hyvän päivän toivotus. Jos ei ole kuin tuimia akkoja, menen i-kassalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, käytän itsepalvelukassaa vain jos minulla on oikeasti kiire ja vain yksi ostos. En ole tietääkseni töissä kaupassa.

Vierailija
4/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa, jota käytän, on yleensä useampi kassa ja itsepalvelukassat. Valitsen palvelukassoista sen, missä on nuori ja nätti nainen. On näin leskiukkona kiva saada kauniilta neitoselta hymy ja hyvän päivän toivotus. Jos ei ole kuin tuimia akkoja, menen i-kassalle. 

Menen aina i-kassalle, sillä kaikki kassaneidit katsovat minua kateellisesti sillä olen niin kaunis.

Vierailija
5/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Asioin noin vuosi sitten eräässä ruotsalaisen pikkukylän ICA-marketissa, ja olin ainoa, joka käytti pikakassaa. Olihan se erilainen kuin meillä Suomessa, ja meni hetki siinä opetellessa. Sipulitkin punnittiin siinä pikakassalla. Kortti kai näytettiin ensin jne.

Menihän siinä hetki, mutta olin silti maksanut nopeammin, kuin kassajonossa vieläkin odottavat mammat. Näki selvästi että vierastavat moisia laitteita.

Vierailija
6/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen aina i-kassalle, sillä kaikki kassaneidit katsovat minua kateellisesti sillä olen niin kaunis.

Minä tilaan ruuat kotiin, etteivät köyhät näe minua.

Vierailija
7/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan ip-kassalla. Olen niin yksityinen henkilö, että haluan ostaa juhla mokkani omin toimin. 

Vierailija
8/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa toissapäivänä:

Itsepalvelukassa: ei ketään

Tavallinen kassa: pitkä jono

Miksi hemmetissä jonottaisin ja hukkaisin aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme