Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko naisten ystäväporukoissa kaikien tietämä rankkaus kauneimmasta rumimpaan, vaikka kukaan ei sanoisi sitä ääneen?

arvuuttelija
31.05.2025 |

Niin että tietävätkö naiset vaistonvaraisesti kuka on porukan kaunein, toiseksi kaunein jne. vai onko niille jotenkin käsittämätöntä miksi vaikka miehet aina yrittävät iskeä Nelliä ja Peppi saa olla rauhassa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä todellisuudessa ei ole olemassa mitään järjestystä kauneimmasta rumimpaan. Ihmisillä on erilaisia makuja, joka tulee esim siinä ilmi, ettei huomiota saa vain "kauneimmat", vaan joku tykkää yhdestä, toinen toisesta. Ulkonäön lisäksi ihmisen muu olemus vaikuttaa paljon siihen, kuka kenetkin kokee viehättävänä ja kiinnostavana.

Vierailija
2/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu naisten ystäväporukkaan, mutta mistä olen sellaisia joskus sivusta seurannut, niin ainakin kateutta esiintyy ja selän takana puhumista, en ole kuullut suoranaista rankkausta rumimmasta kauneimpaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on. Tuollakaan ketä lähestytään ja ketä ei harvoin on tekemistä ulkonäön kanssa. 

Vierailija
4/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kaveriporukkaa, mutta hyvistä ystävistä kukaan ei myöskään harrasta mitään juhlimista tai yöelämää niin ei meitä ketään isketä missään. Melkein kaikilla myös hyvin erilainen miesmaku. Kukaan ei tappelisi samoista miehistä, naistoverien mielestä mun miesmaku (kunnolla läski voimamies) on aivan kammottava ja itse taas en millään välitä jostain pitkästä akateemisesta nörtistä tai sähly-frisbeegolf-huhkijasta joka ei ole ollut minun makuuni tarpeeksi ruoka-aikaan kotona. 

Tiedän olevani kauniimpi kuin pari ystävääni jos miettii miesten yleistä naismakua. Ja tiedän että yksi ystäväni on todella poikkeuksellisen nätti ja siis huomattavasti minua suositumpi miesten silmissä. Sitä en tiedä mitä väliä tällä pitäisi olla naiselle joka ei kaipaa kuin sen yhden miehen (omansa) huomiota. Jos haluaisin miesten lähestymisiä, meikkaisin hillitysti, laittaisin tissit tyrkylle ja menisin jonnekin terassille yksin. Tai avonainen kesämekko päällä jonnekin tapahtumaan. Mitä sillä sitten tekisi, on minulle täysin mysteeri. 

Vierailija
5/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus 1960-luvulta: Ruma, rumempi, teekkarityttö.

Vierailija
6/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kunnolla läski voimamies"

Riittääkö että on läski ja käy vähän näön vuoksi nostamassa punttia?

Vierailija
7/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joskus ala-asteella, ja sitä tehtiin isoon ääneen mutta selän takana.

Vierailija
8/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla myös, että se rankkaus ei ole välttämättä siitä kauneimmasta rumimpaan, vaan helpoimmasta vaativimpaan. Ehkä Nellillä on sellainen katse ja pilke silmäkulmissa, että miehet tietää, että tuolta naiselta saa varmuudella, ja Peppi saattaa olla miehille heidän oman haluttavuus-, komeus- tai älykkyysluokkaansa nähden liikaa. 

Vierailija
9/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla myös, että se rankkaus ei ole välttämättä siitä kauneimmasta rumimpaan, vaan helpoimmasta vaativimpaan. Ehkä Nellillä on sellainen katse ja pilke silmäkulmissa, että miehet tietää, että tuolta naiselta saa varmuudella, ja Peppi saattaa olla miehille heidän oman haluttavuus-, komeus- tai älykkyysluokkaansa nähden liikaa. 

Voi se olla niin, että Nellin maine uskomattomana suihinottajana on kiirinyt kauas.

Vierailija
10/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä onko?

Vierailija
11/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla niin, että Nellin maine uskomattomana suihinottajana on kiirinyt kauas.

Hyvällä suihinottajalla on aina kysyntää!!!

Vierailija
12/20 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä jos alla on +10 vuotta kovaa voimatreeniä niin saa NYT tällä hetkellä käydä vain vähän näön vuoksi nostelemassa. En tiedä onko silleen vittuillakseen kysytty mutta tykkään kyllä ihan vaan läskeistäkin ukoista kunhan nyt JOTAIN on tehty :D

Eli pystyynnostetun käpylehmän luukki ei viehätä vaan että miehellä kunnolla lihasta pakaroissa, jaloissa, käsissä... Ei nuo oman miehen lihakset minnekään pois katoa vaikka välillä olisi useita kuukausia hyvin satunnaista treeni. 

Vierailija
13/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

voimailija
14/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä jos alla on +10 vuotta kovaa voimatreeniä niin saa NYT tällä hetkellä käydä vain vähän näön vuoksi nostelemassa. En tiedä onko silleen vittuillakseen kysytty mutta tykkään kyllä ihan vaan läskeistäkin ukoista kunhan nyt JOTAIN on tehty :D

Eli pystyynnostetun käpylehmän luukki ei viehätä vaan että miehellä kunnolla lihasta pakaroissa, jaloissa, käsissä... Ei nuo oman miehen lihakset minnekään pois katoa vaikka välillä olisi useita kuukausia hyvin satunnaista treeni. 

Siis pitääkö olla sellainen Eddia Hall läski, jolla on hirmuiset lihakset sen läskin lisäksi?

Sumo-tyylinen läski ei kelpaa, joka vaan näyttää läskiltä?

Vierailija
15/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään rankkauslistoja. Kyllähän naisen silmäkin kauniin naisen tuntee. Kysy vaikka pikkutytöiltä. Lapsi on niin rehellinen. 

En mulle ainakaan ole ollut koskaan mysteeri, miksi paras kaverini samalta luokalta sai kaikki pojat ja miesopet rakastumaan itseensä. Enkelikasvoinen farkkupeppu-Jenni oli kaikessa runollisessa kauneudessaan aivan vastustamaton.

Vierailija
16/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun porukassani huomiota saa eniten lihavin, joka on rohkein miestennaurattaja. Ei tietty hänestäkään kaikki miehet tykkää, mut monet lähtee läppään mukaan ja ostetut drinkit tulee meille hänen vuokseen.

Vierailija
17/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaista objektiivista voi oikeastaan mitenkään ollakaan, jos kaikki on suht taviksia eikä yksi missi.

Mut ennemmin niin, et esim. minulla on paras kroppa, toisella kaunein nenä, kolmannella upea tuuhea tukka ja neljännellä erittäin kauniit silmät. Kuka voi sanoa, et kuka on kokonaisuutena kaunein? Meidänkin miehet on ihan erinäköisiä.

Vierailija
18/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu naisten ystäväporukkaan, mutta mistä olen sellaisia joskus sivusta seurannut, niin ainakin kateutta esiintyy ja selän takana puhumista, en ole kuullut suoranaista rankkausta rumimmasta kauneimpaan. 

Ei tuo kuulosta oikealta ystäväporukalta.... Ainakaan aikuisilla.

Vierailija
19/20 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvällä suihinottajalla on aina kysyntää!!!

Mutta että onko kaunein, se on eriasia. Pysytään otsikon aiheessa!

tietäjä
20/20 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan perinteistä, että kaunis nainen kerää ympärilleen vähemmän kauniita naisia, niin hän loistaa niiden keskellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän