Stubbin esiintymistä amerikkalaiskanavalla hehkutetaan: Lainaisitteko presidenttiänne?
" Voisimmeko lainata presidenttiänne muutamaksi vuodeksi, totesi eräs amerikkalaiskommentoija viitaten ilmeisesti presidentti Donald Trumpiin."
Kyllä. Omasta puolestani saatte hänet vaikka pysyvästi lainaan, mikäli sillä päästään eroon oranssista miehestä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Presidentin pitäisi olla suomalainen. Stubb on kaikkea muuta.
No kerropas mitä hänessä on sellaista mikä on ei-suomalaista?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi jotkut inhoaa Stubbia. Suomessa presidentillä on niin vähän valtaa, että just tommonen PR-henkilö sen pitää ollakin, Haavisto olis siinä sata kertaa huonompi.
Ei Haavisto olisi ollut huonompi. Stubb on ollut ok, mutta väittelyissä Haaviston kanssa näki, että on harkitsematon vaikka on ihan väitellyt tohtori. Haavistohan veti sitä muutaman kerran ihan 6-0 väittelyissä kölin ali. Stubbista näki, että suu kävi, mutta ajatus ei kulkenut. Sen puhuminen on yleensä sellaista teatraalista näyttelyä.
Vieläkin minua kiinnostaisi tietää, mistä Stubb on halkonsa. Tentissä arvioi, että viisi mottia priimaa koivuhalkoa maksaa 22 euroa. Eli reilu neljä euroa kuutio koivuhalkoa. Ei haittaisi vaikka olisi heittomotti, jos tuohon hintaan saa.
Kokoomuksessa on pervo keskittymä, Stubbi on bi-seksuaali ja puolustusministeri sträppärihemmo. Persuissa homoja enemmän kuin laki sallii.
Stubbin ikäluokkaan kuuluvia ihmisiä tarvitaan joka maahan. Ja myös 80- ja 90-luvulla syntyneitä, joilla on hieman vähemmän tunkkainen kuva maailmasta ja nykyajoista...
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa on pervo keskittymä, Stubbi on bi-seksuaali ja puolustusministeri sträppärihemmo. Persuissa homoja enemmän kuin laki sallii.
Homoseksuaalisuus on edelleen rikos 68 maassa ja kuolemantuomion siitä voi saada Nigeriassa, Somaliassa, Iranissa, Saudi-Arabiassa ja Jemenissä. Suomessa on laillista olla homo. Ja naisetkin saa nuolla pillua.
Stubido on ihan id*ootti. Sen kun ottavat Stubidon.
Vierailija kirjoitti:
Presidentin pitäisi olla suomalainen. Stubb on kaikkea muuta.
Stubb on paras mahdollinen Suomelle ja on kyllä suomalainen mies! Tykätty on!
Stubb, tuo Palestiinan puolustaja. Häntä huolettaa enemmän ulkomaalaiset ja mitä ulkomailla tapahtuu kuin suomalaiset!
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin Trumpin milloin vaan
Mikä suhun erityisesti Trumpissa vetoaa?
Suomessa on niin vähän valtaa presidentillä että miksi meillä edes on sellainen? Annetaan jenkkeihin vaan, vaikka siellä on tyyliin 350 miljoonaa ihmistä ei löytynyt yhtään täysjärkistä presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä suhun erityisesti Trumpissa vetoaa?
Trump vetoaa hyvin yksinkertaisiin helposti höynäytettäviin ihmisiin.
No Trumpin rinnalla melkein kuka vaan näyttää pätevältä ja älykkäältä heh. Itse en ole vielä oikein lämmennyt Stubbille, mutta katsotaan miten käy ajan mittaan.
On iloksemme todettava, että useimmat Suomen presidentit virkaan astuessaan unohtavat puoluetaustanasa, kuten kuuluukin, ja pyrkivät ajamaan koko Suomen asiaa sillä näkemyksellä, mikä heillä on. Ei sitä enempää voi oikein vaatia, vaikkakin jotkut onnistuvat paremmin, jotkut eivät ihan niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Rajusti vai hellästi?
Vaikka olenkin pesunkestävä persu ja roturealisti olen silti sitä mieltä että Stubb on erinomainen presidentti Suomelle. Jos hän päättää hakea jatkokautta äänestän häntä vaikka ei edustakaan perussuomalaisia. Hyvä Alex!
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olenkin pesunkestävä persu ja roturealisti olen silti sitä mieltä että Stubb on erinomainen presidentti Suomelle. Jos hän päättää hakea jatkokautta äänestän häntä vaikka ei edustakaan perussuomalaisia. Hyvä Alex!
Mitä mieltä olet siitä saako naiset nuolla pillua ja saako miehet imeä munaa?
Ja elämänkoululainen se siellä taas selittää miten asiat ovat! :D