Valkeakoski
Kommentit (36)
täällä olisi yksi koskilainen äippä... en paljas jalkainen....
kiva olisi saada lisää tuttavia...
minulla olisi -03 ja -08 syntyneet lapset...
mese osoite on ansu1981@jippii.fi.... saapi lisäillä... :)
Meille saa edelleen laitella viestejä osoitteeseen muumi05@hotmail.com , jos uudet tuttavuudet kelpaavat. ;-)
t. Muumi05 ja pojat 3v ja 8kk
täällä olis 25 v. äippä joka kaipais ystiksiä...
ollaan muutettu mieheni ja 2-v tyttären kans, elokuun lopussa valkeakoskelle...
olisi kiva saada kevereita itselleen/ tyttärelle, kun ei tunneta täältä päin ketään
mese/s-posti pikku83@hotmail.com
on kanssa 26v äiti ja tyttö vajaa 6kk.
En tunne täältä juuri ketään. Tyttö nyt ei vielä ihan ole leikki-iässä mutta äitistä olisi kiva tutustua muihin äiteihin.
Mese/sposti on tanjah1@hotmail.com
kesäkuussa koskilaistuneet äiti 22v ja tyttö 8kk vailla ystäviä ja leikkikavereita.
Meilaa marjo.pihlaja@hotmail.com!
Moi Mariina-84!
Kiva että löysit tämän " koskin" pinon. Olen sitä muutaman kerran
nostellut tässä kesän aikana.
Toivotaan että iltojen pimetessä uusia ystäviä kaipaavat löytävät
pinkan ja solmivat elinikäisiä ystävyys-suhteita itselleen ja lapsilleen.
T.Sussu ja lapset -02 ja -05
Nostanpas kun ei vielä kukaan ole löytänyt ilmoitustani.=)
Moikka!
Täällä Sassissa olis 30w 6/06 (1v2kk)syntyneen pojanvesselin kotiäiti vailla ystäviä ja poika vailla leikkiseuraa?Olen asunut Valkeakoskella n.4vuotta,enkä tunne täältä muuta kuin miehen vanhemmat.olis kivaa löytää ystäviä!
Toivoisin saavani vastauksia sähköpostiini!
Syksyisin terveisin pikkuäiti30
sekä lapset 3,5v ja 1v. Olisi kiva löytää kavereita uudelta paikkakunnalta itselle ja varsinkin vanhempi lapsista kaipaa jo leikkiseuraa. Asustellaan pohjoispuolella kaupunkia.
ollut. Oonkohan saanu yhden kamun jota oon ihan nähny.Tuntuu,että porukka etsii ystäviä,mut sit ei jaksakaan pitää yhteyttä tai sopia mitään tapaamisia tms.
Mut tavoittaa parhaiten mesestä alanen82@msn.com
Sen verran muutosta on tapahtunut edelliseen ilmoitukseeni verraten,että odotan kolmatta lastamme syntyväksi helmikuussa joten kamuja odottajistakin otetaan vastaan!! :)
Cartsu ja pojat 3v2kk ja 1v9kk.
Eli olen kohta 30v. 1,3v ja 3v poikien äiti eerolasta!
Lähinnä kaipailisin seuraa lähistöltä, että jos kiinnostuit, niin vastaa niin annan s-posti osoitteeni!
Ja moi Cartsu ;)
Nostellaanpa taas, jos joku uusi sattuisi " eksymään" tähän pinoon!!
Täällä myös yksi koskilainen äiti, jolle kelpaisi mielellään uudet tuttavuudet :-)
Täytän 28 tänä vuonna, mies pari vuotta vanhempi. Esikoinen 2 v 4 kk ja kakkonen tulossa maalis-huhtikuussa. Lisäksi perheestä löytyy kaksi karvaista lenkitettävää ja harrastuskaveria.
Vielä olen töissä, ainakin toistaiseksi, ja esikoinen päikyssä, mutta sitten keväämmällä varsinkin olisi ulkoilu-, leikkikenttä- yms. seuraa mukava saada. Asustellaan Eerolassa.
Minuun saapi yhteyden nyt näin aluksi ainakin: muumi05@hotmail.com
Löytyisikö täältä syksyllä Roukkoon eskariin menijöitä ja heidän äitejä!!
Meidän neiti olisi menossa syksyllä tuohon eskariin.
Olisi mukava jos tältä alueelta löytyisi lapsi/lapsia johon voisi
vaikka jo etukäteen tutustua!
T. Sussu76, tyttö -02, poika -05 ja mahaasukki
Olen myös vastikään Valkeakoskelle muuttanut. Uusia ystäviä vailla.
Laita mailia, niin kerrotaan lisää.
Lumi7.1@luukku.com