Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?
Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon alkanutta tykkäämään omista pienemmistä. Eivät ole tiellä, eivät paina, eivät herätä epämieluista huomiota. Toki olisin sopusuhtaisenpi, jos olisivat isommat, mutta se nyt olisi VAIN esteettinen seikka.
Sama homma miehenä, mutta mulla on vain mikromuna. Toivottavasti naiset osaisi arvostaa
Mikropenis on kehityshäiriö mitä pienet rinnat eivät ole.
Se oli vaan vitsi joka ei auennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ISOJEN tissien väliin on vain ihanampi runkata.
M69
Ällöttävää.
T. Isotissi
Mitä ällöä tuossa on? Minä isotissinä tykkään siitä. ;)
Ja minulla on oikeus pitää sitä ällöttävänä, eikä minun tarvitse suostua sellaiseen.
Eipä kukaan sulle niin haluaisi tehdäkään, joten fair game.
Ikävä kyllä mm. hastukseni olisi halunnut, mutta en suostunut. Jätin sen kokonaan ilman seksiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pepputrendi on gone, ja Kardashianitkin pienentävät tekoperseitään. Ozempic rulaa ja ihmiset haluaa olla taas laihoja, ei bulkkeja salikroppia.
Katsotaan, alkaako rinnat taas trendaamaan. Ainakin nykyiset jonnet tykkää tisseistä, toisin kuin milleniaalijonnet.
Tarkoitat varmaan veetejä?
No miksi heitä nyt haluaakaan kutsua. Tosin osa on kyllä sen verran miehekkäitä, että veetiksi kutsuminen tuntuisi hassulta. Mutta ihanteet tuntuu olevan naisellisemmat ja sellaiset sensuellimmat, mitä milleniaaleilla oli tuossa 2010-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko imetys jos pienet rinnat?
Riippuu rintojen muodosta, ehkä. Mulla pienet rinnat, mutta rauhaskudos asettuu laajalle alalle, etenkin imetettäessä. Takana on melkein 7 vuotta imetystä, maitoa tuli aina rutosti. Imetysten jälkeen ei lyijykynä pysy edelleenkään rintojen alla, uskokaa tai elekää, koska rinnat on niin pienet, ettei tule sitä vekkiä. Ihailen naisena näyttäviä rintoja, mut pakko sanoa, että omat on aika mukavat. Ei hiosta, purista eikä pompi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt vihdoin herran vuonna 2025, että rintojen koko kokonaisuudesta irrallisena osana ei kerro yhtään mitään mistään. Isot, riippuvat rinnat ylipainoisella naisella näyttää aina kamalalta, ryhdikkäät ihan minkä tahansa kokoiset rinnat hyväkuntoisella ja tiukkakroppaisella naisella näyttää aina älyttömän hyvältä. Rintojen koolla ei yksinkertaisesti ole mitään väliä, niiden kiinteydellä ja sillä kaikella muulla naisella siinä ympärillä on.
Ei kaikki ole tuota mieltä. Minusta suuret roikkuvat rinnat ovat yleensä kauniimmat kuin pienet ja kiinteät.
Hyi yök!!!! 🤮🤣🤮🤣🤮🤣🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Entäpä pienet rusinat, kuin miehen nännit? Yrrrrrrrggggghhhhhh! Hyi ällö, iik, yöks, PLÖRH!
Entäpä miesten pa llit sitten, oksennusta tuli heti suuhun :D
...Jos huomaat miten ääliömäistä on yökötellä kenenkään ruumiinosille... Olet varmaan 8 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Rintojen koolla ei ole mitään tekemistä syövän kanssa. Tunnen sekä iso- että pienirintaisia, joilla on ollut rintasyöpä, itseni mukaan lukien. Minulla ei ole suuret olleet koskaan. Ei kannattaisi tänne laittaa tietoja, jotka ovat disinformaatiota.
Miten voi olla rintasyöpää jos ei ole rintaa?
Myös miehillä esiintyy jonkin verran rintasyöpää.
Rauhasethan ovat samanlaiset, vaikka ne miehillä eivät olekaan käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt vihdoin herran vuonna 2025, että rintojen koko kokonaisuudesta irrallisena osana ei kerro yhtään mitään mistään. Isot, riippuvat rinnat ylipainoisella naisella näyttää aina kamalalta, ryhdikkäät ihan minkä tahansa kokoiset rinnat hyväkuntoisella ja tiukkakroppaisella naisella näyttää aina älyttömän hyvältä. Rintojen koolla ei yksinkertaisesti ole mitään väliä, niiden kiinteydellä ja sillä kaikella muulla naisella siinä ympärillä on.
Ei kaikki ole tuota mieltä. Minusta suuret roikkuvat rinnat ovat yleensä kauniimmat kuin pienet ja kiinteät.
Ihan totta?
Kyllä.
Nahka venyny.
Epäilen, että naapurin eukko joutuu heittämään saunassa utareensa olkapäänsä yli saadakseen pestyä niiden alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites keskikokoiset? Naiselliset, pyöreät ja silti kiinteät.
https://i0.wp.com/plasticsurgerykey.com/wp-content/uploads/2020/05/10-1…
Minusta nuo ovat isohkot noin hoikalla naisella. Tosi kauniit kyllä.
Hauskaa, miten monia näkökulmia on, sillä itsestäni nuo ovat pienet.
Itselläni on tosi pienet rinnat, eikä se näin aikuisena enää haittaa. Eivätpä ole tiellä ja S-koon urheiluliivit riittää liiveiksi tilaisuuteen kuin tilaisuuteen.
Mutta jos teininä olisin tiennyt että jään pienirintaiseksi, olisin kyllä voinut päättää päiväni, sillä isot rinnat olivat alle kouluikäisestä asti yksi suurin haaveeni ja päähänpinttymäni. En tiedä miksi. Ehkä katselin niin tarkkaan Kuponkiuutiset. :D
Kumppaneiden puolesta kyllä harmittaa, että ihastuvat minuun muuten ja sen vuoksi joutuvat kärsimään seksielämästä lähes rinnattoman naisen kanssa. Siitä koen syyllisyyttä. Muilla naisilla ihailen todella kookkaita rintoja.
Minä olen vuosia toivonut vain miestä ja isoja tissejä. Kumpaakaan en saanut :( T. Katkera a-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on parhaat. Sikke Sumarikin haikailee teinaritissien perään.
Mitkä ihmeen teinitissit?
Rinnat kasvavat isorintaisillakin lopulliseen kokoonsa jo hyvissä ajoin teini-iässä.
Aikuisina isorintaisilla naisilla on isot rinnat jo lukioiässä ja osalla ne ovat kasvaneet jokseenkin täyteen kokoon jo 15-vuotiaana eli yläasteen aikana.
Treenanneella ja painonsa kurissa pitäneellä kolmekymppisellä on ihan yhtä pienet tissit kuin mitä sillä oli lukiossakin.
Eivät ne rinnat mihinkään enää aikuisena kasva ellei ole raskaana (lihoaminen ja rasvakudoksen kertyminen tisseihin on ihan eri asia kuin rintojen kasvaminen).
Ei pidä paikkaansa. Mulla oli teininä ja nuorena aikuisena rinnat AA. 30 ikävuoden lähestyessä ne oli A. Raskausaikana rinnat paisuivat valtaviksi. Ensimmäisen raskauden jälkeen rinnat myös kutistuivat, mutta kuudennen raskauden jälkeen ne eivät enää kutistuneet ennalleen, ja se harmittaa mua suunnattomasti. Mä pidin mun A koon rinnoista. En näistä D/DD rinnoista. En koe näitä lainkaan omakseni, vaikka olen nyt joutunut elämään näiden kanssa jo lähes 10 vuotta.
Eli painolla ei ole ollut tekemistä rintojen muutoksen kanssa, vaan raskauksilla ja niistä palautumisella, koska painan edelleen saman verran kuin 30 vuotiaana ja nyt olen 5-kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pepputrendi on gone, ja Kardashianitkin pienentävät tekoperseitään. Ozempic rulaa ja ihmiset haluaa olla taas laihoja, ei bulkkeja salikroppia.
Katsotaan, alkaako rinnat taas trendaamaan. Ainakin nykyiset jonnet tykkää tisseistä, toisin kuin milleniaalijonnet.
Tarkoitat varmaan veetejä?
No miksi heitä nyt haluaakaan kutsua. Tosin osa on kyllä sen verran miehekkäitä, että veetiksi kutsuminen tuntuisi hassulta. Mutta ihanteet tuntuu olevan naisellisemmat ja sellaiset sensuellimmat, mitä milleniaaleilla oli tuossa 2010-luvulla.
No onhan iso peppukin naisellinen ja sensuelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta?
Kyllä.
Nahka venyny
Kylläpä olet kiinnittänyt huomiota niihin rintoihin ja oikein pohtinut niitä. Jos ois rusinat et olisi unelmoinut niiden pesuhetkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites keskikokoiset? Naiselliset, pyöreät ja silti kiinteät.
https://i0.wp.com/plasticsurgerykey.com/wp-content/uploads/2020/05/10-1…
Minusta nuo ovat isohkot noin hoikalla naisella. Tosi kauniit kyllä.
Hauskaa, miten monia näkökulmia on, sillä itsestäni nuo ovat pienet.
Nuo ei pieniä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienet on parhaat. Ei mielellään yli B-kuppi.
-Hetero mies
Tästä tuli mieleen, että mulla on ollut miehiä kahta sorttia. Useimpien mielestä rintani ovat liian pienet, mutta yksi sankari mahtui joukkoon, jonka mielestä olivat liian suuret ja oli kuulemma vaikeaa tottua niihin kun tykkää pienistä.
Mä rakastan mun rintoja. Ihanan pienet, kauniit ja kosketukselle herkät. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan mun rintoja. Ihanan pienet, kauniit ja kosketukselle herkät. Nam.
Minulla isohkot ja kosketus herkät myös. Tykkään omistani :)
https://www.magazinecult.com/cdn/shop/files/Gq_Italia_October_2000_1024…
Monicalla myös ihana kunnon vyötärö, tai ollut tuolloin. Tässä selvästi laitettu rintojen kohdalta liian pieni valmisvaate päälle, jolloin pitänyt valottaa rintaosaa niin, ettei tuota huomaa. Yleinen juttu silloin kun on vyötärö ja rinnat, ettei koko matchaa eli jos rintaosa sopiva, niin sitten on vyötärö löysä. Tuossa haluttu istuva vyötäröltä, joten liian pienet kupit.