Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?

Vierailija
31.05.2025 |

Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?

https://www.is.fi/viihde/art-2000011264486.html

Kommentit (370)

Vierailija
281/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ISOJEN  tissien väliin on vain ihanampi runkata.

M69

Ei ole

Ja mistä sen naisena tiedät kun ei mulkkua ole? 

Onpas

Ei ole. Muuten tietäisit ettei pikkutissien väliin voi edes runkata.

Onpas. Sinä et tiedä mistään mitään koska olet kaappihomo. 

Kerropa sitten heteromiehenä miten onnistut runkkaamaan a- tai b-kuppien väliin. Kiinnostaisi kuulla.

Naisena enmikinä antaisi ukon runkata rintojeni väliin. Olisi kyl

Miten se tekee miehestä homon? Eihän miehillä ole rintoja joiden väliin laittaa? 

Vierailija
282/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat naisella on vähän kuin mikromuna miehellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkää nyt vihdoin herran vuonna 2025, että rintojen koko kokonaisuudesta irrallisena osana ei kerro yhtään mitään mistään. Isot, riippuvat rinnat ylipainoisella naisella näyttää aina kamalalta, ryhdikkäät ihan minkä tahansa kokoiset rinnat hyväkuntoisella ja tiukkakroppaisella naisella näyttää aina älyttömän hyvältä. Rintojen koolla ei yksinkertaisesti ole mitään väliä, niiden kiinteydellä ja sillä kaikella muulla naisella siinä ympärillä on. 

Vierailija
284/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lie määräytyy rintojen koko. Joillakin lihavilla on tosi pienet rinnat.  Suhteetonta.

On kyllä outoa, että joillain lihavilla pienet rinnat. Huono tuuri geenilotossa.

No eikai ne suhteessa kasva enempää kuin muukaan rasvakerros. Loput päätyy sitten mahaan ja lautaa pysyy vain masu pömpöttää. Silti yleis vaikutelma sirompi kuin rintavalla.

Toisilla rasva kertyy enemmän vaikka reisiin tai peppuun kuin rintoihin. Kai sen geenit jotenkin määrittelee.

Vierailija
285/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on. Pitää joko hankkia silarit tai pysytellä poissa uimarannalta ja uimahallista.

Vähän kookkaammissa rinnoissa on tosiaan se kiva puoli, että näyttää hyvältä lappubikineissä rannalla :) 

Toisaalta pienirintaisilla on usein hyvä pyöreä peppu, ja sekin näyttää oikein hyvältä rannalla bikineissä sekä uimapuvussa. 

Vierailija
286/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.

Terveisin H-kuppi

Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?

Koska rinnat koostuvat myös maitorauhasista jne. Painoin 42 kg, olin alipainoinen ja kuppikokoni oli DD.

eri

Mulla on ollut alipainoisena syömishäiriöisenä isot rinnat, sellaiset muhkuraiset rauhaskudospussit. On tosiaan omituinen oletus, että rinnat on aina ja vain rasvaa.

Vierailija
287/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M69

Ällöttävää.

T. Isotissi

Vierailija
288/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat olivat muotia joskus vuosituhannen vaihteessa, eivät enää.

Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.

Hassua että sun mieltymykset myötäilee muotia. 

Kyllähän muoti vaikuttaa ihmisten mieltymyksiinkin. 2010-luvulla oli salitrendi, mikä näkyi myös perseiden preferoimisessa, ja joskus kasarilla preferoitiin isoja tissejä ja kiharaa tukkaa. 

Minä olin teini siinä 2007-2012, ja silloin ei puhuttu mistään leuoista. Nykyään taas strong jawline trendaa, ja siihen kiinnitetään huomiota ja sitä ihaillaan. Ihmiset ottaa implanttejakin leukaan, Suomessakin on nuoria julkkiksia joiden leukalinjaa on muotoiltu selkeämmäksi.

Vierailija
289/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M69

Ällöttävää.

T. Isotissi

Mitä ällöä tuossa on? Minä isotissinä tykkään siitä. ;)

Vierailija
290/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa jotain ohjelmaa tai sarjaa jossa ihannoidaan pienempiä ihmisiä? Yleensä kaikissa vaan hankitaan silikonit ja botoksia.

Aasian maista varmaan löytyy, sitte on toi Victorias secret, haute couture ja vaikka balettitanssijat.

Vierailija
291/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.

Terveisin H-kuppi

Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?

Koska rinnat koostuvat myös maitorauhasista jne. Painoin 42 kg, olin alipainoinen ja kuppikokoni oli DD.

eri

Mulla on ollut alipainoisena syömishäiriöisenä isot rinnat, sellaiset muhkuraiset rauhaskudospussit. On tosiaan omituinen oletus, että rinnat on aina ja vain rasvaa.

Mullakin oli nuorena. Muttei ole enää muhkuraiset.

Vierailija
292/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.

Kyllähän muoti vaikuttaa ihmisten mieltymyksiinkin. 2010-luvulla oli salitrendi, mikä näkyi myös perseiden preferoimisessa, ja joskus kasarilla preferoitiin isoja tissejä ja kiharaa tukkaa. 

Minä olin teini siinä 2007-2012, ja silloin ei puhuttu mistään leuoista. Nykyään taas strong jawline trendaa, ja siihen kiinnitetään huomiota ja sitä ihaillaan. Ihmiset ottaa implanttejakin leukaan, Suomessakin on nuoria julkkiksia joiden leukalinjaa on muotoiltu selkeämmäksi.

Oletko sateenkaariväkeä vai nainen? Kukaan heteromies ei jauha tommosia. 

Vierailija
293/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkää nyt vihdoin herran vuonna 2025, että rintojen koko kokonaisuudesta irrallisena osana ei kerro yhtään mitään mistään. Isot, riippuvat rinnat ylipainoisella naisella näyttää aina kamalalta, ryhdikkäät ihan minkä tahansa kokoiset rinnat hyväkuntoisella ja tiukkakroppaisella naisella näyttää aina älyttömän hyvältä. Rintojen koolla ei yksinkertaisesti ole mitään väliä, niiden kiinteydellä ja sillä kaikella muulla naisella siinä ympärillä on. 

Ei kaikki ole tuota mieltä. Minusta suuret roikkuvat rinnat ovat yleensä kauniimmat kuin pienet ja kiinteät.

Vierailija
294/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin teini siinä 2007-2012, ja silloin ei puhuttu mistään leuoista. Nykyään taas strong jawline trendaa, ja siihen kiinnitetään huomiota ja sitä ihaillaan. Ihmiset ottaa implanttejakin leukaan, Suomessakin on nuoria julkkiksia joiden leukalinjaa on muot

Ruma lautanainen tai homo esiintyy miehenä ja haukkuu isoja rintoja. Harrastuksensa kullakin.

Vierailija
295/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M69

Ällöttävää.

T. Isotissi

Ja minulla on oikeus pitää sitä ällöttävänä, eikä minun tarvitse suostua sellaiseen.

Vierailija
296/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole tuota mieltä. Minusta suuret roikkuvat rinnat ovat yleensä kauniimmat kuin pienet ja kiinteät.

Samaa mieltä. Isot roikkuu aina, eikä siinä ole mitään vikaa. Kunhan ei ihan tyhjät pussi oo

Vierailija
297/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M69

Ällöttävää.

T. Isotissi

Ja minulla on oikeus pitää sitä ällöttävänä, eikä minun tarvitse suostua sellaiseen.

Se on kyllä totta. Sinulla on oikeus.

Vierailija
298/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M69

Ällöttävää.

T. Isotissi

Eipä kukaan sulle niin haluaisi tehdäkään, joten fair game.

Vierailija
299/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin teini siinä 2007-2012, ja silloin ei puhuttu mistään leuoista. Nykyään taas strong jawline trendaa, ja siihen kiinnitetään huomiota ja sitä ihaillaan. Ihmiset ottaa implanttejakin leukaan, Suomessakin on nuoria julkkiksia joiden leukalinjaa on muot

Oletko sateenkaariväkeä vai nainen? Kukaan heteromies ei jauha tommosia. 

Siis mitä ei jauha? Ihan miesten suusta olen näitäkin juttuja kuullut, ja ihmisiä tarkkaillut. Ja nuoret tytöt tykkää jos pojalla on strong jawline. Myös nuoret naiset muotoilee leukaansa selkeämmäksi, ja pojat ihailee jos jollain toisella pojalla on hieno leuka. 2010-luvulla se oli peppu, mikä trendasi. Nyt taas laihuus trendaa ja pienet peput, kuten kasarilla ja ysärillä. Salilla hankittu bulkki-olemus, jäykkä askellus ja iso peppu on out, on ollut jo vuosia eli ainakin koko 2020-luvun. Luonnolliset piirteet tietysti aina fine.

Vierailija
300/370 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Isot roikkuu aina, eikä siinä ole mitään vikaa. Kunhan ei ihan tyhjät pussi oo

Voi olla isot jotka eivät roiku. Tietysti valtavat roikkuvat aina.