Onko pienet rinnat sittenkin hyvä asia?
Kroppa pysyy nuorekkaamman näköisenä?
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisikään ylpeillä jollain, mitä ei ole itse valinnut?
En vaihtaisi pieniin tisseihin, mutta jos tulisi syöpä ja rinnat lähtisi, niin varmaan siinä vaiheessa olisin kiitollinen vaan siitä että saan elää enkä miettisi jotain tissejä. Toki olisi varmasti totutteleminen, kun ei olisi enää stressileluja omasta takaa.
Ja siis minulla ei edes ole mitenkään isot rinnat, vähän keskikokoista isommat ja kroppaan sopivat.
Jos olisi pienet rinnat, niin käyttäisin avonaisia pikkutoppeja ja hankkisin kädessä puristeltavan stressilelun kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko imetys jos pienet rinnat?
Hyvä ihme. Rinnathan on sitä varten, että niillä ruokitaan lapset. Koolla on väliä vain miehen nautinnolle.
Miten "miehen nautinto" muka muuttuu AA-kupista K-kuppiin siirryttäessä?
Ei mitenkään. Rintojen koolla ei ole mitään vaikutusta siihen miltä seksi tuntuu.
Jos on hirveä fetissi isoihin rintoihin niin sitten niiden katselu ja puristelu varmasti kiihottaa mutta tuo tapahtuu täysin miehen korvien välissä.
Minua ei rinnoissa ole koskaan kiihottanut mikään muu kuin se miten paljon nainen kiihottuu ja nauttii siitä kun rintoja ja nännejä hyväillään ja nuollaan. Tai jo siitä että riisuu rinnat paljaiksi jonkun niiden katselusta nauttivan edessä.
Tässä suhteessa kai
Eipä ne kai asialle voi mitään niin esittävät tyytyväistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat olivat muotia joskus vuosituhannen vaihteessa, eivät enää.
Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.
Mulla on rinnanympärys 86 cm ja kapeahko lantio jotain 98-100 cm. Siksi mun kroppa näyttääkin todella epäsopusuhtaiselta ja isommat rinnat tasapainottaisi.
Ap
Siis onko metrin lantio kapea? En ole tiennyt. Voi ollakin.
Mutta toi sun lantionympärys ja rinnanympärys on ihan ok harmoniassa kyllä, ei MITÅÄN epäsuhtaista. Lopeta valitus, erittäin normaalit mitat.
Ap on varmaan lukenut netistä missien ihannemitoista (90-60-90). Luulen, että ne saavat monet uskomaan, että rinnan- ja lantionympäryksen pitäisi olla saman kokoiset tai muuten näyttää ihan epäsuhdalta. Totuushan on, että vaatteiden mittataulukkojen perusteella naisilla on yleensä jonkin verran suurempi lantionympärys ja se näyttää ihan sopusuhtaiselta. Minulla on myös lantio 7cm rintaa suurempi ja moni varmaan veikkaisi niiden olevan saman kokoiset. Oma mielipiteeni on se, että on myös paljon naisia joilla lantio on selvästi rintaa suurempi ja hekin näyttävät tosi kauniilta.
Sopivat kiinteät, ei riippuvat löysät, on näin minun silmääni miehenä mieluisimmat. Sellaiset kun omalla vaimollakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat olivat muotia joskus vuosituhannen vaihteessa, eivät enää.
Pienet tai olemattomat rinnat ovat hot, jos pepussa on edes hieman pyöreyttä. Jos ei ole sitä, on minun vaikea löytää naisen vartalosta mitään puoleensavetävää.
Mulla on rinnanympärys 86 cm ja kapeahko lantio jotain 98-100 cm. Siksi mun kroppa näyttääkin todella epäsopusuhtaiselta ja isommat rinnat tasapainottaisi.
Ap
Siis onko metrin lantio kapea? En ole tiennyt. Voi ollakin.
Mutta toi sun lantionympärys ja rinnanympärys on ihan ok harmoniassa kyllä, ei MITÅÄN epäsuhtaista. Lopeta valitus, erittäin normaalit mitat.
Ap on varmaan lukenut netistä missien ihannemitoista (90-60-90). Luulen, että ne saavat monet usko
Juu ap on tosiaan hakoteillä. Naisten NORMIkroppa valmisvaatteiden mitoituksessakin on nimenomaan sellainen, että rinnat on pienemmät kuin lantio, eikä vyötärö kovin erottuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaihtaisi pieniin tisseihin, mutta jos tulisi syöpä ja rinnat lähtisi, niin varmaan siinä vaiheessa olisin kiitollinen vaan siitä että saan elää enkä miettisi jotain tissejä. Toki olisi varmasti totutteleminen, kun ei olisi enää stressileluja omasta takaa.
Ja siis minulla ei edes ole mitenkään isot rinnat, vähän keskikokoista isommat ja kroppaan sopivat.
Jos olisi pienet rinnat, niin käyttäisin avonaisia pikkutoppeja ja hankkisin kädessä puristeltavan stressilelun kotiin!
Minulla on isohkot ja käytän avonaisia toppeja. Who cares
myös A-mallinen kroppa eli lantio SELKEÄSTI rinnanympärystä isompi on naisille paljon tavallisempi kuin tuo, että rinnat ja lantio samaa kokoa.
Ap ottaa nyt pään pois normaalikokoisesta pepustaan, ja HERÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isohkot ja käytän avonaisia toppeja. Who cares
Mulla näyttää roisilta ja jopa homomiehetkin alkaa heti kyttäämään tällaisella ilmeellä: ;)))) joten jätän ne muille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet olisivat käytännöllisemmät. Vaihtaisin mielelläni johonkin A tai B-kuppiin.
Terveisin H-kuppi
Mikset laihduta ja pienennä treenillä kehon rasvaprosenttia?
Koska rinnat koostuvat myös maitorauhasista jne. Painoin 42 kg, olin alipainoinen ja kuppikokoni oli DD.
eri
DD ehkä, mutta kenelläkään ei ole H-kuppia ilman runsasta ylipainoa.
Voi olla H-kupitkin ilman reilua ylipainoa. Mun BMI on 24 ja rinnat 75G.
Vierailija kirjoitti:
Sopivat kiinteät, ei riippuvat löysät, on näin minun silmääni miehenä mieluisimmat. Sellaiset kun omalla vaimollakin on.
Homo sinä olet jos et isoista tykkää!
Nuorena mittani olivat 86 - 63 - 90 ja poikaystäväehdokkaita sai potkia jaloista pois kun niitä oli liikaa. Olen tyytyväinen vieläkin itseeni vaikka mitat ei ole enää samat.
Jos tuota pitää ihan kysyä, niin ei sitte varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mittani olivat 86 - 63 - 90 ja poikaystäväehdokkaita sai potkia jaloista pois kun niitä oli liikaa. Olen tyytyväinen vieläkin itseeni vaikka mitat ei ole enää samat.
Näinpä juuri. Isot on miehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Isorintainen saa valita ja vraakata sopivimman isäehdokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä juuri. Isot on miehiä varten.
Jep. Homomiehiä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isorintainen saa valita ja vraakata sopivimman isäehdokkaan.
Mistä tiedät onko tuo nainen isorintainen? Rinnanympärykseen vaikuttaa myös rintakehän luuston koko.
Meille oikeille tissimiehille ei rintojen koko merkitse yhtikäs mitään koska oli koko mikä tahansa niille tarjotaan paljon huomiota.
Ap, miksi kaipaat muilta hyväksyntää? Jos rintasi ovat jollekulle ongelma, niin eihän sellaisen ihmisen kanssa tarvitse olla tekemisissä.
Jokaisesta löytyy virheitä jos lähtee tuijottamaan kaikenmaailman mittoja sun muita netistä myös löytyy paljon tutkimuksia siitä mikä on kaunista. Jos niitä lukee niin kannattaa muistaa, että ne kertovat vain siitä mitä tutkimukseen osallistuneet keskimäärin pitävät kauniina. Moni on eri mieltä kuin keskiverto-ihminen. Kaikki tutkimukset eivät myöskään ole laadukkaita. Ja sitten on tietysti nettipalstat joissa haukutaan hyvinkin kauniita naisia.
: ))))))