Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita joita ei kiinnosta ulkomaanmatkailu?

Vierailija
31.05.2025 |

Ei millään saisi mua matkustamaan ulkomaille. Jonottamiset lentokentällä, odottamiset koneeseen pääsyä, perillä joko kuumuus tai kaupunkikaaos tai molemmat. Ihmisiä joka puolella. Ruuhkia. Eri maista olevien ihmisten ärsyttäviä kulttuurisia tapoja jne. Sitten palatessa samat jonotukset. Ai kone myöhässä 5 tuntia, kiva, not.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kyllä kiinnosti ja vähällä rahalla tuli seikkailtua Euroopassa. Muutamalla turistimatkalla turistikohteissa olen käynyt, mutta se ei oikein innostanut, ihan yksi lysti oletko Espanjassa vai Ranskassa vai Kreikassa. Madeira oli kiva poikkeus.

Tuttu ei palaa enää madeiralle ja syynä oli hänen mukaansa afrikkalaisten kaupustelijoidet valtavat laumat.

Ai missä ne on? Minä käyn patikoimassa Madeiralla eikä siellä luonnossa mitään kaupustelijoita ole. Ei ollut myöskään hotellin lähellä yhtään kaupustelijaa. Ehkä ne on siellä Funchalin keskustassa, jossa en edes käy enää. Lokakuussa lähden taas Madeiralle kävelyretkille 

Kävin Madeiralla viime vuonna enkä muista, että kaupustelijat olisivat erityisesti häirinneet siinä keskustassa. En edes muista oliko siellä kaupustelijoita. Mallorcalla sen sijaan oli paljonkin kaupustelijoita, mutta ei niistäkään haittaa ollut, kun sanoi vaan no thank you. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla