Painonpudotus on mahdotonta minulle, olin koko eilispäivän täysin syömättä ja paino vain nousi
Kommentit (8)
Taas sitä vaan miettii onko kyseessä trolli vai idiootti.
miksi et usko ja lue noita vastauksia!
Syömättömyys: elimistö pitää kiinni siitä mitä sillä on, ettei vaan pääse laihtumaan eli ettei ole pula-aika tulossa!
Lue terveyskylän sivuilta painonhallintatalosta juttuja!
Mä olen ihan itse ilman lääkkeitä pudottanut suuren ylipainon. Se tapahtui hitaasti, mikä lieneekin kaikenlaisten dieettieenepäonnistuttuta lopulta onnistumisen syy. Ei kannata ajaa millään kitudieeteilä itseään nälkäpaniikkitilaan, vaan vähän kerrallaan järkevöittää ruoka- valiotaan ja pienentää annoksia Kilo kuukaudessa on ihan hyvä painonpudotustavoite. Vuodessa vyötärö on jo 10 senttiä kapeampi ja se näkyy kyllä vaatteissakin.
Käytännön ohjeita: Syö vain keittiön pöydän ääressä, älä koskaan kanna ruokaa sohvalle tai sänkyyn.
Hanki pienempi ruoka-lautanen. Pienemmällä lautasella ruoka-annos näyttää runsaammalle.
Älä koskaan juo kaloreita, vain vettä, kahvia, teeta
Paino nousee jopa kaksi kiloa naisilla tietyssä kuukautiskierto aiheessa. Onko sinulla se aika?
Itsellä laihtumiseen auttaa vain hiilihydraattien reilu vähentäminen. Silti on hidasta. Rasvaa on pakko syödä tai muuten nälkä on hirmuinen. Tällä mennään, ja paino laskee hitaasti. Viisi kiloa lähtenyt kahdessa kuukaudessa. Vielä ainakin viisi pitäisi saada pois.
Vierailija kirjoitti:
Käytännön ohjeita: Syö vain keittiön pöydän ääressä, älä koskaan kanna ruokaa sohvalle tai sänkyyn.
Hanki pienempi ruoka-lautanen. Pienemmällä lautasella ruoka-annos näyttää runsaammalle.
Älä koskaan juo kaloreita, vain vettä, kahvia, teeta
Miten tuo syömispaikka vaikuttaa, jos saadun energian määrä ei muutu?
Vierailija kirjoitti:
Paino nousee jopa kaksi kiloa naisilla tietyssä kuukautiskierto aiheessa. Onko sinulla se aika?
Itsellä laihtumiseen auttaa vain hiilihydraattien reilu vähentäminen. Silti on hidasta. Rasvaa on pakko syödä tai muuten nälkä on hirmuinen. Tällä mennään, ja paino laskee hitaasti. Viisi kiloa lähtenyt kahdessa kuukaudessa. Vielä ainakin viisi pitäisi saada pois.
Toihan on hienoa! Mä etenen paljon hitaammin. 2 v/ 12 kg tähän mennessä.
Syö kiviä.