Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painonpudotus on mahdotonta minulle, olin koko eilispäivän täysin syömättä ja paino vain nousi

Vierailija
31.05.2025 |

Ei se ikinä laske sama mitä syö tai ei syö

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kiviä.

Vierailija
2/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sitä vaan miettii onko kyseessä trolli vai idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et usko ja lue noita vastauksia!

Syömättömyys: elimistö pitää kiinni siitä mitä sillä on, ettei vaan pääse laihtumaan eli ettei ole pula-aika tulossa!

Lue terveyskylän sivuilta painonhallintatalosta juttuja!

https://yle.fi/a/3-8732639

Vierailija
4/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan itse ilman lääkkeitä pudottanut suuren ylipainon. Se tapahtui hitaasti, mikä lieneekin kaikenlaisten dieettieenepäonnistuttuta lopulta onnistumisen syy. Ei kannata ajaa millään kitudieeteilä itseään nälkäpaniikkitilaan, vaan vähän kerrallaan järkevöittää ruoka- valiotaan ja pienentää annoksia Kilo kuukaudessa on ihan hyvä painonpudotustavoite. Vuodessa vyötärö on jo 10 senttiä kapeampi ja se näkyy kyllä vaatteissakin.

Vierailija
5/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön ohjeita: Syö vain keittiön pöydän ääressä, älä koskaan kanna ruokaa sohvalle tai sänkyyn. 

Hanki pienempi ruoka-lautanen. Pienemmällä lautasella ruoka-annos näyttää runsaammalle.

Älä koskaan juo kaloreita, vain vettä, kahvia, teeta 

Vierailija
6/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousee jopa kaksi kiloa naisilla tietyssä kuukautiskierto aiheessa. Onko sinulla se aika? 

Itsellä laihtumiseen auttaa vain hiilihydraattien reilu vähentäminen. Silti on hidasta. Rasvaa on pakko syödä tai muuten nälkä on hirmuinen. Tällä mennään, ja paino laskee hitaasti. Viisi kiloa lähtenyt kahdessa kuukaudessa. Vielä ainakin viisi pitäisi saada pois. 

Vierailija
7/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön ohjeita: Syö vain keittiön pöydän ääressä, älä koskaan kanna ruokaa sohvalle tai sänkyyn. 

Hanki pienempi ruoka-lautanen. Pienemmällä lautasella ruoka-annos näyttää runsaammalle.

Älä koskaan juo kaloreita, vain vettä, kahvia, teeta 

Miten tuo syömispaikka vaikuttaa, jos saadun  energian määrä ei muutu?

Vierailija
8/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino nousee jopa kaksi kiloa naisilla tietyssä kuukautiskierto aiheessa. Onko sinulla se aika? 

Itsellä laihtumiseen auttaa vain hiilihydraattien reilu vähentäminen. Silti on hidasta. Rasvaa on pakko syödä tai muuten nälkä on hirmuinen. Tällä mennään, ja paino laskee hitaasti. Viisi kiloa lähtenyt kahdessa kuukaudessa. Vielä ainakin viisi pitäisi saada pois. 

Toihan on hienoa! Mä etenen paljon hitaammin. 2 v/ 12 kg tähän mennessä.