Olenko liian hyvä tänne? Olen akateeminen ja saan palkkaa yli 4500 €/kk
Miksi joku kaltaiseni kirjoittaisi tänne mitään? Yrittäkää maantiella minua jäämään.
Kommentit (45)
Tuollaista palkkaa maksetaan teknologiateollisuudessakin ammattitaitoisille työntekijöille, joiden koulutus on ollut peruskoulu ja ammatillinen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista palkkaa maksetaan teknologiateollisuudessakin ammattitaitoisille työntekijöille, joiden koulutus on ollut peruskoulu ja ammatillinen koulutus.
Mutta he eivät ole akateemisia.
AP
Onko tuo nyt mikään erikoinen palkka? Ei tuolla puolisoa elätä. T. kotirouva.
Vierailija kirjoitti:
Huono esitys akateemiselta. Minulla on opistopohjainen koulutus ja liksa 6500-7000 €/kk.
Niin varmaan 😂
Keskikastia olet siellä Niuvanniemessä.
Huomaa, ettette ole akateemisia.
AP sanoi saavansa palkkaa yli 4500€/kk.
Moni juntti jeesustelee saavansa enemmän, kuusi tai seitsemän tonnia jne.
Kukaan heistä ei ole älynnyt, että YLI 4500€/kk voi olla vaikka MILJOONAN kuukaudessa...
T. Tavan duunari
Oikeasti, 4500 on jo aika vähän, kun seuraavan palkankorotuskierroksen jälkeen sairaanhoitajatkin on yli 4000 e/kk luokassa!
Itse akateeminen ja tienaan 5000 mutta koska palkkakehitys on ollut hidasta (oikeastaan koko urani ajan paria hyppäystä lukuun ottamatta) niin jään koko ajan jälkeen esim. julkisen puolen palkoista.... Toki seurauksena julkisen puolen jatkuvista palkankorotuksista on se, että sieltä irtisanotaan jengiä ja päätyvät meidän köyhien hommiin yksityiselle.
Mutta kun ei ole esim. isoa asuntolainaa niin kyllähän tässä pärjäilee.
Ap. Mitä sinulla on akateemisia vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, 4500 on jo aika vähän, kun seuraavan palkankorotuskierroksen jälkeen sairaanhoitajatkin on yli 4000 e/kk luokassa!
Itse akateeminen ja tienaan 5000 mutta koska palkkakehitys on ollut hidasta (oikeastaan koko urani ajan paria hyppäystä lukuun ottamatta) niin jään koko ajan jälkeen esim. julkisen puolen palkoista.... Toki seurauksena julkisen puolen jatkuvista palkankorotuksista on se, että sieltä irtisanotaan jengiä ja päätyvät meidän köyhien hommiin yksityiselle.
Mutta kun ei ole esim. isoa asuntolainaa niin kyllähän tässä pärjäilee.
Onko DI akateeminen? 🤔
AP
Palkalla ei ole merkitystä. Tänne sopii, olipa palkka 0 tai 20000 €. Mutta jos akateemisuus on tärkeää ja haluaa korostaa sitä, niin suosittelen siirtymään muualle.
Ap ei pysty edes kirjoittamaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono esitys akateemiselta. Minulla on opistopohjainen koulutus ja liksa 6500-7000 €/kk.
Eli netto ei montaa satasta eroa ap:n palkasta.
Se on totta. Mulla on brutto vain joku 7400 ja nettona saan hätäseen 4400 eli vähemmän kuin ap.
Teetkö Vaativaa Asiantuntijatyötä Vaativalla Alalla?
Kai tuo on netto? Muuten turhan vaatimatonta kyllä tänne yhteiskunnan valioyksilöiden sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö Vaativaa Asiantuntijatyötä Vaativalla Alalla?
Kyllä. Se on meidän akateemisten osa usein.
AP
Tämä on ylimielisille itsestään liikoja luuleville oikein hyvä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ylimielisille itsestään liikoja luuleville oikein hyvä palsta.
Onko täällä edes muita?
En ole koulutusta vastaavissa hommissa, tai muutenkaan korkeakoulutettu, ja tienaan melkein saman verran. Ei kai siinä.