Olenko liian hyvä tänne? Olen akateeminen ja saan palkkaa yli 4500 €/kk
Miksi joku kaltaiseni kirjoittaisi tänne mitään? Yrittäkää maantiella minua jäämään.
Kommentit (45)
Huono esitys akateemiselta. Minulla on opistopohjainen koulutus ja liksa 6500-7000 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Huono esitys akateemiselta. Minulla on opistopohjainen koulutus ja liksa 6500-7000 €/kk.
Mutta sinä et ole akateeminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sinä et ole akateeminen.
AP
Sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Rahalla on.
Saat muutaman euron enemmän kuin minä eläkettä, onnittelen.
Paskakuskin palkkakin on suurempi. Olet looseri.
Vierailija kirjoitti:
Eli netto ei montaa satasta eroa ap:n palkasta.
Sydämen sivistystä sinulla ei kuitenkaan näytä olevan.
Miten on noin pieni palkka? Mä olen akateeminen ja saan 7000€/kk. Siksi voinkin kirjoitella tänne erittäin akateemisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan akateeminen, niitähän ei nykyään ole kuin vain puolet suomalaisista.
Te lumihiutaleet sulatte hetkessä pois.
Tyttäreni saa tälläisen palkan. Verojen/ vähennysten jälkeen tulee tilille 2850🤣Että niin.
Akateeminen ihminen ja vajoaa palstan tavanomaiselle white trashin tasolle, leuhkimaan rahoillaan ja erinomaisuudellaan.
Eli, kyllä, kuulut tänne. Jatka samaan tapaan.
Eihän tuosta jää nettona kuin joku 3000 käteen. Stadissa on jo pelkkä yksiön vuokra 1000/kk. Loput häviää veroina ideologisille työttömille ja lapsiperheille, joiden kasvattama uusi sukupolvi ihailee jotain vankilakundeja.
Akateeminen varmasti jaksaisi tarkistaa kahden rivin viestistä pois kirjoitusvirheet.
Vierailija kirjoitti:
Aika pieni palkka. 🤔
"Yli" mutta alle 10 000€
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuosta jää nettona kuin joku 3000 käteen. Stadissa on jo pelkkä yksiön vuokra 1000/kk. Loput häviää veroina ideologisille työttömille ja lapsiperheille, joiden kasvattama uusi sukupolvi ihailee jotain vankilakundeja.
Missäs sellaisia ideologisia työttömiä on, paitsi hallituksen iltasaduissa?
Vai oletko liian hyvä tälle maailmalle :)
Wt on wt oli palkka tai koulutus mikä tahansa
Että ihan akateeminen, niitähän ei nykyään ole kuin vain puolet suomalaisista.
Te lumihiutaleet sulatte hetkessä pois.