Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkauspommitus

Vierailija
30.05.2025 |

Onko tämä somen luoma ilmiö? Tuntuu, että jokainen deitti on saman tien korviaan myöten ihastunut ja lupaa kuun taivaalta. Vai onko auervaaruus vain muuttanut muotoaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaatuminen ja rakastuminen on vähän eri asioita, ihastua voi hyvinkin pian ja on uskottavaa että niin käy kun tapaa ihanan kumppaiehdokkaan, silloin tyypillisesti ihastutaan ulkoisiin avuihin, ulkonäkö, kehon muodot, se mille toinen vaikuttaa.

Rakastumiseen vaaditaan jo vähän syvemmin tuntemista, ehkä kokeilujakin ajanviettoon ilman seksiä ja seksin kerakin, joka näyttää ollaanko tässä mielellä sen verran tosissaan, että uskaltaa antaa itsensä rakastua kunnolla.

Oma kokemukseni on ollut, että olen kyllä ollut ihastunut vahvasti jotta sänkyyn saakka on päästy, mutta vasta aika pian ekan seksikerran jälkeen vahvistuuko ihastukseni rakkaudeksi saakka vai ei.

Näin ajattelen seksin olevan oikein hyvä mittari sille, kannattaako tunteitaan laittaa täysillä peliin ja antaa ihastuksen muuttua vapaasti rakkauseksi vai ei. Sen kyllä tietää viimeistään muutaman seksikerran jälkeen ollaanko riittävän yhteensopivia vaiko ei.

Vierailija
2/10 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihaatuminen ja rakastuminen on vähän eri asioita, ihastua voi hyvinkin pian ja on uskottavaa että niin käy kun tapaa ihanan kumppaiehdokkaan, silloin tyypillisesti ihastutaan ulkoisiin avuihin, ulkonäkö, kehon muodot, se mille toinen vaikuttaa.

Rakastumiseen vaaditaan jo vähän syvemmin tuntemista, ehkä kokeilujakin ajanviettoon ilman seksiä ja seksin kerakin, joka näyttää ollaanko tässä mielellä sen verran tosissaan, että uskaltaa antaa itsensä rakastua kunnolla.

Oma kokemukseni on ollut, että olen kyllä ollut ihastunut vahvasti jotta sänkyyn saakka on päästy, mutta vasta aika pian ekan seksikerran jälkeen vahvistuuko ihastukseni rakkaudeksi saakka vai ei.

Näin ajattelen seksin olevan oikein hyvä mittari sille, kannattaako tunteitaan laittaa täysillä peliin ja antaa ihastuksen muuttua vapaasti rakkauseksi vai ei. Sen kyllä tietää viimeistään muutaman seksikerran jälkeen ollaanko riittävän yhteensopivia vaiko ei.

Kyllä seksi on muutaman kerran jälkeen vielä niin hakusessa että en sen perusteella arvioisi mitään. Jännitys ei ole vielä ehtinyt kadota ja on yhtä säätämistä. Sitä mitä se ei ole koskaan kun suhde vakiintuu. Tämän takia ei kannata koskaan harrastaa yhden illan juttuja tai suoraan sänkyyn juttuja, koska seksi niissä on paskaa säätämistä. Esim miehellä voi olla niitä jännityksestä johtuvia seisokki vaikeuksia joita ei ole koskaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa, naisella voi olla orgasmi hukassa, mutta pitkässä suhteessa mies saa sen aikaiseksi aina.

Sensijaan kannattaa tähdätä parhaiksi ystäviksi ja syventää niitä ystävyyden tunteita ja jos sitä kautta alkaa tuntumaan hyvältä kannattaa seksiäkin harrastaa ja usein parin ekan kerran jälkeen alkaa toimimaan kunnolla. Olen joskus harrastanut seksiä muutaman tunnin treffeillä naisen kanssa 7 kertaa ja mennyt lupaamaan seuraavalle kuinka kova panomies olen, siitähän ei tullut yhtään mitään. M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko oon tutustunut vääränlaisiin tyyppeihin tai sitten oletettujen tunteiden kertominen avoimesti on yleistyny. Semmoinen vuolas rakkaudentunnustaminen, syvä usko siihen, että meidät on tarkotettu toisillemme ja pitäisi mennä naimisiin just nyt. Mua epäilyttää tommonen tykitys, ehkä se sopii muille.

Vierailija
4/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kivet on käännettävä, että sitä pimperoa saa.

Vierailija
5/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä rakkauspommita. Mutta ihastun ja hullaannun kyllä kovin helpolla. Joten joudun pidättelemään itseäni, etten siinä hetkessä sano tai lupaa naiselle mitään, mitä en voisi pitää.

Suhteen alun eka kuukausi on mulla aina ollut tommoinen. Oon vaan oppinut sen hyväksymään, että keskityn alussa ainoastaan positiivisiin puoliin, kun joku vie jalat alta. Realismi sit seuraa perässä.

Yhden jutun aiheesta luin alkukeväällä ja mietin, että tunsinkohan tuon miehen. Nimittäin yksi tuollainen häiskä oli nimenomaan jokin PT ja viihtyi salilla. Joka tapauksessa narsismin jalointa muotoahan tuo on ja slvusta katsottuna sisältää kontrollointia. Tuntuu että tällainen ottaa toisen somestakin hitaasti vallan.

Vierailija
6/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä rakkauspommita. Mutta ihastun ja hullaannun kyllä kovin helpolla. Joten joudun pidättelemään itseäni, etten siinä hetkessä sano tai lupaa naiselle mitään, mitä en voisi pitää.

Suhteen alun eka kuukausi on mulla aina ollut tommoinen. Oon vaan oppinut sen hyväksymään, että keskityn alussa ainoastaan positiivisiin puoliin, kun joku vie jalat alta. Realismi sit seuraa perässä.

Yhden jutun aiheesta luin alkukeväällä ja mietin, että tunsinkohan tuon miehen. Nimittäin yksi tuollainen häiskä oli nimenomaan jokin PT ja viihtyi salilla. Joka tapauksessa narsismin jalointa muotoahan tuo on ja slvusta katsottuna sisältää kontrollointia. Tuntuu että tällainen ottaa toisen somestakin hitaasti vallan.

Hienovaraista kontrollointia, sitähän se on. Ohjailee  ja painostaa rakkauteen valehtelemalla ja uskottelemalla.  

7/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja kaikki mediat on toitottaneet viimriset 20 vuotta kuinka täytyy kertoa tunteistaan ja myös siitä mitä ja miten nsiset haluaa asiat kerrottavan, niin ei ehkä ihme jos se vihdoin on mennyt perille. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
8/10 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniottelija kirjoitti:

Naiset ja kaikki mediat on toitottaneet viimriset 20 vuotta kuinka täytyy kertoa tunteistaan ja myös siitä mitä ja miten nsiset haluaa asiat kerrottavan, niin ei ehkä ihme jos se vihdoin on mennyt perille. 

Jollain selkeällä tapaa tuo on erilaista. Ilmoitetaan, että mennään kanssa naimisiin, saanhan olla sun mies, saanhan pitää sut ja ollaan yhdessä aina ja ikuisesti. Joku raja.

Vierailija
9/10 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kivet on käännettävä, että sitä pimperoa saa.

Eri, mutta vaikka olen etsimässä vain hyvin rajattua panoseuraa niin minulle on osunut irl tapaamisen jälkeen näitä jotka ovat menossa oikeasti naimisiin ja ovat ihan sekaisin hullaantumisestaan, joku puhui jopa lapsista! Että voisi perustaa perheenkin. Itse kuuntelin lievässä paniikissa koko hommaa ja miehestä sai riippakiven viikoiksi. Ei näitä kaikki ole, mutta hieman outoa kolme, neljäkymppisissä. Ei olla mitään teinejä. 

Vierailija
10/10 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko oon tutustunut vääränlaisiin tyyppeihin tai sitten oletettujen tunteiden kertominen avoimesti on yleistyny. Semmoinen vuolas rakkaudentunnustaminen, syvä usko siihen, että meidät on tarkotettu toisillemme ja pitäisi mennä naimisiin just nyt. Mua epäilyttää tommonen tykitys, ehkä se sopii muille.

Juuri tuollainen tulevaisuuden kiirehtiminen, toisen suitsuttaminen ilman että häneen on oikeastaan edes tutustunut ja sitoutumiseen painostaminen on rakkauspommitusta tyypillisimmillään. Vastapuolesta on muodostettu mielikuva, johon ollaan rakastuttu ja joka halutaan välittömästi omistaa, ennen kuin tämä pääsee "karkuun". Yleensä melko pian suhteen aloittamisen jälkeen rakkauspommittaja herää todellisuuteen ja huomaa, että hän ei olekaan suhteessa haavekuvansa vaan jonkin täysin erilaisen ihmisen kanssa. Tässä vaiheessa rakkauspommittaja voi äityä hyvin lapselliseksi ja suorastaan ilkeäksi, sekä purkaakseen pettymystään että saadakseen kumppaninsa jättämään hänet. Rakkauspommitukseen taipuvaiset eivät tavallisesti ole tunne-elämältään kehittyneitä ja tähän liittyy myös se, ettei omista valinnoista osata/haluta ottaa vastuuta eikä ikäviä asioita kyetä kohtaamaan asiallisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän