Ne jotka sanoo että ei ole varaa reimateciin mutta ostavat
haalarit ja kurikset uusina niin miksi näin? Itse olin " periaatteen" takia aiemmin myös niitä iänikusia " snobi" reima tec:jä vastaan mutta kun lapset ylittivät 2,5 vuoden iän, huomasin kokeiltuani että ne todella on kätevät. Ei enää kuriksia erikseen vaan haalarit jotka todella pitää vettä yms. Helpottaa huomattavasti kahden alle 4-vuotiaan ulkoilurumbaa. Laskin että sama hinta olisi tullut jos olisin ostanut vaikka lassien haalarit ja siihen kura-asun. Ehkä hiukan alle mutta loput on kyllä jo vaivan arvoista.
Ei provo vaan ihan rakentavaa kesustelua mietin.
Kommentit (26)
hyvinä ja kestävinä, mutta: onko laatu nyt heikentynyt vai onko 7-vuotias kuopus rämäpää?
Ostin talvitoppahousut Reimateciä, hinta 49 ¿ tarjouksessa 35 ¿. Tulos: muutamassa viikossa polvet ja peppu karhentuneet. Tosin koulun pihakin aikamoista kuravelliä ajoittain. Hyvä puoli, että pitävät kosteuden loitolla räntäkelissä.
Esikoiselle, yhtä rämäpää, ostin Cittarista " no name" enstex-tyyliset toppahousut. Hinta 19,90 ¿, ja nämä ovat kestäneet huomattavasti paremmin.
Tässä siis kommentti kouluikäisten reimateceistä !
Reiman pukua saa tuolla hintaa, mutta se on aivan eri kuin reimatec...
Kympille vaan halusin sanoa tän...
Meilläkin reimatecit käytössä, mutta nyt olen huomannut, että ne kuluvat hurjan äkkiä.. Varsinkin talvipuvuksi suosittelen jonathania.
Jonathanin kosteussuoja ei ole läheskään reimatecin luokkaa, koska pojallani on tuo puku ja jokaisena märkänä päivänä poikani polvet ovat märät. Tyttäreni ei reimatecissaan ole vielä ollut markä, joten suosin reimatecia siinä mielessä. Ja nyt puhutaan keväthaalarista..
Reimatec keväthaalarina ja Jonathan talvihaalarina. =)
3000mm kestää jo usean tunnin lätäkköleikit, eli ei todellakaan tarvitse laittaa niitä kuriksia päälle.
Vertailun vuoksi mainittakoon, että gore texin vedenpitoarvo on 45000mm, eli ei noi lasten vaatteet sitten viime kädessä NIIN hyviä ole, edes se reimateccikään...
ohi. Eli reimatecissä kaikki saumat teipattu, jonathanissa vain peppusauma.
Vierailija:
päälle puetaan ne kurikset ettei hyvä/kallis haalari mene pilalle kun lapsi esim. polvilleen istuskelee maassa yms.. ostaa tarpeex " isot" kurikset ni ei haittaa menoa ja pysyy haalari hyvässä kunnossa...
juuri vasta kysyin haalarimyyjältä tätä.