Millaisia kesälomareissuja teillä on varattuna?
Meillä on perheloma Kreetalle varattuna ja kotimaassa mökkilomaa meren rannalla toinen.
Kommentit (32)
Ei mitään, loma alkaa viikon päästä ja tilillä 40euroa, seuraavan kerran rahaa tulee kuun puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kreetalle kesällä? 40 astetta lämmintä ja metsäpaloja 🤣
Ja kateellista itkettää kun ei itse pääse
Viikon päästä Krakovaan, elokuussa Lofooteille.
Aikuiset , opiskelevat lapset maksetaan mukaan kuten aina 😊
Vierailija kirjoitti:
Bangkokin lennot on varattuna, aion lähteä Pattayalle kolmeksi viikoksi. Tiedätte kyllä miksi, Soi 6 kutsuu taas.
Soi 6 on hieno paikka, tytöt ovat jo päivällä töissä. Mulla on sellainen tapa että lähden lavataksilla Terminal 21 paikkeille jo päivällä syömään ja sitten kävelen takaisin pin soi kutoselle ja nain jonkun tytön kanssa baarin yläkerrassa jo iltapäivällä (silloin ei ole paljon asiakkaita, joten kaikki nätit tytöt ovat vapaana ja valmiita). sitten jatkan hotellille ja otan uuden tytön illalla yöksi condolle jostain muualta baarikaduilta.
Köyhät joutuu nöyrtymään kesällä etelän lomille, kun ei varaa kotimaahan. Sitten itketään kun syksyllä räntää sataa, silloin ei vara lähteä.
Asuntovaunulla pitkin ja poikin Eurooppaa. Samalla edulliset ostokset mukaan kotimatkalle
Omalla autolla Viroa kiertelemään.
Ulkohuusissa käyn ja kalastamassa eihän mulla köyhällä ole varaa seikkailla vaikka onhan se tämäkin melkoinen seikkailu, mökillä olen kesäisin.Järvi kyllä on hyvä ja kalaisa , joskus sattuu naisia siinä veneineen ajelemaan, tulevat rantaan tervehtimään ja se usein se johtaa sukupuoliyhdyntään ja leikkeihin , aamulla juomme kahvit ja se on morjes sanoo naiset ja käynnistää moottorin.Kesä on vasta nyt tulossa joten kireitä siimoja on mulla varmaan.
Heinäkuun lomalla olen aina kotona, mutta lokakuulle ja marraskuulle varaan matkat, mutta kohteita en ole vielä valinnut.
Ei mitään suuria. Hoidot ja rajatut voimavarat sanelee kesän. Varattiin mökki viikoksi ja käydään samalla mummulassa.
Miksi itket?