Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia kesälomareissuja teillä on varattuna?

Vierailija
30.05.2025 |

Meillä on perheloma Kreetalle varattuna ja kotimaassa mökkilomaa meren rannalla toinen. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät🤣🤣

Miksi itket?

Vierailija
22/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, loma alkaa viikon päästä ja tilillä 40euroa, seuraavan kerran rahaa tulee kuun puolessa välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreetalle kesällä? 40 astetta lämmintä ja metsäpaloja 🤣

Ja kateellista itkettää kun ei itse pääse

Vierailija
24/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä Krakovaan, elokuussa Lofooteille.

Aikuiset , opiskelevat lapset maksetaan mukaan  kuten aina 😊

Vierailija
25/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bangkokin lennot on varattuna, aion lähteä Pattayalle kolmeksi viikoksi. Tiedätte kyllä miksi, Soi 6 kutsuu taas.

Soi 6 on hieno paikka, tytöt ovat jo päivällä töissä. Mulla on sellainen tapa että lähden lavataksilla Terminal 21 paikkeille jo päivällä syömään ja sitten kävelen takaisin pin soi kutoselle ja nain jonkun tytön kanssa baarin yläkerrassa jo iltapäivällä (silloin ei ole paljon asiakkaita, joten kaikki nätit tytöt ovat vapaana ja valmiita). sitten jatkan hotellille ja otan uuden tytön illalla yöksi condolle jostain muualta baarikaduilta.

Vierailija
26/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät joutuu nöyrtymään kesällä etelän lomille, kun ei varaa kotimaahan.  Sitten itketään kun syksyllä räntää sataa, silloin ei vara lähteä.

Vierailija
27/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovaunulla pitkin ja poikin Eurooppaa. Samalla edulliset ostokset mukaan kotimatkalle

Vierailija
28/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla autolla Viroa kiertelemään.

Vierailija
29/32 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkohuusissa käyn ja kalastamassa eihän mulla köyhällä ole varaa seikkailla vaikka onhan se tämäkin melkoinen seikkailu, mökillä olen kesäisin.Järvi kyllä on hyvä ja kalaisa , joskus sattuu naisia siinä veneineen ajelemaan, tulevat rantaan tervehtimään ja se usein  se johtaa sukupuoliyhdyntään ja leikkeihin , aamulla juomme kahvit ja se on morjes sanoo naiset ja käynnistää moottorin.Kesä on vasta nyt tulossa joten kireitä siimoja on mulla varmaan.

Vierailija
30/32 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vkoa Italiassa

Vierailija
31/32 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun lomalla olen aina kotona, mutta lokakuulle ja marraskuulle varaan matkat, mutta kohteita en ole vielä valinnut. 

Vierailija
32/32 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään suuria. Hoidot ja rajatut voimavarat sanelee kesän. Varattiin mökki viikoksi ja käydään samalla mummulassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän