Miksi naisten vaatteiden kaula-aukot ovat niin paljastavia?
Inhottaa. En edes yritä käydä vaatekaupoissa naisten puolella, kun kaikissa niissä söpöissä vaatteissa kaula-aukko on niin alhaalla. Laatukin on ihan surkeaa. N19
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Marimekolla ei ole
Eikä naapurin Liisalla. Kait sitten muilla on, kun AP on tilanteen tutkinut
Kyllä ainakin pienelle ihmiselle ovat aika isoja nuo kaula-aukot.
Vierailija kirjoitti:
Miesten suunnittelemia?
Samoin kuin push up -liivit.
Kaupat myyvät sitä mitä ihmisten valtavirta ostaa.
Laita se jätesäkki päällesi, peittää varmasti. Kaikenlaisia keksittyjä ongelmia sitä onkin.
Jos on hyvät pompahtelevat bosat... Uuh... ;)
Jostain syystä silloin kun on kyse vaatteista, varsinkin naisten vaatteista, niin ihmisillä on kova raivo päällä miksei kaupoissa ole juuri sellaisia kuin he itse (minä minä minä) haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Marimekolla ei ole
En tykkää Marimekon vaatteista, ovat liian tätimäisiä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa no tee sitten jotain.
Niin teenkin jo. Jos satun ostamaan jonkun paidan niin se on miesten osastolta. -ap
Mietin aina kun näen naisen ison kaulan-aukon, että miltä se näyttäisi miehen päällä. Ja eikö eturintamuksen tule kylmä.
Miehet saavat kulkea vaikka ilman paitaa. Miksi naisten kaula-aukot ovat ongelma?
No miksiköhän? Tämä on SUURI mysteeri. Pitääpä kysyä joltain asiantuntijalta, tai siis ''asiantuntijalta''. Nyt yle, il, seiska tai joku muu roskamedia hakemaan ''asiantuntija'' selittämään tyhmille mistä on kyse. Käsittämätön ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miehet saavat kulkea vaikka ilman paitaa. Miksi naisten kaula-aukot ovat ongelma?
Minulle se on ongelma. Ongelmana ei ole se, että muut naiset käyttävät paitoja joissa on isot kaula-aukot. En vain itse halua käyttää sellaisia paitoja, ja valinnanvaraa ei ainakaan perus kaupoissa ole. -ap
Marimekolla ei ole