Huvittaa kuinka täälläkin väitetään, että kuka tahansa nainen saa treenaamalla itselleen unelmavartalon
Mulla ainakin ahkeran jumppailun tuloksena on isot hartiat, olemattomat rinnat, isompi vyötärönympärys, iso takapuoli ja muhkeat reidet. Mutta ehkä jonkun mielestä tasapaksu hyljekroppa on sitten unelma..
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap ymmärtänyt väärin.
Unelmavartalo saadaan lenkkipolulta, ei kuntosalilta.
Katso Sanna Marinia tai Kaisa Mäkäräistä, älä naiskehonrakentajia.
Kyllä se luusto vaikuttaa siihen miltä näyttää. Jos on kaksi saman pituista ja -painoista naista, niin toinen on siro ja toinen romuluinen. Näkeehän sen ihan sillä, että jotkut on kapeaharteisia ja jotkut leveähartaisia. Minä itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Toki minulla on leveä lantio ja iso jalankoko.
"Mulla ainakin ahkeran jumppailun tuloksena on isot hartiat, olemattomat rinnat, isompi vyötärönympärys, iso takapuoli ja muhkeat reidet. "
Ehkä sen bulgarialaisen kuulantyönnön 1980-luvun valmentajalegendan palkkaaminen personal traineriksi oli virhe ja epäilen että niissä pillereissäkään ei ollut yhtään vitamiineja mutta tuolla parrankasvulla pääset vielä hipsterikahvilaan barristaksi
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien Sanna Marinin vartalo on ollut jonkinlainen jokanaisen unelmavartalo? Sannalla on tyypillinen päärynävartalo ja hän laihdutti aamiaisjupakan jälkeen itsensä alipainoiseksi ruikulaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se luusto vaikuttaa siihen miltä näyttää. Jos on kaksi saman pituista ja -painoista naista, niin toinen on siro ja toinen romuluinen. Näkeehän sen ihan sillä, että jotkut on kapeaharteisia ja jotkut leveähartaisia. Minä itse kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Toki minulla on leveä lantio ja iso jalankoko.
Alun perin kapeaharteinenkin voi saada itsensä näyttämään kivan leveäharteiselta tekemällä paljon mm. vipunostoja. Olkapäihin ja selkään kun kerää massaa, ei kukaan ajattele että onpas vinkuheinä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alun perin kapeaharteinenkin voi saada itsensä näyttämään kivan leveäharteiselta tekemällä paljon mm. vipunostoja. Olkapäihin ja selkään kun kerää massaa, ei kukaan ajattele että onpas vinkuheinä.
eri
Mutta kapealanteinen ja leveäharteinen ei saa itsestään millään leveälanteista ja kapeaharteista.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Laji pitää vaihtaa. Pilates/jooga sekä lenkkeily.
Okei. Itsekin haluaisin kiinteämmän vartalon ja laihtua, mutta haluan pysyä naisellisen näköisenä (minulla on kitaranmallinen vartalo, vyötärö erottuu ja on lantiota/peppua). Eli siis ei kannatakaan treenata kuten ap. Youtube onneksi täynnä pilatesvideoita.
Minulla on miestyyppinen Y-vartalo joka ei muutu miksikään painon pudotessa. Takapuolikin on luonnostaan pienempi ja alempana kuin useilla miehillä 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Itsekin haluaisin kiinteämmän vartalon ja laihtua, mutta haluan pysyä naisellisen näköisenä (minulla on kitaranmallinen vartalo, vyötärö erottuu ja on lantiota/peppua). Eli siis ei kannatakaan treenata kuten ap. Youtube onneksi täynnä pilatesvideoita.
Oon käynyt sekä pilateksessa, että Astangajoogassa. Jos lihaksia haluaa kiinteyttää, suosittelen jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Ei voi saada. Hartiat levenevät lihasten avulla vain muutamia senttejä, kun taas luuston osalta ero voi olla leveyden suhteen moninkertainen. Tässä havainnollistava kuva
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0728/4860/5515/files/mewing_before_af…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eli siis ei kannatakaan treenata kuten ap"
Lukiko täällä jossain kommentissa miten ap treenaa? Mä en ainakaan löydä.
Kapean vyötärön saa laihduttamalla. Itsensä lihottaminen raudan nostamisen nimissä ei näytä hyvältä kummallakaan sukupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Siis saliltahan nimenomaan sen litteän vatsan ja pyöreän pepun saa. Syömättömyydellä ja pelkällä aerobisella saa sellaisen laihaläskin kropan, joka on kyllä hoikka, mutta jotenkin epäterveen, lysähtäneen ja hauraan näköinen. Monet myöskin onnistuneet kaventamaan vyötäröään nimenomaan vaihtamalla salitreeniin, esim mä itse. Toki se vaatii yleensä myös ihan suoraa rasvanpolttoa, mutta yhteisvaikutus on aika jees. Eihän pelkällä laihuudella tee mitään, jos kropassa ei oo yhtään jäntevyyttä.
Kannattaisi joskus treenata vähän sitäkin massaa, joka sijaitsee korvien välissä. Olisi kokonaisvaikutelma ehkä vähän mallikkaampi.
Älä ap lannistu . Sinulla on myös parempi lihaskunto kuin aiemmin! Minulla on 6 kk maltillisen saleilun ja lisääntyneen juoksun seurauksena yläkroppa kuin kuivan kesän oravalla, takapuoli ja reidetkin pienentyneet, mutta sääret vain pysyy paksuina 😭. Mutta bmi on laskenut 27 -> 21 ja jaksan vaivatta juosta puolimaratonin, joten en jaksa piitata vaikkei unelmakroppaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, se keskimääräinen ihanne ei ole kaikkien ihanne. :)
Ja miksi helvetissä naisen pitäisi rääkätä itseään kelvatakseen jollekin paukapäälle, jonka oma ulkonäkö on kuin roskiksessa asuvan spurgun ja jonka äly on munanpäässä?
Tämä.
Harteikkudesta ja lantion leveydestä viis. Jäntevä ja ryhdikäs on aina parempi kuin ryhditön löysä plösö.
Vierailija kirjoitti:
Kapean vyötärön saa laihduttamalla. Itsensä lihottaminen raudan nostamisen nimissä ei näytä hyvältä kummallakaan sukupuolella.
Mun painoindeksi on 20, joten en ole laihduttamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Ei voi saada. Hartiat levenevät lihast
Mun kroppa on enemmän tuon oikeanpuoleisen mallinen. Ja olen siis nainen
Suurimmalla osalla somenaisista on silikoonirinnat. Varmaan myös rasvaimu tehty vatsan alueelle.
Joo, kyllä se useampia leikkauksia vaatisi, jos hsluaisi tuollaiseen muottiin ahtautua. Mutta miksi ihmeessä haluaisi?