Suurriita, anoppi haluaa väkisin laittaa meidän lapsen yo-juhlien voileipäkakkuun kinkkua
Eikä ymmärrä että juhliin tulee muutama muslimi, lapsen ystäviä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole savulohikakkua lainkaan? Varaudu lapsivieraiden itkuntuhruisiin silmiin.
Lämmin- ja kylmäsavulohesta tehty voileipäkakku on paras!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja pari muuta anoppia päätimme lähteä mökille ryyppäämään. Turha mennä miniän vaivoiksi yo-juhliin, siellä joutuu tiskaamaan ja kuulemaan, miten surkea ihminen sitä onkaan.
Me otetaan pari pänikkää valkoviiniä mukaan ja muistellaan nuoruutta camparituoremehun voimin. Ei haittaa, vaikka sataa.
Alkoholismi onkin yleistä suurissa ikäluokissa. Toivottavasti poistutte pian syömästä eläkerahastoa.
Suuret ikäluokat on 75+, me olemme kaikki vielä työelämässä mukana. Eikä pari valkoviinilaatikkoa ja pullo camparia tee 4 naisesta alkoholistia, miniähän vetää kaljasalkun joka viikonloppu yksinään. Artesaanioluita muka.
Siinä juoppo selittelee, ettei ole juoppo. Monenlaisia selityksiä olen kuullut ja tuo on niitä yleisimpiä: "En voi olla juoppo kun juon vain valkkaria ja katkeroa kaverien kanssa". Kyllä sinä voit olla ja oletkin. Ja niin on ne sun kaveritkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja pari muuta anoppia päätimme lähteä mökille ryyppäämään. Turha mennä miniän vaivoiksi yo-juhliin, siellä joutuu tiskaamaan ja kuulemaan, miten surkea ihminen sitä onkaan.
Me otetaan pari pänikkää valkoviiniä mukaan ja muistellaan nuoruutta camparituoremehun voimin. Ei haittaa, vaikka sataa.
Aivan ihana ja oikea asenne asiaan 👍
Toivoa sopii, että neljä perhettä vapautuu juopoista anopeista esim. veneonnettomuuden tai ikävän häkämyrkytystapauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi onkin yleistä suurissa ikäluokissa. Toivottavasti poistutte pian syömästä eläkerahastoa.
Kyllä sinä poistut aiemmin. Pahasuopainen luonne tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ruokalista suunniteltiin lapsen toiveiden mukaan.
Minkä lapsen?
Voileipäkakun tekeminen on niin naurettavan helppoa, että niitä voi tehdä kalaversion, lihaversion ja vegeversion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat on 75+, me olemme kaikki vielä työelämässä mukana. Eikä pari valkoviinilaatikkoa ja pullo camparia tee 4 naisesta alkoholistia, miniähän vetää kaljasalkun joka viikonloppu yksinään. Artesaanioluita muka.
Siinä juoppo selittelee, ettei ole juoppo. Monenlaisia selityksiä olen kuullut ja tu
Sovitaan, että olen juoppo. Sikäli kätevää, että maksani nähtävästi toimii täysin toisin kuin pitäisi, kun työterveyslääkäri viime kuussa huomautti, että maksa-arvoni ja etenkin se juoppoentsyymi osoittivat, että en alkoholia merkittävästi käytä. Muista sinäkin huomenna olla nostamatta alkoholipitoista onnittelumaljaa, koska jos nielaiset pisarankin, olet juoppo itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä juoppo selittelee, ettei ol
Onnittelumalja on eri asia kuin ryyppääminen.
Vierailija kirjoitti:
Voileipäkakun tekeminen on niin naurettavan helppoa, että niitä voi tehdä kalaversion, lihaversion ja vegeversion.
Ei pidä unohtaa gluteenitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun anopilla on maksakirroosi
Onneksi olkoon. Ihannetilanne <3
Se on jo pilannut mun elämää omalta osaltaan. Onneksi on edes hyvä mummo.
Aika avuton on se miniä, joka ei osaa 70 hengen juhlia järjestää ilman anopin apua.
Yksissä juhlissa oli tehty sellaisia pikkuvoileipäkakkuja, eli leipäviipaleista leikattu kuoret siististi pois ja sitten koottu pikkukakku vaikka kalatahnalla, kananmunatahnalla jne. Voi kuorruttaa majoneesilla tai laittaa sitä vain pikkukkun päälle ja koristeeksi jotain vihreää.
Vierailija kirjoitti:
Kalkkunaa sitten vain
Muista peittää pää ja koko vartalo ettet vaan loukkaa tärkeintä vierastasi. Lapsenlapsesi ei enää saa opiskellakaan.
Muutama vierasko sen päättää mitä teidän juhlissa saa tarjota? Nuoletteko heidän kenkänsäkin?
Naurettavaa nöyristelyä tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voit käyttää kinkun sijaan vegeleikkelettä tai seitania! Sopii hyvin vegaaneillekin ja muslimeille.
Pitääkö taikauskojen mukaan hyppiä. Jos ei kelpaa olkoon syömättä. Allergiat ja muut on erikseen ja ilmastoystävällinen kasvissyönti.
Syötkö sinä vegaanin juhlissa vegaanista voileipäkakkua vai odotatko että sinun uskosi mukaan hypitään?
No eiköhän se ole tämä itse ylioppilas joka esittää toiveet mitä tarjotaan vieraille ja moni leipoo jotain itsekin.