Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa olla lomalla etelässä!

Vierailija
30.05.2025 |

Täällä etelässä istutaan auringon helliessä ja siemaillaan olutta ja viiniä. Mietiskellään minne tänä iltana bilettämään. Vielä ois pari viikkoo aikaa hilluu täällä. Täällä turisteja kohdellaan kuin kuningasta ja ruoka on superhyvää, jos joku tästä tsjuu missä ollaan niin hyvä sille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOLO, kerran me eletään ja vielä kun on jotain jäljellä, niin tuusan nuusaksi vaan. 👍

Vierailija
22/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos! Etelän vetelät ja käsienheiluttaminen ei ole mun makuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan aurinkoa, hiekkarantoja ja kylmää juomaa! Vielä muutama viikko niin sitten vihdoin pääsen mäkin.

Vierailija
24/27 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa bileet! Nyt alkaa pikkuhiljaa veri sen verran kiertämään että pääsee hipasee näppäimiä. Pitäs kai pikkuhilkjaa hipsii aamupalallekin, ei oo oikein vielä laskeutunut ruuat. Meniskö vaikka namukas? Mene ja tiedä. Meen kokeileen.   Tbc

Vierailija
25/27 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin kuukaudeksi Suomeen käymään, sitten takaisin lämpöön. Ei tosin turistimestaan vaan rauhalliseen maalaiskylään, 1/5 viikosta tosin aiotaan piipahtaa turistialueellakin kiertelemässä. 

Vierailija
26/27 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu pysyvän namukas sisällä. Voi luoja kun kattelee eilen otettuja kuvis niin mielelläni kärsin tän krapulan. Onpahan lastenlapsille kerrottavaa. Vielä kun muistais minne hävitin mun aurinkolasini? Taidan ottaa vähän kokista vielä.

Vierailija
27/27 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän