Nyt tulee naisille kissanpäivät! Tinderiin pituusfiltteri!
Voitte karsia Tom Cruisen kokoiset jo kättelyssä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Painofiltteri varmaan olikin jo, eikö?
Tavallaan, kuvat ajaa asian. Jos kulmat on epämääräisiä eikä selvää kokovartalokuvaa ole niin painoindekdin saattaa arvata.
Jes, vihdoin voin karsia suoraan pois 185+cm hongankolistajat!
Kyllä naisen on näytettävä pieneltä miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Joku voi silti etsiä lyhyttä ja karismaattista kulttijohtajaa.
Tom Cruise lähti pakoon.
Äh, täysin perseestä tämä uudistus. Flaksi on käynyt hyvin tähän mennessä naaman ansiosta, mutta kohta profiilini ei enää näy naisille, vaikka olen kelvannut aiemmin ilman sen kummempia ongelmia.
T: 173 cm
Ihan sama. Haluan naisen, joka oikeasti pitää ulkonäöästäni. Sitä paitsi olen kasvoista niin hyvännäköinen, ettei minun pitkä tarvitsekaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa. Ei tindestä löydä sitä oikeaa.
Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Äh, täysin perseestä tämä uudistus. Flaksi on käynyt hyvin tähän mennessä naaman ansiosta, mutta kohta profiilini ei enää näy naisille, vaikka olen kelvannut aiemmin ilman sen kummempia ongelmia.
Entä jos ei edes ilmoita omaa pituutta? Filtteröikö silloinkin pois? Tuskin sentään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei edes ilmoita omaa pituutta? Filtteröikö silloinkin pois? Tuskin sentään. :D
Kai se tulee pakolliseksi? Tuosta filteristä ei ole mitään hyötyä, jos kaikki 179 cm ja alle miehet eivät ilmoita pituuttaan.
Se on vain siinä maksullisessa versiossa, jota kukaan nainen ei edes käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa. Ei tindestä löydä sitä oikeaa.
Olet väärässä.
Minä en löytänyt sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin painofiltteri?
Mitä te filttereillä kun pyyhitte kaikki kuitenkin oikealle.
Minulla on kovana kakskytsenttinen. Mutta on ihan liian pervoa että yli 180 senttiä pitäisi olla.
Eiköhän se ole vain sen perusteella minkä numeron sinne syöttää. Naisia ei ole tähänkään asti kiinnostanut miesten pituus. Huvin kelpaa 168cm mies
Koko Tinder on muutenkin niin paska että ketä sellaista edes käyttää. Naiset ei saa sanaa suustaan ja edes treffeille ei uskalleta lähteä. Miten ihmiseen edes voi tutustua. Tarvitaan siihen jotain muutakin kun ylimielinen duck face.
Painofiltteri varmaan olikin jo, eikö?