Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä se tarkoittaa, jos nainen sanoo että ei halua liian kilttiä miestä?

Vierailija
30.05.2025 |

Millaisen miehen nainen siis haluaa silloin? 

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän voi kysyä siltä naiselta :)

Vierailija
22/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voisin itse sanoa ja sillä tarkoittaisin että en halua mielistelevää,perässävedettävää jeesjees-miestä joka on tossukka. Ei saa välittää liikaa muiden mielipiteistä, pitää osata olla aloitteellinen ja ottaa ohjat asioissa eikä odottaa aina että joku käskee tai pyytää. Pitää osata sanoa ei jos ei oikeasti halua jotain. "Kiltti" mies uikuttaa katkerana jälkeen päin että yhyy en ois halunnut mutta oon niin kiltti että suostuin🥲😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa miehen, joka ei kysele suostumusten perään.

Vierailija
24/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, joka saa kerrottua mitä haluaa eikä syö seuran vuoksi guacamolea, jos ei edelleenkään siedä sitä. Sellainen kaataa suhteita. Siitä tulee Tack o hej.

Vierailija
25/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mitä haluat, v*tun luuseri. Ei naiset ole odottelemassa prinssiä vaan miestä.

Vierailija
26/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti mies on mulle sama kuin jees jees mies joka sanoo kaikelle /kaikille kyllä. Kuvitteellinen keskustelu parisuhteessa

käykö teatteri ens viikon pe, tahtoisin mennä?

joo mennään vaan,

ostan liput

joo käy.

2 päivän päästä make soittaa ja kysyy

Käykö padel pe (samaan aikaa kuin teatteri)

Joo käy, ei mulla mitään

1h ennen teatteria.

Ai niin meenki padeliin Maken kanssa. "Unohin" teatterin.

Tämän kanssa suhteessa ollessa, jos mies sanoo olevansa kiltti, minä pakitan. Kaikki aina kävi, mutta kuka tahansa kysyi mitä tahansa niin suunnitelma peruuntui.

Vierailija
27/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilakundin, joka antaa vuorotellen nyrkkiä ja parrua.

Ei se ole joko tai vaan nainen jok aon heikko haluaa perkelöivän miehen ja nainen joka on liian kova haluaa enkelimiehen. Sitä haetaan noissa tapauksissa jota ei itsellä ole. Katsokaapa Ladet  ja muut kovat kundit niillä on enkelimäinen vaimo aina mutta Tavjalla Pena. Kysät aikuiset taas valitsevat samoin täydennyksellä mutta ei ääripäistä vaan normaalirajan sisältä. _ on liitto ilman väkivaltaa tai palvomista.

Vierailija
28/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että päässä vähän vippaa. Jotkut ihmiset tylsistyvät tasaiseen elämään ja hakemalla etsivät ongelmia.

Vierailija
29/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti on liiallinen miellyttäjä joka välttelee, valehtelee ja jättää kertomatta asioita kun ei omasta mielestään halua pahoittaa kenenkään mieltä. 

Liian kiltti ei uskalla puolustaa naistaan, en tarkoita nyrkit pystyssä olemista vaan jämäkkyyn puuttuu eikä uskalla puolustaa sanallisesti naistaan jos vaikka äitinsä toistuvasti tylyttää miniäänsä. 

Liian kiltillä ei ole omia mielipiteitä vaan menee massan mukana, ajattelee kuten arvostamansa joukko ajattelee, jotta tulisi hyväksytyksi. 

Vierailija
30/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat miehen, joka etsii tasaveroista kumppania, eivät miestä, joka etsii uutta äitiä.

Vierailija
31/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei ole äitinsä tai exänsä tossun alla

aplla ei ole  äitiä, aikaa rumaa haukkua toista orpo lasta, tuo ssa menee raja

Vierailija
32/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta nainen ei vihaa yhtä paljon, kuin kilttiä miestä. Jokainen linnakundi saa naisen. Kiltin miehen vihaanminen on naisten genetiikassa.

Vierailija
33/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä sanoisin noin, niin tarkoittaisin, että haluan miehen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä halunsa ja tahtonsa eikä niissä asioissa mennä koko ajan minun mieleni mukaan, jos mies onkin eri mieltä.

Ja  sitten kun sanoo, että on eri mieltä, niin uskaltaa keskustella siitä. Että miehellä on oma tahto ja kyky ilmaista se.

Näin jos miehenä toimii, on kontrolloiva mulkku.

Olen tullut siihen tulokseen, että hyvää miestä ei olemassa. On vain paskiaisia ja kilttejä luusereita. Erona on, että paskiaiset saa pildeä jostain syystä.

Vierailija
34/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omatoimisen, aktiivisen, hyväitsetuntoisen, on omia mielipiteitä, ei perässävedettävä joo-joo mies

Mutta se aikuinen, kenellä on huono itsetunto, ei kanna sitä tarkoituksellisesti. Se johtuu liian ankarasta kasvatuksesta. 

Vierailija
36/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aplla edes ole EXIÄ, ja vieläpä orpo lapsi, EI EDES ÄITIÄ

Vierailija
37/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos se sitten haluaakin naisen ryhtyvän äidikseen.

Vierailija
38/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitekyvytöntä päätä sä, ihan sama -tyyppistä miellyttäjä-vässykkää, jota saa vetää perässään. Pelkää myös naisen reaktioita, koska huono itsetunto. Tästä seuraa paljon ongelmia ja harmia ja kiukuttelua miehen taholta, kun nainen ottikin omia vapauksia eikä ollut vastavuoroisesti häntä kohtaan kiltti (ottanut huomioon kaikessa ilman, että hänen täytyy puhua tarpeistaan) jne

Vierailija
39/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kiltti mies = ei ole koskaan ääneen mitään mieltä mistään, pitää mielipiteensä ominaan ja sitten ne on vain arvattava oikein, ettei tule mökötystä.

Vierailija
40/93 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä sanoisin noin, niin tarkoittaisin, että haluan miehen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä halunsa ja tahtonsa eikä niissä asioissa mennä koko ajan minun mieleni mukaan, jos mies onkin eri mieltä.

Ja  sitten kun sanoo, että on eri mieltä, niin uskaltaa keskustella siitä. Että miehellä on oma tahto ja kyky ilmaista se.

Näin jos miehenä toimii, on kontrolloiva mulkku.

Olen tullut siihen tulokseen, että hyvää miestä ei olemassa. On vain paskiaisia ja kilttejä luusereita. Erona on, että paskiaiset saa pildeä jostain syystä.

Niin onkin kontrolloiva mulkku, jos kuvittelee, että kompromissia ei ole vieläkään keksitty. Se ei paranna asiaa, että antaa toisen aina voittaa. Pitää pyrkiä ja päästä irti ajattelusta, että kahden ihmisen ei tarvitse ja kuulu sovittaa näkemyksiään yhteen ja jos ei löydy siedettävää väliversiota, niin sitten mennään tässä asiassa mun mukaan ja tuossa sun mukaan. Ja kokeillaan, mikä toimii.