Ilta-Sanomat: Tälläisen aterian Tom Cruise OLISI VOINUT syödä grillillä Pietarsaaressa (mutta ei siis syönyt!)
https://www.is.fi/ruokala/art-2000011265740.html
Onko edes uutinen että Cruise OLISI VOINUT syödä grillikioskilla Pietarsaaressa? Nyt hän ei siis käynyt lähelläkään grilliä josta IS uutisoi että olisi ollut mahdollista että Tom Cruise olisi voinut syödä tuolla grillillä JOS olisi ollut nälkäinen ja kuullut tuosta grillistä😅
Kommentit (18)
Toisaalta Suomessa on asiat ilmeisen hyvin jos ei ole tärkeämpää uutisoitavaa.
Ilta-Perssuolinkaisen parasta laatua.
Jakobstad Bögburger de va kukku de.
Tomppa ei varmasti söisi mitään höttöä, joten senkin vuoksi harhaanjohtava otsikko. Uskoisin, että pilkuntarkan dieetin mies, jokainen makroravinne laskettu.
Kaikki tässä maassa on ihan paskaa kunnes joku oikeasti kuuluisa tulee ja kehuu sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tomppa ei varmasti söisi mitään höttöä, joten senkin vuoksi harhaanjohtava otsikko. Uskoisin, että pilkuntarkan dieetin mies, jokainen makroravinne laskettu.
Tompan ruokavalio, syö 15 kertaa päivässä tarkkaan suunniteltuja pikkuannoksia:
https://www.menshealth.com/uk/nutrition/a61788493/tom-cruisedaily-diet/
Tällä on tilillä 530 miljoonaa....voi jo päättää mitä syö ja missä. 🤣🤣🤣🤣🤣
Tais jäädä se salmiakki ja fasun sininen syömättä :(
Nolointa oli antaa oikeasti Tompalle se marimekko-pussukka sisältäen salmiakkia ja Fazerin sinisen, pahaa ja epäterveellistä.
Suomalaisten suurinnsaavutus 20 vuoteen, ateria , jonka Tom Cruise olisi voinut syödä, mtta ei kuitenkaan syönyt. Hyvin menee, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ammatiltani toimittaja ja tällaisina hetkinä todella onnellinen siitä, etten ole töissä iltapäivälehdissä.
Olen onnellinen , että en ole töissä missään lehdessä. Toimittaja on paskin ammatt.
Tompalle kossupullo käteen ja sitten kebab-kioskille.
Käy tuota lihavaa toimittajaa sääliksi. Ei hän pysty edes hengittämään kunnolla.
Hän voisi olla seuraava Uuno Turhapuro, kenties.
Mä olen ammatiltani toimittaja ja tällaisina hetkinä todella onnellinen siitä, etten ole töissä iltapäivälehdissä.