Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi enemmistöllä miehistä on kova kiire päästä panemaan?

Vierailija
30.05.2025 |

Parisuhteessakin on pakko saada, pakko panna panna panna ja panna. Yksikin mies väitti vastaan että parisuhde ei ole mitään ilman panemista ja kiisteli kanssani asiasta kun en antanut koko rähjälle. Ketaleelle riitti että näki kasvot ja kynnet se siitä mutta muuta ei saanut vaikka yritystä oli. Missä ovat kunnon miehet? Yksikin hyvä riittäisi.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki ne on kietoutuneet sen yhdynnän ympärille. Itse en välittäisi yhdynnästä ollenkaan. 

Vierailija
22/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin olen ihmetellyt, mikä siinä on? Joo, seksi on kivaa mutta se että alkaa tuo väite että parisuhde ei ole mitään ilman seksiä, on vain typerä väite. Parisuhde on kaikkea muutakin kun vain seksiä ja ei, en ole haluton ihminen. Minulla on korkea libido, mutta ei se tarkoita että hyppäisin miesystäväni syliin koko ajan ja painostaisin seksiin, yms. Sille on aikansa ja paikkansa. 

Jos parisuhteessa ei ole seksiä, niin se on silloin pelkkä ystävyyssuhde.

Tätä en ole koskaan tajunnut. Siis etkö ole koskaan ollut rakastunut? Ilman seksiä Seija-puoliso muuttuu Simo-kaveriksi? Eli et rakasta puolisoasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu miehestä paremmalta kuin mikään. Voisin itsekin pitää miehen päätä jalkojeni välissä vaikka kaiken ylimääräisen aikani, mutta yhdyntä ei kauheasti kiinnosta, koska en saa siitä oikein mitään.

Vierailija
24/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tätä. Minulla pitää olla emotionaalinen yhteys, ja psykologinen turvallisuuden tunne miehen kanssa ennen kuin fyysinen läheisyys tuntuu luonnolliselta. Sitten nämä parisuhdettakin etsivät miehet tekevät fyysisiä aloitteita toistuvasti eivätkä panosta yhteyden luomiseen. Koen että painostetaan seksuaaliseen kanssakäymiseen, kun muututaan kylmiksi, vaikka torjun nätisti, jopa sallin pienen fyysisen kosketuksen, johon vielä itse en olisi valmis, että saan aikaa tutustua.

Samaan aikaan nämä miehet kritisoi minua, miksi olen ollut niin pitkään sinkki, vihjaten kepeään elämäntyyliin, vaikka sanon, että ongelma on siinä, etten ole löytänyt riittävää henkistä yhteyttä kenenkään kanssa, että voisin edetä fyysiselle tasolle, saatikka parisuhteeseen 

Vierailija
25/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö siis ihan vakavissasi?

Vierailija
26/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoa ostaessa kannattaa käydä koeajolla ennen kuin laittaa nimet paperihin.

Itsellä oli kaikista paras auto-ostos sellainen, mitä en edes koeajanut. Ostettiin etänä toiselta puolelta Suomea. Joskus pelkästä ulkokuorestakin ja olemuksestakin näkee, että kyseessä on valioyksilö. Tuo koeajovertaus ei siis ole pätenyt ainakaan omassa elämässä.

Vierailija
27/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tietenkin, suhdetta on turha jatkaa jos ei saa.

Vierailija
28/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni sen tekee...

Vierailija
29/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miesten aivot ovat pippelissä.

.... Ymmärrän, että kukaan nainen (tsukin miesjään) erityisesti ilahtuu ja tai nauttii kun tulee torjutuksi, kun toinen on osoittanut hänelle haluavansa hänen kanssaan mahd. seksiä. Mutta sitä en ymmärrä, että välillä on tuntunut sille, että miehenä minulla ei olsi oikeutta kieltäytyä seksistä lainkaan, vaan olsin jollain tavoin vajaa ("aivoton") tai, että minulla olsi jotain erityistä alattavaa tai peiteltävää jos tai kun en ole ollut aina valmis saati halukas harrastamaan seksiä silloin kun nainen on osoittanut haluavansa sitä kanssani. - Ikäänkuin seksistä kieltäytyminen olisi vain naisille suotu oikeus. Ei asia, jonka saisi tai vosi tehdä perusterve heteromies naiselle, jossa ei objektiivisesti arvioiden ole mitään erityistä vikaa tai puutetta.  

Vierailija
30/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeessahan tuo oli, että ei parisuhde ole mitään ilman seksiä. Se on silloin kaverisuhde. Sitten taas tämä heti tutustuttua seksin vonkaajat eivät todennäköisesti pysty sitoutumaan parisuhteeseen. 

M49

Vierailija
31/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu miehestä paremmalta kuin mikään. Voisin itsekin pitää miehen päätä jalkojeni välissä vaikka kaiken ylimääräisen aikani, mutta yhdyntä ei kauheasti kiinnosta, koska en saa siitä oikein mitään.

Niinku naisilla ne hermopäätteet on klitoriksessa ja miehellä peniksen päässä. 

Vierailija
32/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla myös niin. että osa miehistä osoittaa haluavansa seksiä naisen kanssa verraten pian vain koska kulttuurimme ohjaa ja ylläpitää mielikuvaa, että miehen tulsi niin tehdä. - Sillä jollei hän niin tee, niin hän ei omissa mielikuvissa olsikaan oman elämänsä Jamesbondi, joka seuraavassa käänteessä ja tilassa harrastaa seksiä naisen kanssa; koska on niin mielikuvitukseton, ettei tieä mitä muuta hän vosi naisen kanssa tehdä, koska kulttuurimme antaa mallin, että miehen tulee harrastaa seksiä naisen kanssa aina kun tilaisuus tulee ja jollei tilaisuutta tule niin mies itse ottaa ja mahdollsitaa sille tilan ja paikan.

Vierailija
33/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla myös niin. että osa miehistä osoittaa haluavansa seksiä naisen kanssa verraten pian vain koska kulttuurimme ohjaa ja ylläpitää mielikuvaa, että miehen tulsi niin tehdä. - Sillä jollei hän niin tee, niin hän ei omissa mielikuvissa olsikaan oman elämänsä Jamesbondi, joka seuraavassa käänteessä ja tilassa harrastaa seksiä naisen kanssa; koska on niin mielikuvitukseton, ettei tieä mitä muuta hän vosi naisen kanssa tehdä, koska kulttuurimme antaa mallin, että miehen tulee harrastaa seksiä naisen kanssa aina kun tilaisuus tulee ja jollei tilaisuutta tule niin mies itse ottaa ja mahdollsitaa sille tilan ja paikan.

James Bondikin taitaa olla todellisuudessa homo. Ainakin Daniel Craig näyttelee nyt homomiestä uusimmassa elokuvassaan. Hänkään ei kestänyt sitä machomiehen rooliaan.

Vierailija
34/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on vaan nyt oppinut tässä iässä että jos nainen pihtailee aluksi, se pihtailu tulee jatkumaan myöhemminkin.

Itse en enää aikaani tuhlaa moisiin naisiin.

Vierailija
35/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiaa. 

Kysyin samalta ketaleelta että onko varaa ja halua elättää lapsia, niin tyrmistyen vastasi että ei, ei pentuja halua vaan panna, panna, panna ja vielä kerran panna. En ole yksinhuoltaja, mutta tuollainen iholle pyrkijä ei ole minun tuleva aviomieheni.

Vierailija
36/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa minäkin olen ihmetellyt, mikä siinä on? Joo, seksi on kivaa mutta se että alkaa tuo väite että parisuhde ei ole mitään ilman seksiä, on vain typerä väite. Parisuhde on kaikkea muutakin kun vain seksiä ja ei, en ole haluton ihminen. Minulla on korkea libido, mutta ei se tarkoita että hyppäisin miesystäväni syliin koko ajan ja painostaisin seksiin, yms. Sille on aikansa ja paikkansa. 

Jos parisuhteessa ei ole seksiä, niin se on silloin pelkkä ystävyyssuhde.

Tätä en ole koskaan tajunnut. Siis etkö ole koskaan ollut rakastunut? Ilman seksiä Seija-puoliso muuttuu Simo-kaveriksi? Eli et rakasta puolisoasi?

Iso peesaus täältä.

Vierailija
37/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö siis ihan vakavissasi?

En koskaan vitsaile vakavista asioista.

Vierailija
38/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan päinvastoin. Osa miehistä osoittaa ettei halua seksiä heti koska kulttuurimme ohjaa ja ylläpitää sitä mielikuvaa, että liehen ei tulisi niin tehdä. Sillä jos hän niin tekee ei hän omissa ihmisten mielikuvissa ole hyvä ihminen tai parisuhde materiaalia. Kaikkien eläinten sisään on rakennettu kaksi kaiken muun ylittävää tarvetta: selviydy ja lisäänny, mutta kulttuurimme ohjaa siihen että sen toisen tarpeen tyydyttämiseksi pitää tehdä kaikkea asiaan liittymätöntä. Ihmislajilla on elämän mittainen soidintanssi/pesintäaika ihan kulttuurin vuoksi 

Vierailija
39/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tietenkin, suhdetta on turha jatkaa jos ei saa.

Pääse heti panemaan? En minä ala suhteeseen ilman rakkautta.

Vierailija
40/136 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James Bondikin taitaa olla todellisuudessa homo. Ainakin Daniel Craig näyttelee nyt homomiestä uusimmassa elokuvassaan. Hänkään ei kestänyt sitä machomiehen rooliaan.

En tiedä Craigistä, enkä Bondista mutta minusta yleensä eniten seksikokemuksillaan eniten kehuvat ja paasaavat ai jotka yrittävät saada seksiä mahd. pian ovat usein paljon vähemmän kiinnostavampia kuin sellaiset, joiden aiemmat seksikokemuksista minulla ei ole mitään hajua, eikä halua ajatellakaan niitä, vaikka eivät mahd- olsi koskaan aiemmin harrastaneet seksiä..... Koska uutta se on kuitenkin aina ollut uuden kumppanin kanssa, jos niin pitkälle on päästy. Ja usein parempaa kuin selaisen kanssa joka on kärttänyt ja osoittanut välittömästi tai ainakin hyvin pian haluvansa tai paremmin: vaativansa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän