Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhuollossa parasta palvelua saa ihan tavalliset hyvinkäyttäytyvät ihmiset

Vierailija
30.05.2025 |

Ajoissa paikalla ja asiallinen.

Silloin jos tiukkaa, vaatii aikoja ja toimenpiteitä ja sättii ja haukkuu niin se kireys tarttuu kyllä vastaanottajaankin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuule saa. Jo pelkästään ajan saaminen on haastavaa. Soittamalla ei onnistu, eivät ota vastaan. Jos tilaa ambulanssin on pieni mahdollisuus päästä hoitoon. 

Vierailija
2/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että pahimmin sairaat pääsevät jonojen ohi ilman pokkurointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen ollut ympäripäissäni ja aineissa hoidon tarpeessa ja aina on saanut hoitoa sujuvasti kun olen ollut kohtelias.

Vierailija
4/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa alkaa tehdä toimenpidettä sellaiselle, joka ekana haukkuu kaikki edelliset terveydenhoidon ammattilaiset joilla kävi

Vierailija
5/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa olen ollut ympäripäissäni ja aineissa hoidon tarpeessa ja aina on saanut hoitoa sujuvasti kun olen ollut kohtelias.

Sama. Aina hoidettu kun olen asiallinen ja käyttäydyn normaalisti vaikka olisin missä humalatilassa.

Vierailija
6/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina jotain päihteitä joilla empatiakyky nousee ennen lääkärikäyntiä ja näin käynti onnistuu luontevasti, ilman hampaankiristyksiä. Saan aina hyvää palvelua. Laitan myös siisteimmän pukuni päälle käyntiä varten

Vierailija
7/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusasia että ystävällinen ihminen saa ystävällisemmän kohtelun. Inhottava ja törkeäkäytöksinen ihminen sitten hoidetaan koska on pakko.

Vierailija
8/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä. En meinaa saada apua enkä palvelua terveyskeskuksesta millään vaikka kuinka olen siisti ja asiallinen naisihminen. Niinpä käynkin yksityisellä. Rahaa vastaan saa yleensä sentään jotain apua.

Vierailija
9/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Kohtelias ja kiltti ei saa edes aikaa lääkäriin, eikä pääse päivystykseenkään, vaikka olisi todella sairas.

Sen sijaan humalaiset känniörveltäjät pääset hoitoon suorastaan jonon ohi aina.

Vierailija
10/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, herttaista oli kun oma aikuinen poikani sanoi että: No ehkä se oli lun olet ollut vähän ylimielinen ehkä siellä, kun kerroin että kovin ihmeellisesti on silmä sairautta hoidettu ja käsitelty. 

Tuo on sellainen vastaus mistä menee hämilleen , mutta tavallaan tykkäsin siitä. Ainakin tuo vastaus tarkoitti sitä, että hänkin havaitsi että tapauksessani oli jotain oitoa ehkä. Mutta eihän kukaan osaa kuvitellakaan, että tahalleen joku kohtelee jotain rikollisesti terveydenhuollossa vain näpäytyääkseen? Ei Suomessa mahdollista! 

Mieheni vastaukset oli ääliömäisiä: Sinä tarvitset silmälasit! Et varmasti ole selittänyt tarpeeksi hyvin oireita Hehheh siis näkyvät oireet silmässä. Valitettavssti joillain niin vahva usko, että mitään rikollista ei voi tapahtua liittyen henkilöiden terveydenhuoltoon ta viranomaistasoöla,  niin saa ajattelemaan ihan tyhmiä. Kuka olisi arvannut että vaikutusvaltaiset ihmiset tuon naisen kimpussa? Kytköksiä UM, poliittiset ryhmät ja hullut ällötykset akateemisella kunniallisuudella oh yeah hyi helvetti!!!

Vierailija
11/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ketään saa jättää heitteille silti. Kuka tahansa voisi vaikuttaa oudolta huonona päivänä kipeänä.

Vierailija
12/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä. En meinaa saada apua enkä palvelua terveyskeskuksesta millään vaikka kuinka olen siisti ja asiallinen naisihminen. Niinpä käynkin yksityisellä. Rahaa vastaan saa yleensä sentään jotain apua.

Jos heillä ei ole aikaa niin ei se ilkeällä käytöksellä parane.

Lähtevät nekin työntekijät, joita siellä on.

Vierailija
13/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ollut psykiatrisessa hoidossa. 

Kerrotasnko mytvaan niistä rikoksista ja valheista???

Vierailija
14/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, että terveyskeskukseen ei saisi lääkärin aikaa. Minä olen viimeisen kahdeksan vuoden aikana käynyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla pääsin samana päivänä kun soitin. Ainoastaan hammaslääkärille piti jonottaa useampi kuukausi tarkastusta varten.

Vierailija
15/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Just tollein ei pääse. Vähätellään, ei uskota. Sitten kun kunnolla menee maltti niin alkaa tapahtua. Ainiin, juopot jonon ohi.

Vierailija
16/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt, että terveyskeskukseen ei saisi lääkärin aikaa. Minä olen viimeisen kahdeksan vuoden aikana käynyt kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla pääsin samana päivänä kun soitin. Ainoastaan hammaslääkärille piti jonottaa useampi kuukausi tarkastusta varten.

Joko et asu Helsingissä, tai olet eläkeläinen, jotka pääsevät jonon ohi lääkäriin, vaikka olisi vain tikku sormessa.

Vierailija
17/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käyttäytyvät ja kärsivälliset ihmiset laitetaan odottamaan ja hoidetaan toisella kdellä, koska oletus on, etteivät ne valita ja suostuvat kiltisti, kun heidän päältään kävellään. Tästä on monta kokemusta. Sitten kun se pinna lopulta menee ja räjähtää, saa hoitoa.

Vierailija
18/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu itse Suomessa, mutta vanhempieni asioita seuranneena voin todeta ainakin heidän saaneen ajan terveyskeskukseen sitä tarvitessaan. Akuutissa tapauksessa lääkärille samalle päivällä, kyseenalaisissa tapauksessa hoitajalle muutaman päivän sisään ja ei-kiireellisessä asiassa aika on mennyt usean viikon päähän. Vaikuttaa ihan kohtuulliselta, eikö? Ystävällisiä ja määrätietoisia ovat olleet puhelimessa.

Vierailija
19/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut erinomaista palvelua julkisessa terveydenhuollossa ja uskon sen johtuvan ainakin osittain siitä, että olen hoitanut erinomaisesti oman osuuteni sairauteni hoidossa (painon pudotus, tupakoinnin lopetus ja elintapojen muutos) eikä minun ole tästä syystä tarvinnut sairauteni selätettyäni vaivata terveydenhoitohenkilöstöä enää muuta kuin lähetteen saamiseksi laboratorioon, jossa minut määrättiin käymään parin vuoden välein.

Vierailija
20/41 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkopotilaita kohdellaan edelleen huonosti :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi