Petteri kävi hampurilaisella
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011267112.html?utm_medium=promobox…
Erittäin epäonnistunutta poliittista viestintää. Saa pääministerin vaikuttamaan totaaliselta urpolta
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Lähes jokainen länsimainen prominentti poliittinen johtaja on jo käynyt vuorollaan poseeraamassa Ukrainassa. Mutta onko vielä kukaan onnistunut photo op -hommissaan näin edustavasti, Kiemunki kirjoitti päivityksessään sarkastiseen sävyyn.
Päivityksen yhteyteen Kiemunki oli liittänyt kuvan, jossa Orpo seisoo purilaistehtaan työntekijän vieressä suojavaatteisiin pukeutuneena."
Kyllä se nälissään on ja pahasti. Tottunut syömään hyvin tunnin välein.
Tuollakaan vastenmielisellä demaripaskalla ei ole mitään kompetenssia piipittää muiden tekemisistä. Demareissa toki tällaiset pikku kuprut pätevöittää puolueen puheenjohtajan avustajaksi.
Sunny Car Center -sotkussa jättikorvauksiin tuomittu ex-poliitikko Iisakki Kiemunki pitää kohtaloaan epäoikeudenmukaisena: En selviydy edes koroista
Tapauksesta useaan otteeseen julkisuudessa puhunut ent
Eikö tää ulosoton asiakkuus ole teille persuille kodikas samaistumispinta suomalaisen heteromiehen ahdistukseen :D
En tunne yhtään persua, joka ei olisi ulosotossa. Enkä yhtään, joka olisi töissä. Monta työtöntä, ulosotossa olevaa persua tunnen (pintapuolisesti) ja kaikki ne käyttää suojaosansa juomiseen ja röökiin.
Vierailija kirjoitti:
Piraatti hamburger Venäjältä. Kopion kopioita. Kanakin on pehmeäksi keitettyä luuta. Vertaa koiran ruuat. Suomessa on 70 000 Ukrainan kansalaista evakkoja. Montako evakkoja on Saksassa ????
Saman verran tai enemmän. Viime vuoden tilastoa ei vielä ole julkaistu. MItäs sulla on pääosin nuoria naisia ja pikkulapsia vastaan? Eikö ole pillua herunut ?
Mikäs tuon Kiemungin persettä noin hiertää? Kamala itkupotkuraivari yhdestä valokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään persua, joka ei olisi ulosotossa. Enkä yhtään, joka olisi töissä. Monta työtöntä, ulosotossa olevaa persua tunnen (pintapuolisesti) ja kaikki ne käyttää suojaosansa juomiseen ja röökiin.
Prööt!
Petteri näyttää olevan hyvässä lihassa. Monta hampurilaista on nahan alle jemmattu.
Tyypillinen suomalaisturisti. Mennään muka ulkomaanmatkalle, mutta heti pitää mennä suomalaiseen ravintolaan syömään! :)
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä muka tunnet yhtään ketään millään muotoa kun tuhnuat siellä betonikuutiossasi 24/7 palstalle aamusta iltaan itkien.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tuon Kiemungin persettä noin hiertää? Kamala itkupotkuraivari yhdestä valokuvasta.
Täällä jaetuista sitaateista suurin osa on jutun lopussa olleita kommentteja lukijoilta. Ja kun katsoo lähdettä, persuthan sitäkin aviisia lähinnä lukee ja kommentoi.
Sinäkin voit siis miettiä, mitä on vikana persujen viestinnässä, kun tyhmimmät teistä pudottavat kaiken aikaa puolueen kannatusta tietämättä, mikä on puolueen virallinen linja.
Vaikea sitä toki on tietääkään kun Purra puhuu Kotimaa-lehteen yhtä ja X:ään toista. kaksoisviestintä sekoittaa maalaispoikien tyhmät päät.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalaisturisti. Mennään muka ulkomaanmatkalle, mutta heti pitää mennä suomalaiseen ravintolaan syömään! :)
Olisit voinut vaivautua edes lukemaan artikkelin ennen kuin alat inisemään. Orpo ei käynyt ravintolassa syömässä vaan Hesburgerin tehtaalla. Ja siitäkös demari veti itkupotkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä muka tunnet yhtään ketään millään muotoa kun tuhnuat siellä betonikuutiossasi 24/7 palstalle aamusta iltaan itkien.
Äläpä projisoi omaa surkeaa tuhnuamistasi minuun. Mulla on työ ja ystäviä ja välillä käyn ihan viihteelläkin. Ne persut käy näin kuun lopussa, perse auki hakemassa ruokajonosta ruokaa, mä oon siellä jakamassa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jaetuista sitaateista suurin osa on jutun lopussa olleita kommentteja lukijoilta. Ja kun katsoo lähdettä, persuthan sitäkin aviisia lähinnä lukee ja kommentoi.
Sinäkin voit siis miettiä, mitä on vikana persujen viestinnässä, kun tyhmimmät teistä pudottavat kaiken aikaa puolueen kannatusta tietämättä, mikä on puolueen virallinen linja.
Vaikea sitä toki on tietääkään kun Purra puhuu Kotimaa-lehteen yhtä ja X:ään toista. kaksoisviestintä sekoittaa maalaispoikien tyhmät päät.
Mitä sinä reppana tähänkin taas persuja sotket? Onko Orpo mielestäsi persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä projisoi omaa surkeaa tuhnuamistasi minuun. Mulla on työ ja ystäviä ja välillä käyn ihan viihteelläkin. Ne persut käy näin kuun lopussa, perse auki hakemassa ruokajonosta ruokaa, mä oon siellä jakamassa sitä.
Arvaa uskonko valheitasi sohvatuhnu.
Tuntemani persut haisevat viinalta jo torstaiaamuisin klo 11.00, kun ruokajonon numeroita aletaan jakaa. Jos pysyvät itse pystyssä eivätkä möykkää, saavat hakea kassin. Jos eivät pysy, ei päästetä ovesta päihteettömään tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä välissä sinä muka töihin ja ruokajonoon jakelemaan ehtisit kun iniset ja uliset tällä palstalla aamusta iltaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani persut haisevat viinalta jo torstaiaamuisin klo 11.00, kun ruokajonon numeroita aletaan jakaa. Jos pysyvät itse pystyssä eivätkä möykkää, saavat hakea kassin. Jos eivät pysy, ei päästetä ovesta päihteettömään tilaan.
Nekö jotka asuvat pääsi sisällä? Taitaa viinanhaju lähteä itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä reppana tähänkin taas persuja sotket? Onko Orpo mielestäsi persu?
Se on niin tyhmä, että voisi laskea persuksi. Ja toki koko hallitus on täyttä paskaa, koska persut siellä on paskomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut vaivautua edes lukemaan artikkelin ennen kuin alat inisemään. Orpo ei käynyt ravintolassa syömässä vaan Hesburgerin tehtaalla. Ja siitäkös demari veti itkupotkut.
No yhyy-yhyy, joku kokoomustosikko siellä nyt rupesi pillittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa uskonko valheitasi sohvatuhnu.
Aivan sama, mitä sinä uskot. Koska olet niin typerä, että uskot Purran valeetkin :D ja levität jopa Pietarista peräisin olevaa dis- ja misinformaatiota.
Hindujen temppelissä on hakaristi jos kiinnostaa.