Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisitko tietää / kuulla jos miehelläsi olisi suhde toiseen sun selän takana?

Vierailija
30.05.2025 |

Eräs tuttava ei vieläkään näemmä tiedä miehensä vuosia kestäneestä toisesta suhteesta, päätellen siitä kuinka miehen saavutuksia hehkuttaa somessa. 😵 Melkein tekisi mieli kertoa, tuntuu vain tylylle laittaa viestiä tuollaisella asialla. Olisko kasvotusten parempi? Sikäli ettei juuri olla enää tekemisissä tai tunnetaan etäisesti, en tiedä haluaisiko edes minulta kuulla sitä.

Itse vastaavassa tilanteessa todellakin haluaisin kuulla.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haluaisin. Mies lähtisi liuskaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos rouva tietääkin tuion ja hyväksyy, ei vaan halua mainostaa asiaa. Heillä voi olla jopa avoin suhdekin, puolin ja toisin.

Tuo ei sopisi itselleni mutta me olemme kaikki erilaisia.

Vierailija
4/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos rouva tietääkin tuion ja hyväksyy, ei vaan halua mainostaa asiaa. Heillä voi olla jopa avoin suhdekin, puolin ja toisin.

Tuo ei sopisi itselleni mutta me olemme kaikki erilaisia.

Jos asia olisikin noin, mutta tässä tapauksessa ei ole.

Vierailija
5/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Miksi alapeukkua tuohon ettei kyseessä ole avoin suhde. Tiedän sen 100 % varmaksi.

Vierailija
6/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mitä ei tiedä, sitä ei sure. 

Mulla on ihan siedettävä elämä näinkin. Se ei parantaisi elämänlaatuani mitenkään jos saisin tietää, että mieheni onkin uskoton. Päin vastoin. Joutuisin ehkä eroamaan ja sitten olisin ihan yksin. Ei olisi edes miestä, joka nyt sentään huolehtii minusta jonkun verran.

Juu ei. En haluaisi tietää. Pidän mieluummin tämän tilanteen.

Vierailija
7/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Miksi alapeukkua tuohon ettei kyseessä ole avoin suhde. Tiedän sen 100 % varmaksi.

Jos et ole itse ko. parisuhteen osapuoli, niin et voi mitenkään tietää 100% varmuudella.

Vierailija
8/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai haluaisin tietää, mutta ap ei ainakaan puhu minusta. En ole sosiaalisessa mediassa, palstaa lukuunottamatta.

T: Tuntematon 

Vierailija
9/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluaisin tietää. Haluaisin saada tehdä päätökseni suhteen jatkosta tosiasioiden perusteella, enkä elää valheessa. Todennäköisesti suhde päättyisi siihen, ellei miehellä olisi ihan hemmetin hyviä selityksiä ja aitoa katumusta.

Vierailija
10/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää

Vierailija
11/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on aina paras. kyllä haluaisin tietää. nämäkin jotka esittävät että mitä ei tiedä ei loukkaa. miten loukkaavaa on että lukuisat muut tietävät pettämisestä mutta petetty ei? 

Vierailija
12/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen parisuhteen miehen hiukan paremmin, ja kun kun sain suhteesta tietää, sanoin miehelle, että hänen toimintansa on väärin ja ymmärtäähän hän että tässä voi käydä huonosti. Tuon keskustelun ja vaimon ajoittaisen mustasukkaisen käytöksen perusteella pystyn sanomaan täysin varmasti, että kyseessä ei ole avoin suhde.

Vierailija
13/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en, mutta luulen tuossa tapauksessa naisen haluavan tietää. Yksikään  nainen ei hehkuta pettävää miestään 😂 ei edes Maria Nordin.

Vierailija
14/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on aina paras. kyllä haluaisin tietää. nämäkin jotka esittävät että mitä ei tiedä ei loukkaa. miten loukkaavaa on että lukuisat muut tietävät pettämisestä mutta petetty ei? 

Tämä. Tämä on sama kun jättää perintälaskut avaamatta. Joskus ne kuitenkin menee maksuun ja pitää asiat kohdata.

Vierailija
15/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota. Ei se nyt ole noin dramaattista. En minä nytkään tiedä kaikkia mieheni mokia mutta todennäköisesti joku muu tietää. Eikä se loukkaa yhtään.

Vierailija
16/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tietä ja sun pitää kertoa hänelle!

Vierailija
17/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en, mutta luulen tuossa tapauksessa naisen haluavan tietää. Yksikään  nainen ei hehkuta pettävää miestään 😂 ei edes Maria Nordin.

Samaa mieltä. Kyllähän siinä itsensä tyhmäksi tuntisi ja huijatuksi, varsinkin jos vuosia kestänyt ja vieläpä itse joka puolella hehkuttanut kuinka ihana mies onkaan 😂

Vierailija
18/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota. Ei se nyt ole noin dramaattista. En minä nytkään tiedä kaikkia mieheni mokia mutta todennäköisesti joku muu tietää. Eikä se loukkaa yhtään.

Ei pettäminen ole moka, vaan tietoista toimimista. 

Vierailija
19/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosien salasuhde ei ole mitenkään verrastettavissa yksittäiseen mokaan 😄

Vierailija
20/35 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuttava, kaveri, ystävä paljastuu tietäneeksi asiasta, on se vielä pahempi asia. Loppu.