Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on terve äiti-aikuinen tytär-suhde?

Vierailija
30.05.2025 |

Olen seurannut vierestä muutamaa äiti-tytär-suhdetta ja mietin onko kaikki ok? Kyseiset kombot elävät kuin symbioosissa. Ollan päivittäin tekemisissä ja kun yksi tytär muutti kauas toiselle paikkakunnalle ei seurannut kauaa kun äiti muutti perässä. Itselle nousi mieleen miksi tytär alunperin muutti kauas....halusiko hajurakoa äitiinsä vai miksi?

Toinen tapaus:  aikuinen tytär (25 v) kulkee vanhempiensa kanssa mummolassa yökylässä ym reissuilla. Tiedän että kyseine äiti on rajoittanut aikuisen tyttärensä kontakteja ei toivottuihin ihmisiin (äidin nn mielestä ei toivotut).

Kertokaa mielipiteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että päivittäinen yhteydenpito ei ole normaalia. Täytyy olla molemmilla omaa elämää eikä sellaista riippuvuussuhdetta. 

Vierailija
2/4 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että päivittäinen yhteydenpito ei ole normaalia. Täytyy olla molemmilla omaa elämää eikä sellaista riippuvuussuhdetta. 

No samoilla linjoilla olen. Tuntuu ahdistavalta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla joka päivä näkemässä, soittaa tietenkin voi vaikka sata kertaa, jos on asiaa.

Itse en äitinä rajoittaisi aikuisen tyttären kontakteja muihin ihmisiin. 

Tilaa pitää antaa aikuistua ja luoda ihmiselle varmuus pärjätä omassa elämässä,  voi olla tukena kaikessa, mutta roikkua ei tarvi.

Jos kyse on 25v tyttäristä niin varmaan kohta jo tulee sota, jos äidit roikkuu liikaa.. 

Vierailija
4/4 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvä juttu. Heillä on yhteinen poikaystävä, mutta tytär haluaisi omia yksin itselleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä