Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAJ on rockyhtye josta uskallan antaa lastenikin tykätä!

Vierailija
30.05.2025 |

Eivät rietastele, rötöstele, kiroa ja äänestävät hallituspuoluetta rkp. KAJ! 💙💛

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukuttunut kolmeen biisiin: Dansgolv, Karar i arbeit ja Firmans man. Varsinkin tuo Dansgolv soi nyt jatkuvasti päässä (ja kuulokkeissa)! Ihana biisi! Ja nautin ruotsin kielen kuuntelusta, vaikken sitä kovin hyvin osaakaan enkä kovin paljon ymmärrä. Ja varsinkaan heidän murrettaan en tajua. 😁 Onneksi kaikkeen löytyy enkkukäännökset niin on päässyt kärryille sisällöstäkin. Mutta mukava siis kuunnella ruotsia ainaisen tylsän englannin sijasta. 🥰

Vierailija
62/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti mopo on hieno! Naurattaa aina kun Axel Åhman esiintyy naisena, ja tässäkin kappaleessa on syvälliset sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koukuttunut kolmeen biisiin: Dansgolv, Karar i arbeit ja Firmans man. Varsinkin tuo Dansgolv soi nyt jatkuvasti päässä (ja kuulokkeissa)! Ihana biisi! Ja nautin ruotsin kielen kuuntelusta, vaikken sitä kovin hyvin osaakaan enkä kovin paljon ymmärrä. Ja varsinkaan heidän murrettaan en tajua. 😁 Onneksi kaikkeen löytyy enkkukäännökset niin on päässyt kärryille sisällöstäkin. Mutta mukava siis kuunnella ruotsia ainaisen tylsän englannin sijasta. 🥰

Firmans man on ehkä KAJ'n parhaita biisejä.

Vierailija
64/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorihumppaorkesteri suoraan pyllystä!

Vierailija
65/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorihumppaorkesteri suoraan pyllystä!

Fak juu, kuten Jeppis Turboronk laulaa.

Vierailija
66/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hauskoja tyyppejä.

Vierailija
67/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi suosikkejani on Tango taas. Siinä ruotsinkielinen peräkammarinpoika uskaltaa lähteä äidin painostamana Seinäjoen tangomarkkinoille naista etsimään. Fyysinen matka suomenkieliselle Pohjanmaalle ei ole pitkä mutta pitää ensin mennä kielirajan yli. Kipeää itseironiaa.

Oma suosikkini on Botnia Paradisen Dan-Ole (Kevin), joka on 40-vuotias peräkammarinpoika. Kaveri Bertel (Axel) - bisnes- ja pelimies - vie Dan-Olen risteilylle etsimään naista, vaikka Dan-Ole on alunperin sitä mieltä, että hän ei tarvitse naista, koska hänellähän on jo äiti.

Vierailija
68/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi suosikkejani on Tango taas. Siinä ruotsinkielinen peräkammarinpoika uskaltaa lähteä äidin painostamana Seinäjoen tangomarkkinoille naista etsimään. Fyysinen matka suomenkieliselle Pohjanmaalle ei ole pitkä mutta pitää ensin mennä kielirajan yli. Kipeää itseironiaa.

Oma suosikkini on Botnia Paradisen Dan-Ole (Kevin), joka on 40-vuotias peräkammarinpoika. Kaveri Bertel (Axel) - bisnes- ja pelimies - vie Dan-Olen risteilylle etsimään naista, vaikka Dan-Ole on alunperin sitä mieltä, että hän ei tarvitse naista, koska hänellähän on jo äiti.

Kuulostaapa tylsälle.

Vierailija
69/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tylsälle.

Ehkä kuulostaa, mutta ei oikeasti ole. Nauroin monta kertaa vedet silmissä. Dan-Ole kohtaa laivalla Eva-Lisan, jolla on (kuten Dan-Ole haaveellinen katse silmissään vähän myöhemmin selittää) "silmät kuin smaragdit, kultaiset kiharat ja käytännölliset ulkoiluvaatteet".

Vierailija
70/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock? Sanoisin, että iskelmäräp.

Vierailija
71/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa mieltynyt Dansgolviin. Siinä on parikin eri jännitettä. Tai kolme tai neljä tai jotain. Plus että sitä on miellyttävä kuunnella, toisin kuin Tech support åt mamm och papp, joka lyö kuonoon heti ja sitä autopilotin kanssa leikkimistä voisi vähentää. Ei ku mikä tune se ny oli.

Jännästi se murrekin alkaa aina enemmän aueta, kun sitä on nyt pari kuukautta kuullut. Ja jopa lapsen kainuulainen punaniskakaveri on unohtanut vihaavansa ruotsia.

Vierailija
72/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne lapset ei voi kuunnella lapsille suunnattua musiikkia?

Vierailija
73/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa mieltynyt Dansgolviin. Siinä on parikin eri jännitettä. Tai kolme tai neljä tai jotain. Plus että sitä on miellyttävä kuunnella, toisin kuin Tech support åt mamm och papp, joka lyö kuonoon heti ja sitä autopilotin kanssa leikkimistä voisi vähentää. Ei ku mikä tune se ny oli.

Jännästi se murrekin alkaa aina enemmän aueta, kun sitä on nyt pari kuukautta kuullut. Ja jopa lapsen k

Tech supportissa on hauskat* sanat, mutta ei tosiaan ole musiikkina yhtä hyvä kuin esim. Dansgolv.

*Etenkin ne kohdat kun isä laskee itse ottamansa askeleet eikä luota urheilukelloonsa, ja se, että on urheilukello sanoo "it"s time to move", niin muuttavat kaupunkiin. 🤣🤣🤣

Kaj'n tapaan tässäkin sanoitus on sekä hauska että syvällinen. Ovatko he tehneet mitään mikä ei olisi noita molempia?

t. Tuo jota lainasit

Vierailija
74/79 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaaaaa, en mä ainakaan muista heiltä yhtään biisiä, joka ei olisi sekä hauska että syvällinen. Yritän miettiä lisää.

Vierailija
75/79 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella väärinpäin heidän levynsä. Ties mitä demonisia viestejä sieltä löytyy.

Vierailija
76/79 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu jäähallikeikalle ostettu! Permantokatsomoon, siis seisomokatsomo, kenttälippu. 

Vierailija
77/79 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan löytänyt livetaltiointia Wilhelm von Schwerin -biisistä, on yksi mun suosikeista heiltä mutta itse en ole löytänyt. Ovatkohan koskaan soittaneet sitä livenä?

Muita suosikkeja esim Vägg i vägg, Heimani i skick, Frassin, Taco hej, Dehär e min by Kaffitår, Firmansa man ja Bachelors of The sea. Hyviä biisejä heillä tosi paljon, muutamia vain sellaisia joista en oikein tykkää. Jäähallikeikalle on lippu ostettuna ja nyt kesällä näen heidät myös yhdessä tapahtumassa.

Vierailija
78/79 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAJ on parasta mitä Suomelle (ja Ruotsille) on hetkeen musiikin saralla tapahtunut. 

Vierailija
79/79 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt livetaltiointia Wilhelm von Schwerin -biisistä, on yksi mun suosikeista heiltä mutta itse en ole löytänyt. Ovatkohan koskaan soittaneet sitä livenä?

Muita suosikkeja esim Vägg i vägg, Heimani i skick, Frassin, Taco hej, Dehär e min by Kaffitår, Firmansa man ja Bachelors of The sea. Hyviä biisejä heillä tosi paljon, muutamia vain sellaisia joista en oikein tykkää. Jäähallikeikalle on lippu ostettuna ja nyt kesällä näen heidät myös yhdessä tapahtumassa.

Minua kiinnostaa myös Wilhelm von Schwerin- ja Pöbeln vid Jutas-biisien tausta. Onko ne jostakin suuremmasta kokonaisuudesta?