Onko oikea oletus etten löytäisi enää parisuhdetta jos eroan?
En koskaan ole ollut suosittu. Yksityiset pojat ihastuneet muhun ala asteella. Lukiossa ja yläasteella en ollut suosittu. Lukiossa pojat mustamaalasi ja kiusasi mua, yksi komea ja suosittu poika etenkin. Lukion jälkeen ihastuin netissä nörttiin ja ollaan vuosikymmeniä oltu yhdessä. Mies ei ole unelmien mies mutta tottunut häneen jo. Eli oon aina ollut aika kaveriton ja en suosittujen joukossa. Tuskin olisin siis erotessakaan. Mä luulen että naiset pitää mua ihan ok näköisenä miehet ei.
Kommentit (3)
Juu. Todennäköisesti saisit panoja, muta eivät miehet nykyään ole kiinnostuneet sitoutumisesta, elleivät pääse naimaan johonkin perijäsukuun. Eivätkä aina silloinkaan.
Jos liitto ei sisällä väkivaltaa tai ole ongelmallinen niin se on ihan hyvä. Vähän niinkuin ehjä ja siisti asunto. Turha sitä on alkaa upgreidaamaan jos kaikki pelittää.
Lukion jälkeen ihastuit ja sait mahdollsiuuden ola ja elää parisuhteessa ja jossa olet edelleen. - No aika harva sitä on viime vusoikymmeninä paljo aiemmi löytänyt pidempi aikaista parisuhdekumppania (Itse mippa nappa enntättänyt pitämään kädestä ja pari kertaa saanut mahdollisuuden halata tyttöä lukioaikna). Vasta opiskeluaikana (yliopistolla) saatoin tututua tyttöihin vai pitäisikö sanoa: tututua ja oppia tuntemaan nuoria naisia paremmin. - Ajan takaa Ap, kuinka minulle jäi mielikuva, että olet melko nuorena onnistunut löytämään oman kumppanisi jonka kanssa suhde on syventynyt ja elänyt jo -jos ymmärsin oikein- pidemmän aikaa.
Se, että olet elänyt ja ollut kumppansii kanssa kimpassa on tavallaan toiminut esteenä sille, ettei sinuun ole kovin moni mies ennättänyt / halunnut ihastua tai vaikka olisivatkin eivät ole halunneet haastaa ja kokeilla kuinka lujassa suhteesi on.- Yleisemminkin miehet vaikuttaisivat innostuvan ja kiinnostuvan naisista joiden uskovat elävämn ja olevan sinkkuja ja joille saattaa olla jopa eityisen myönteistä jos naisella ei ole koskaan ollutkaan kumppania. - Kun taas säännöllsien epäsäännöllisesti tälläkin palstalla kirjoitetaan kuinka naiser kiinnstuvat oikeasti vain muutamasta prosentista miehiä....
Kyllä