Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pointti on ketoleivässä?

Vierailija
30.05.2025 |

Onhan se tavallaan ihan hyvää, mutta miksi sitä syödään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivän päälle laitettavat leikkeleet, juustot yms. ovat ketoiluun sopivia, joten ketoleipää käyttämällä kokonaisuudesta saa ketoiluun sopivan.

Vierailija
2/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää syödään siksi, että se on helppo syötävä. Ketoilija haluvat myös nopean ketoon sopivan syötävän.

Itse en noista ketoleivistä välitä. Minun nopea ketoeväs on leipäjuusto. Hyvää ja täyttävää pienellä hiilihydraattimäärällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nälkä lähtee? Seuraava kysymys.

Vierailija
4/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyvin kaloreita ja nopeaa syötävää eikä ole hiilareita. Syön ketoleipää munavoilla ja hyvin jaksaa iltapäivään asti. 

Vierailija
5/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin isompi määrä viljaa voi ärsyttää vatsaa vaikkei olisikaan keliakiaa. Ketoleipä sopii silloin.

Vierailija
6/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nälkä lähtee....

Vierailija
7/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotkut pitävät sen mausta, en tiedä että miltä maistuu. Minä ainakin pystyn syömään leikkeleitä ja juustoja sekä leivän päällä että ilman, hinta on suurin rajoittava tekijä.

Vierailija
8/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ketoleipää itse ja jaksan hyvin, kun syön palan ketoleipää ja siihen päälle vaikka avokadoa tai keitettyä munaa. Vie nälän ja auttaa jaksamaan. 

Vierailija
9/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska huilaa hyvin. Ei ole ummetusta. 

Vierailija
10/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset uskovat, että hiilihydraattien vältteleminen on terveellistä. Ja jos haluavat kuitenkin syödä leipää, niin ketoleipä on kehitetty vähähiilariseksi leiväksi. 

Itsekin joskus olin puoli vuotta ketogeenisella, laihdutuksen takia. Ja kyllähän se siihen toimikin. Itse en valinnut sitä loppuelämän elämäntavaksi kumminkaan, mutta jotkut elää aina niin. Elimistö on sen verran joustava, että sekin toimii, toisilla paremmin ja toisilla vähän heikommin.

Vierailija
11/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoleipä itse tehdyllä guacamolella on ihan paras aamiainen. 

Vierailija
12/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoleivällä ei vatsa pullistu ja ei tule huonoa oloa. 

Vierailija
13/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa minkäänlaista leipää noin niin kuin yleisesti arjessa. Eväänä leipä on ihan ylivoimainen muihin eväisiin nähden. Minun mielestäni. Noudatan siis vhh:ta enkä voi normaalia jauholeipää syödä, niin teen itse vhhyhteensopivista aineksista eväsleipää, kun on sellaisen tarve. Valmiit ketoleivät sisältävät aineksia, joita en käytä.

Vierailija
14/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina vähän naurattaa ketoleivät. Ketoilijat tuntuu olevan usein pilkkaamassa vegaanien vegemakkaroita ja -maitoja, kun eihän ne mitään oikeita makkaroita ja maitoja ole. Miksi he syövät tuollaista tekoruokaa? Siitä heti huomaa, ettei vegaanius ole oikeasti ihmisille sopiva ruokavalio, kun pitää tehdä eläinkunnantuotteita muistuttavia tekoruokia. Sitten samat ihmiset vetää innoissaan jotain tekoleipää ja labrassa tehtyä sokeritonta sokeria. Eikö ne pärjää ilman leipää ja sokeria? Ei taida olla oikeasti ihmiselle sopiva ruokavalio toi karppaus...

Ylipäänsä muutenkin karppaajat puhuu, miten he syövät kuten metsästäjä-keräilijät, mutta samalla he juovat jotain rasvakahvia, vaikka tuskin metsästäjä-keräilijät joivat kahvia tai söivät mitään maitotuotteita.

Vierailija
15/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulan siemenleipä on ihan paras. 

Vierailija
16/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina vähän naurattaa ketoleivät. Ketoilijat tuntuu olevan usein pilkkaamassa vegaanien vegemakkaroita ja -maitoja, kun eihän ne mitään oikeita makkaroita ja maitoja ole. Miksi he syövät tuollaista tekoruokaa? Siitä heti huomaa, ettei vegaanius ole oikeasti ihmisille sopiva ruokavalio, kun pitää tehdä eläinkunnantuotteita muistuttavia tekoruokia. Sitten samat ihmiset vetää innoissaan jotain tekoleipää ja labrassa tehtyä sokeritonta sokeria. Eikö ne pärjää ilman leipää ja sokeria? Ei taida olla oikeasti ihmiselle sopiva ruokavalio toi karppaus...

Ylipäänsä muutenkin karppaajat puhuu, miten he syövät kuten metsästäjä-keräilijät, mutta samalla he juovat jotain rasvakahvia, vaikka tuskin metsästäjä-keräilijät joivat kahvia tai söivät mitään maitotuotteita.

Sori, mutta en juo kahvia enkä käytä mitään maitotuotteita. Teen itse siemenleipää enkä syö mitään labrassa tehtyä leipää. En syönyt leipää noin 20 vuoteen, kunnes löysin siemenleivän. Todella nopea aamiainen, josta saa hyvin energiaa. 

Vierailija
17/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hh pitäisi välttää? Onko tämä joku muoti? Ap

Vierailija
18/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hh pitäisi välttää? Onko tämä joku muoti? Ap

Olen vältellyt viimeiset 30 vuotta. Mulla tulee huono olo ja maha pullistuu huonoista hiilareista. Toki syön tosi paljon kasviksia ja kohtuudella hedelmiä ja marjoja. 

Vierailija
19/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on justiin näin. Naurattaa nämä "ketoilijat". Tosin useimmat näistä vähin äänin lopettavat, kun kroppa ei enää kestä. 

Vierailija
20/23 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän väliin pellavansiemenet, melkosta myrkkyä.

Oisko tässä kyse akkojen muoti-ilmiöstä, mutta tää juna meni jo!

Nyt pitää syödä ruista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän