Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlamekko menee hukkaan

Vierailija
30.05.2025 |

Ostin ennen koronasulkuja lopettavasta liikkeesetä ihanan juhlamekon. Neljät juhlat piti sillä mennä, mutta kaikki peruuntui. Sen jälkeen ei ole ollut mitään eikä ole tiedossakaan. Yhdet synttärit piti olla mutta siinä sitten juhlakalu sairastui pitemmäksi aikaa ja pidettiin ne vain jälkijunassa pienesti lähipiirin grillibileinä kun hän ei jaksanut isompaa juhlaa. Mekko on aika kiva ja ajaton. Missä voisin pitää sitä? Arkeen se on liian juhlava. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä itse juhlia. 

Vierailija
2/8 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene taidenäyttelyyn, oopperajuhlille tai työpaikan kesäjuhlille. Ja tee vaikutus.

Vierailija
4/8 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun radalle kauniina kesäiltana.

Vierailija
5/8 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka meni hukkaan 

Vierailija
6/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.

Ap

Aito ap täällä. Minulla on jo perusinsinööri mies ja timmi olen ikäisekseni kyllä. En ole enää  nuori. 

Minusta on tullut ekstrovertimpi kun ikää on tullut. Nuorempana juhlat olivat pakkopullaa, nyt vähän harmittaa ettei lähipiirissä ole lähiaikoinakaan ketään lakitettavia, suvussa on vain aikuisia ja sitten ihan pieniä tai sitten ei vaan ole läheisiä. Sellaista välivaihetta mennään. 

Vierailija
7/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jonnekin valmistujaisiin kuokkimaan

Vierailija
8/8 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko pitää juhlat ihan vaan juhlien vuoksi? Tyyliin kesänaloittajaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä