Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mies seurasi eilen illalla 16v tytärtäni kotipihaan asti,soitin poliisit mutta eivät edes tulleet "jos se kerran lähti jo"

Vierailija
30.05.2025 |

Olin tupakalla portailla ja mies kääntyi portilta takaisin kun minut näki,huusin perään mutta ehti lähteä eikä poliiseja kiinnostanut kun meni jo. Oli varmaan 30v,ei mikään teini eikä tyttö tuntenut tätä. Luulisi poliiseja kiinnostavan  hyypiö joka seuraa nuoria naisia,mutta ei ilmeisesti!

Pitää varmaan ruveta tyttöä kuljettamaan autolla joka paikkaan .(

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile miltä näytti

Pipo päässä, silmälasit ja poplari päällä. Kalju.

Pipo päässä mutta tiedät, että oli kalju? Hohhoijaa, nerokas trolli. Not.

Vierailija
82/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomaila pitää oudot miehet kaukana pihaltasi ja tyttärestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 14-vuotias tytär kertoi, että bussissa oli joku keski-ikäinen äijä tunkenut viereen ja koettanut alkaa jututtaa ja oli koettanut tunkea liian lähelle. Koska asumme itä-suomalaisessa pikkukaupungissa, niin bussi ei tosiaankaan ollut täynnä, vaan äijä olisi voinut mennä istumaan jonnekin muuallekin. Lapselle on myös huudeltu autosta jotan "hyvä perse" tyyppisiä heittoja, huutelijoina nuoremmat miehet. Samoin kun tyttö kavereineen oli istunut puistossa, niin siihen oli tullut joku heitä huomattavasti vanhempi mies kyselemään ja juttelemaan. Ei ole mihinkään muuttunut meininki siitä kun olin itte nuori. 

Vierailija
84/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmisto. 

Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea pimeällä ulkona? 

Oletko juntti persu? 

No siinäpä taas... oletko skitsofreenikko,  sait taas  aiheen nostaa persut keskusteluun. 

Vierailija
85/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmisto. 

Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea pimeällä ulkona? 

Öö, persuthan ovat niitä eniten tänne rehanneet jo kahdella hallitusvuorolla.

Vierailija
86/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 14-vuotias tytär kertoi, että bussissa oli joku keski-ikäinen äijä tunkenut viereen ja koettanut alkaa jututtaa ja oli koettanut tunkea liian lähelle. Koska asumme itä-suomalaisessa pikkukaupungissa, niin bussi ei tosiaankaan ollut täynnä, vaan äijä olisi voinut mennä istumaan jonnekin muuallekin. Lapselle on myös huudeltu autosta jotan "hyvä perse" tyyppisiä heittoja, huutelijoina nuoremmat miehet. Samoin kun tyttö kavereineen oli istunut puistossa, niin siihen oli tullut joku heitä huomattavasti vanhempi mies kyselemään ja juttelemaan. Ei ole mihinkään muuttunut meininki siitä kun olin itte nuori. 

Voi kuinka monta kertaa nuorempana jouduin häätämään näitä tunkeilijoita pois. Siihen parhaiten auttoi, kun kovalla äänellä huusin " kauemmas, miksi siihen tulit istumaan, lähde vetää, huudan apua, jos et lähde tai suoraan ohikulkeville isoon ääneen " tää ukko tuli tähän kylkeen minua häiritsee, käskekää se pois" muiden tuijotus alkoi tyyppiä hävettää ja poistui paikalta. 

Olin tosi vihainen heille, jotka töissä tulivat taputtelee, ukot. Läppäsin poskelle, jos ei muuten lähtenyt menee. 

Mutta taksilla en kulje! 

Vierailija
87/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pipo päässä ja kalju?

Huutoset

Vierailija
88/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, persuthan ovat niitä eniten tänne rehanneet jo kahdella hallitusvuorolla.

Vassariääliö vääristelee asiaa, kun ei osaa ottaa asiasta selvää. Persut eivät päätä pakolaisten määrästä! Lukutaidoton ääliö näillä sivuilla yrittää epätoivoisesti valehdella, just niitä vasemmiston lampaita, jotka kuolaavat Sannaa ja nyt Anttia... yöökk! 

Vierailija
89/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tilannne on se että Suomen täysin mädäntynyt oikeusjärjestelmä on sitä mieltä että tyttöjen saalistajat saavat viedä tyttöjä jopa sairaaloista ilman seuraamuksia niin Suomessa ei ole enää miään suojelua tyttöjen osalta. 

Vierailija
90/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Ainahan on miehet ahdistelleet ja seuranneet naisia. Ei ole mitään ennenkuulumatonta ja uutta. Sori vaan.

Aina-HAN. Itku teitä. Sattuuko päähäsi kun olet noin TYHMÄ

???

Vierailija
91/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko tyttäresi, että mies seurasi? Ei parista sekunnista voi olettaa, että joku seuraa.

Vierailija
92/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko seuraaja akateemisesti kouluttautunut, nämä ovat vaarallisimpia? Ehkä DI?

Vierailija
93/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pahensi asioita, mutta se Valkeakosken tyyppi taisi olla Valkeakoskelta. Minuakin, vanhaa akkaa lähti seuraamaan iso kotimainen mies kerran. Oli vähän pimeää ja olen pienikokoinen, tulossa salilta ja mulla on vielä reipas askel, joten takaapäin voin antaa nuoren naisen vaikutelman kun on pipo päässä ja jumppatrikoot jalassa. Edestä päin olen kyllä ikäistäni jopa vanhemman näköinen. 

Vierailija
94/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostakaan. Poliisihan on suorastaan r aiskausmyönteinen, sillä poliisin profiili on lähempänä r aiskaajaa kuin uhria. PAITSI jos r aiskaaja on maamu niin sitten poliisi hyökkää, koska valkoisen miehen r aiskausreviiri.

Tämä henkilö on sairas.

Valitettavasti paitsi uhrin myös tekijän tausta vaikuttaa saako oikeutta. Tekijä on jätetty tuomitsematta esim jos hänellä on hyvä työpaikka. Pahuutta on kaikissa ammattiryhmissä. Hesarin toimittajinakin oli raiskaajia. Aiemmin lait oli toiset eikä kaikesta edes ilmoitettu. Toiseksi pahinta on se ettei uskota.

Vierailija
95/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko muhamettilainen?

Vierailija
96/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön nuoruus kestää muutaman vuoden. Pidä hänestä huolta! Turvasuihkeesta voi olla apua mutta vain jos osaa sitä käyttää. Lenkkarit jolla voi juosta. Pilli mihin puhaltaa. Opettele ryhdikäs päättäväinen ilme, että minulle ei vittuilla. Tilapäisvälineeksi jolla voi tökätä käy melkein mikä tahansa esine, sakaraisella  taidesormuksella voi naarmuttaa.  Ennenvanhaan sai tumpata tupakan raiskauksen yrittäjän naamaan. 

Vierailija
97/97 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei. Olin asioilla ja nyt vasta  ehdin vastata. Ihan suomalainen mies,lippis päässä,tavallisen näköinen. Ei ollut koettanut käydä  kiinni tai ottaa kontaktia mutta selvästi roikkui tyttären peräsä ja olisi varmaan tullut  kotiovelle,ellei olisi nähnyt minua.