Onko tämä "vain pikkukaupunki jutut" vai aukeaako kaikkialla vaate ym kaupat vasta klo 10?
Pääsin just labrasta ja ajattelin kierrellä keskustassa mutta olin unohtanut,että tähän aikaan auki ovat vain kahvila ja apteekki. Join jo kahvit sairaalan kahviossa enkä tarvitse lääkkeitä.
Kommentit (15)
Kaikki muut paitsi marketit ja rautakaupat avautuu yleensä 9 tai 10 aikaan.
Mites monta erikoisliikkeitä Helsingissä aukeaa ennen kymppiä? Jopa Stockmann avaa vasta klo 10
Helsingissä moni liike avautuu vasta klo 11 tai 12
Taas? Sama aloitus on ollut täällä monta kertaa aiemminkin labroineen päivineen.
Miten niin pikkukaupunki -jutut. Helsingissä liikkeet aukeat klo 10 tai jopa myöhemmin.
Ei liikeitä kannata pitää tyhjäkäynnillä. Aamutunteina ihmiset käyvät vain ruokkaupoissa ja marketeissa.
Vierailija kirjoitti:
Taas? Sama aloitus on ollut täällä monta kertaa aiemminkin labroineen päivineen.
Ap on varmaan kroonisesti sairas dementikko. Joka kerta yhtä hämmentynyt siitä, että vaatekaupat eivät aukea klo 7.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan kroonisesti sairas dementikko. Joka kerta yhtä hämmentynyt siitä, että vaatekaupat eivät aukea klo 7.00.
🤣🤣🤣
Ostoskeskusten ulkopuolella voi yleensä itse päättää aukioloajoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä olen muistelevinani, että ennen koronaa tavaratalot yms. aukesivat jo klo 9. Itsekin hämmästyn nykyään aina kello kymmenen aukeamisajasta, jos syystä tai toisesta yövyn Helsingissä (olen aamuvirkku ja mielelläni kävisin kaupoissa, kun pääsee oikein "isolle kirkolle")
Pikkukaupungin vaateliike on Tokmanni ja se kyllä aukeaa aiemmin kuin klo 10.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein maalla ollaan, niin vaatteet voi ostaa Hankkijalta, sekin aukeaa aika varhain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä olen muistelevinani, että ennen koronaa tavaratalot yms. aukesivat jo klo 9. Itsekin hämmästyn nykyään aina kello kymmenen aukeamisajasta, jos syystä tai toisesta yövyn Helsingissä (olen aamuvirkku ja mielelläni kävisin kaupoissa, kun pääsee oikein "isolle kirkolle")
Muutama aamuvirkku ei valitettavasti pysty pitämään tavarataloja pystyssä ja aukioloaikoja supistetaan koko ajan, kun keikkuvat jo muutenkin konkurssin partaalla. Kivijalkaliikkeiden kulta-ajat ovat ohi, eivätkä tule enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein maalla ollaan, niin vaatteet voi ostaa Hankkijalta, sekin aukeaa aika varhain.
Saako sieltä Hankkijalta myös rintaliivejä? Vaimon puolesta kyselen.
Kyllä se on ihan yleinen aukeamisaika erikoisliikkeille kautta Suomen ja monen muunkin maan.