Sebastian Tynkkynen: "Perussuomalaiset tarvitsee nyt politiikkaa ymmärtäviä äänestäjiä"
Perussuomalaisten huonon kannatuksen syy on äänestäjissä jotka eivät ymmärrä puolueen politiikkaa.
Kommentit (55)
Siinäpä hankala yhtälö, kun vähänkään ymmärtävät eivät persuja äänestä.
Mutta eihän persuilla ole yhtään politiikasta ylipäänsä ymmärtävää listoillaan saati kannattajissa, olisivat muutoin aivan jossain muussa puolueessa, taikka äänestäisivät sellaista. Psyk.sh.
Perussuomalaiset tarvitsee rehellisen peilin.
Vierailija kirjoitti:
tätä tulin sanomaan, ymmärrän, mutta en ymmärrä persujen politiikkaa!
Sebun normi päivä. Itki silmässä ja kakat housuissa. Eikä ymmärrä mistään mitään mutta leikkii silti poliitikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tätä tulin sanomaan, ymmärrän, mutta en ymmärrä persujen politiikkaa!
Itse sanoneet että mitään varsinaista poliittista linjaa ei ole- on siinä tilaa käännellä takkiaan!
No ei sitä kukaan ymmärräkään. Onko silloin vika äänestäjissä vai puolueen politiikassa?
Jaa ne kaivo sitten Sebun esille eu-parlamentista antamaan lausuntoja. Kait kohta tulee taas videoita joilla pelotellaan vaikka millä möröillä.
On muuten oikeasti persuilla hätä päällä. Mulle eri sosiaalissa medioissa on alkanut pomppimaan esim kuinka Riikka paasaa sama ilme naamalla vaikka ja mitä. Normaalisti noissa feedeissä on aivan ihan muuta.
epätoivo haisee ja lemuaa niin kauas että ruumis alkaa olla aika mätä.
Onko persuilla kenties viritteillä kannattajiensa vaihto? Sitäkö Tynkkynen tarkoittaa?
Kentällä on valtavaa huolta siitä, miten meidän käy, sanoo persuvaikuttaja.
Totta kai joukossa on ihmisiä, jotka haluaisivat Keskisarjan Purran tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa ne kaivo sitten Sebun esille eu-parlamentista antamaan lausuntoja. Kait kohta tulee taas videoita joilla pelotellaan vaikka millä möröillä.
On muuten oikeasti persuilla hätä päällä. Mulle eri sosiaalissa medioissa on alkanut pomppimaan esim kuinka Riikka paasaa sama ilme naamalla vaikka ja mitä. Normaalisti noissa feedeissä on aivan ihan muuta.
epätoivo haisee ja lemuaa niin kauas että ruumis alkaa olla aika mätä.
Mulle tuli myös jatkuvasti näitä feediin?? Laitoin, että en halua tällaista sisältöä.
Katsoin Sanna Antikaista aamutv:ssä ja järkytyin. En ollut tajunnu tkuinka järkyttävän tyhmä ihminen hän on- ja hän sentään edustaa puolueensa älymystöä, koska on eduskuntaan saakka päässyt.
Persut on näyttänyt olevansa oikeistomielinen
ylimielinen köyhien haukkuja
kokoomuksen puhetorvi(torvi, tosiaan)
sanojensa syöjä
joko riittää? mulle ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko persuilla kenties viritteillä kannattajiensa vaihto? Sitäkö Tynkkynen tarkoittaa?
On kun vanhat kannattajat ei ymmärrä. Kokoomuksen kannattajat tuskin vaihtavat persuihin ja muualta niitä kannattajia ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Eli haukkuu äänestäjät tyhmiksi? Noinhan se kannatus lähtee nousuun.
Ei tarvetta persujen kannatuksen nousulle. Vielä kun joku löytäisi viisasten kiven, jolla saisi hilattua kokkareet samoille kannatuslukemille ja KD:n historiaan tarpeettomana nykypäivän politiikassa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Sanna Antikaista aamutv:ssä ja järkytyin. En ollut tajunnu tkuinka järkyttävän tyhmä ihminen hän on- ja hän sentään edustaa puolueensa älymystöä, koska on eduskuntaan saakka päässyt.
Sanna Antikainen oli sentään Vornasen IHKU-ammunnan päätodistaja. Mitä tekee itäsuomalaisen perheen äiti ravintolassa klo 04??
Jos ymmärtää mitään valtiontalouden hoidosta ja on lukenut yhtään talous- ja tilastotieteitä ei äänestä persuja eikä kokoomusta.
PS menettää noin puolet nykyisestä paikkamäärästään eduskunnassa.
Kannatuksen laskua kaikissa heille tärkeissä vaalipiireissä on isosti.
Eli haukkuu äänestäjät tyhmiksi? Noinhan se kannatus lähtee nousuun.