Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei vastannut tärkeään viestiin

Vierailija
30.05.2025 |

Minulle kävi ikävä juttu nuorempana. Tyyliin minua ahdisteltiin/kohdeltiin huonosti/hyväksikäytettiin. Kaverini ei edes vastannut viestiin jossa kerroin asiasta.

Miksi joku ei vastaa tällaiseen mitään? Minä olin oikeastaan luullut että oltiin ystäviä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveruus jatkui tästä vielä vuosia, kun itse vaan jatkoin normaalisti yhteydenpitoa tuon jälkeen. Mutta ns. ystävyys päättyi myöhemmin siihen että hän nihkeili taas ja sitten päätin että minulle riitti enkä ottanut enää yhteyttä. Oliko koko kaveruus harhaa?

Vierailija
2/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kertoisi ahdistelusta tekstarilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muukaan ei enää vastaa viesteihisi ja takerrut viimeiseen oljenkorteen, ajanvietteenä käytettävään palstaan? 

Vierailija
4/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaveruus jatkui tästä vielä vuosia, kun itse vaan jatkoin normaalisti yhteydenpitoa tuon jälkeen. Mutta ns. ystävyys päättyi myöhemmin siihen että hän nihkeili taas ja sitten päätin että minulle riitti enkä ottanut enää yhteyttä. Oliko koko kaveruus harhaa?

Oli, sinun harhaasi. 

Vierailija
5/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen voi olla vaikea saada aikaan "hyvää" vastausta, varsinkin viestillä. Voi alkaa jännittää että tuntuuko vastaus ehkä loukkaavalta, vähättelevältä tms. eikä missään tapauksessa haluaisi antaa sellaista käsitystä tärkeälle ihmiselle.

Vierailija
6/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiseen voi olla vaikea saada aikaan "hyvää" vastausta, varsinkin viestillä. Voi alkaa jännittää että tuntuuko vastaus ehkä loukkaavalta, vähättelevältä tms. eikä missään tapauksessa haluaisi antaa sellaista käsitystä tärkeälle ihmiselle.

Jos joku ystävä laittaisi tuollaisen viestin, soittaisin hänelle heti. Ehkä tämä aloittajan ystävyys oli enemmän sellaista pussikalja tyyppiä, ystävyydelläkin on eri sävyjä, eikä kaikki ole niin syvällistä. 

Vierailija
7/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei saa niitä sanoja suusta. 

Vierailija
8/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ikävät asiat on helpompi kirjoittaa, kun sanoa niitä ääneen. 

Vierailija
9/9 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimpaa osaa ihmisistä ei kiinnosta mitä heidän lähimmilleen kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi