Kaveri ei vastannut tärkeään viestiin
Minulle kävi ikävä juttu nuorempana. Tyyliin minua ahdisteltiin/kohdeltiin huonosti/hyväksikäytettiin. Kaverini ei edes vastannut viestiin jossa kerroin asiasta.
Miksi joku ei vastaa tällaiseen mitään? Minä olin oikeastaan luullut että oltiin ystäviä.
Kommentit (9)
Miksi joku kertoisi ahdistelusta tekstarilla?
Kukaan muukaan ei enää vastaa viesteihisi ja takerrut viimeiseen oljenkorteen, ajanvietteenä käytettävään palstaan?
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveruus jatkui tästä vielä vuosia, kun itse vaan jatkoin normaalisti yhteydenpitoa tuon jälkeen. Mutta ns. ystävyys päättyi myöhemmin siihen että hän nihkeili taas ja sitten päätin että minulle riitti enkä ottanut enää yhteyttä. Oliko koko kaveruus harhaa?
Oli, sinun harhaasi.
Sellaiseen voi olla vaikea saada aikaan "hyvää" vastausta, varsinkin viestillä. Voi alkaa jännittää että tuntuuko vastaus ehkä loukkaavalta, vähättelevältä tms. eikä missään tapauksessa haluaisi antaa sellaista käsitystä tärkeälle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiseen voi olla vaikea saada aikaan "hyvää" vastausta, varsinkin viestillä. Voi alkaa jännittää että tuntuuko vastaus ehkä loukkaavalta, vähättelevältä tms. eikä missään tapauksessa haluaisi antaa sellaista käsitystä tärkeälle ihmiselle.
Jos joku ystävä laittaisi tuollaisen viestin, soittaisin hänelle heti. Ehkä tämä aloittajan ystävyys oli enemmän sellaista pussikalja tyyppiä, ystävyydelläkin on eri sävyjä, eikä kaikki ole niin syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei saa niitä sanoja suusta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ikävät asiat on helpompi kirjoittaa, kun sanoa niitä ääneen.
Suurimpaa osaa ihmisistä ei kiinnosta mitä heidän lähimmilleen kuuluu.
Meidän kaveruus jatkui tästä vielä vuosia, kun itse vaan jatkoin normaalisti yhteydenpitoa tuon jälkeen. Mutta ns. ystävyys päättyi myöhemmin siihen että hän nihkeili taas ja sitten päätin että minulle riitti enkä ottanut enää yhteyttä. Oliko koko kaveruus harhaa?