Mies sanoo ettei mun vanhemmat saa tulla meille. Onko ok?
Ei tule toimeen niiden kanssa. Hänen äitinsä silti päästetään sisälle kun pelmahtaa ilmoittamatta pihalle
Kommentit (20)
On ok sanoa. Sinä puolestasi voit sanoa, että kylläpähän tulevat. Mies voi poistua, jos hänelle on ongelma tavata vanhempiasi. Normaali ihminen tosin kykenee toimimaan tuollaisissa tilanteissa, vaikkei pitäisikään kyseisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Kyllä se mulle käy jos vanhempani tulevat kylään. Mies nostaa monta päivää kestävän riidan.
Ap
Kuulostaa siltä, että olette moniongelmaisia ja alhaista sosiaaliluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Kyllä se mulle käy jos vanhempani tulevat kylään. Mies nostaa monta päivää kestävän riidan.
Ap
Älä anna miehen pompotella itseäsi. Vaihda miestä, jos ei muu auta.
Ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen SAMAA MIELTÄ!
Tätä kannattaisi varmaan kysyä nettipalstalta
Sano että tasapuolisuuden vuoksi ei hänen vanhempansakaan saa tulla käymään
Ihan normaalia niissä parisuhteissa, joissa nainen on alistunut lattiarätiksi.
On ok. Sehän on teidän molempien koti. Yksityisaluetta. Tapaa vanhempiasi heillä tai kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Ap
Ja sinä siedät moista käytöstä mieheltäsi, koska...?
Ei mikään muna niin ihana ole. Ota ero ja laita jäbä luiskaan. Vaadi ositus, yksinhuoltajuus ja asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Ap
Miksi ylipäätään pitäisi olla joku mies? Yksin on hyvä olla. Munaa kyllä saa jos haluaa.
Tuntuupa oudolta, että kysyt nettipalstalla, onko ok, ettei vanhempasi saa tulla teille miehesi mielestä.
Tuota noin, eihän se varsinaisesti minua haittaa, vaikka hän kieltääkin heitä tulemasta, mutta haittaako se sinua itseäsi? Jos haittaa, niin tee asialle jotakin.
Vaihtoehtoina on
-ettet välitä paskaakaan ukon urputuksista
-noudatat ukkosi kieltoa ja kiellät vanhempiasi kyläilemästä
-heität ukon pihalle
-luet ukolle madon luvut ja sanot, että kiellät hänen vanhempiensa vierailut teillä.
Tai sitten keksit jotain muuta. Täytyy toivoa kuitenkin, ettei teillä ole jälkikasvua.
Miten monta päivää aiot tätä kysyä, jotta osaat muodostaa oman mielipiteen?
Miehelläsi on tunnettu ongelma vanhempiesi kanssa, koska miehesi on homoseksuaali, eikä hän voi sietää heteropariskuntaa. Ainoa ratkaisu on ottaa ero tuollaisesta parafiilimiehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Ap
Töniikö ja raapiiko mies riidan aikana? Piilottaako alkoholipullot myös pannuhuoneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Ap
Töniikö ja raapiiko mies riidan aikana? Piilottaako alkoholipullot myös pannuhuoneesta?
Kyllä ja lisäksi vie metsään pullon auton istuimen alta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Ap
Kerro yksityiskohtia tuon monta päivää kestävän riidan kulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö itse osaa päättää🤦
Ap
Kerro yksityiskohtia tuon monta päivää kestävän riidan kulusta.
Milloin esimerkiksi rikkoo astioita?
Etkö itse osaa päättää🤦