Teinipojan huoneessa outo ilma
Tämä ei ole tarkoitettu miksikään valitukseksi tai muuksi hölmöksi. Täällä on paljon hoitoalan ihmisiä, ajattelin kysellä.
Meidän lukioikäinen viettää aika paljon aikaa huoneessaan ja kun sinne menee niin lähes aina on jotenkin oudolla tavalla huono ilma. Sitä ei osaa verrata mihinkään, kyse ei ole mistään hienhajusta tms. Jotenkin metallinen vivahde on hajussa. Poika peseytyy hyvin aina eikä muuten "haise" mitenkään.
Pojalla on ollut joitakin aikoja jotain erikoisia väsymysoireita ja on ollut tutkimuksissa. Mitään ei tunnu löytyvän. Kilpirauhaskokeet antavat ristiriitaisia tuloksia.
Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Opettakaa teininne tuulettamaan huone.
Ei täällä ainakaan mitään tuuleteta, kun on koneellinen ilmanvaihto.
Testosteroni. Sperma.
Kyllä mun huoneessa teininä haisi ihan kauhealta. Ei olisi tullut mileenkään tuoda silloista tyttöystävää sinne. Pussailtiin ym. tytön kotona ja siinä oli jännitystä, koska hänen vanhemmat olivat tiukkiksia, joten mieluusti sitä siellä kiusaallaankin teki.
Vierailija kirjoitti:
Mälliset kalsarit ja paperitollot lattialla, ientulehdus suussa, hiki tietysti haisee, pieree Doritos- ja energiajuomapaukkujaan. Istuu päivät luukussaaan ikkunat ja verhot kiinni. Eipä se muuta tarttekaan.
.
Vierailija kirjoitti:
Peukku. Peukun polttamisesta jää kärventyneen muovin haju ja käyttäjä on väsynyt kun vaikutus lakkaa. Etsi löytyykö lasipiippu ja vie poika huumetesteihin. Olen tosissani, en trollaa.
Tämä tuli minullakin mieleen. Se haju on erikoinen, ei tästä maailmasta. Jos löydät kärventyneitä foliokansia niin bingo.
Veressä on metallinen (kuparinen) haju. Todennäköisesti tappanut ja paloitellut jonkun ilolinnun siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ainakaan mitään tuuleteta, kun on koneellinen ilmanvaihto.
Silti kannattaa tuulettaa.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni. Sperma.
Kyllä mun huoneessa teininä haisi ihan kauhealta. Ei olisi tullut mileenkään tuoda silloista tyttöystävää sinne. Pussailtiin ym. tytön kotona ja siinä oli jännitystä, koska hänen vanhemmat olivat tiukkiksia, joten mieluusti sitä siellä kiusaallaankin teki.
Siivous?
Vierailija kirjoitti:
pojat vaan haisee pahemmalta. tiesin jo lapsena hajusta mikä pipo tai tumput ovat minun, mikä jätkien. eikä kukaan meistä teini ollut vielä silloin.
Näin on. Miehen virtsa haisee vahvemmalle ja iho myös. Vaikka olidi puhdas.
Mun läppäristä tulee metallinen haju kun se on tuntikausia päällä, siis oikeesti aamusta yön pikkutunneille asti koko ajan. Poika on väsynyt kun se pelaa salaa kaiket yöt. Yllätystarkastuksia puolen yön jälkeen!
Jätkä haistelee liimaa ja imppaa ilokaasua, se on syy hajuun ja pyllykolon rapsuttelu sormella sekä sormen pyyhkiminen tämän jälkeen kaikkiin pintoihin.
"Peukun eli alfa-PVP-muuntohuumeen polttamisesta lähtee tyypillisesti voimakas, pistävä ja kemiallinen haju."
https://www.google.com/search?q=milta+peukku+haisee&client=ms-android-s…
Vierailija kirjoitti:
Jätkä haistelee liimaa ja imppaa ilokaasua, se on syy hajuun ja pyllykolon rapsuttelu sormella sekä sormen pyyhkiminen tämän jälkeen kaikkiin pintoihin.
Ai kauhee
Vierailija kirjoitti:
Sperma siellä haisee
Silloin olisi kloorin hajua.
Vierailija kirjoitti:
Mun läppäristä tulee metallinen haju kun se on tuntikausia päällä, siis oikeesti aamusta yön pikkutunneille asti koko ajan. Poika on väsynyt kun se pelaa salaa kaiket yöt. Yllätystarkastuksia puolen yön jälkeen!
PS5:n nestemäinen metalli vuotanut piirilevyltä jonnekin lattialle jäähdytysaukoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pojat vaan haisee pahemmalta. tiesin jo lapsena hajusta mikä pipo tai tumput ovat minun, mikä jätkien. eikä kukaan meistä teini ollut vielä silloin.
Mistä sen tiesi? Millainen se haju on?
Semmoinen tumput(telijan) spermanhaju. Tumps tumps!!!
Muistan nuorena kun piereksin huoneeni ihan kaasukammioksi, isäkin kävi haistamassa ja sanoi vaan että ompas pieraissut... yllätysvieraatkin varmaan haistelleet pierukammiotani xD