Naapuri ei kääri käytettyjä kuukautissuojiaan
Hän laittaa ne roskiin sellaisenaan ja ne NÄKYVÄT roskapussin läpi. Verisiä tamponeita ja siteitä siellä. Irvokasta. Jo alakoulussa opetetaan että hyviin tapoihin kuuluu KÄÄRIÄ paperiin ne! Onko asiatonta jos laitan heippalapun tästä?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri hyvä. Minä käyn keräilemässä niitä, vien kotiini ja haistelen niitä. Whatsapp-ryhmässämme verailemme sitten kokemuksiamme!
Ketä ryhmään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Avaan roskiksen kannen ja NÄEN SIELLÄ OLEVAN PUSSIN MUOVIN LÄPI. IHMISET OPETELKAA LULEMAAN.
En opettele lulemaan.
Ei oo todellista mitä kyyliä maa päällään kantaa..
Sä oot se lihava ukko joka puhelin kourassa päivystää tossa pihalla. Soittelet isännöitsijälle milloin mistäkin. Sinusta tässä pitäisi soittaa ja tehdä huoli-ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot se lihava ukko joka puhelin kourassa päivystää tossa pihalla. Soittelet isännöitsijälle milloin mistäkin. Sinusta tässä pitäisi soittaa ja tehdä huoli-ilmoitus.
EN OLE SE IHMINEN. OLEN IHAN TERVE JA NORMAAKI.
Minä en katsele roskiksella naapurien roskia, heitän vaan roskapussini roskikseen, Ei tarvitse heippalappua laittaa koska naapurihan on asiallisesti vienyt roskapussinsa roskikseen.
Laita se heippalappu rullaamattomana omaan roskapussiisi.
Mikset palauta niitä sille. Henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä en katsele roskiksella naapurien roskia, heitän vaan roskapussini roskikseen, Ei tarvitse heippalappua laittaa koska naapurihan on asiallisesti vienyt roskapussinsa roskikseen.
Asiallisesti? Ne näkyy läpi? Perverssiä!
Up