Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan seota

Vierailija
29.05.2025 |

20 vuotta mielenterveysongelmia, autismin kirjolla, työkyvyttömyyseläkkeellä, järjetön stressaaminen kaikesta, yksinänen, syrjäytymisen tiellä jne. 39v mies.

Minulla tekee vaikeaa jo normi askareissa kun niin kuormittunut ja kun vaatimukset vaan lisääntyy vaikka olisikin tk-eläkkeellä. Tosin kelan eläkkeellä kun eläkeyhtiöt pitää täysin työkykyisenä (huoh) niin pitää parin vuoden välein lääkärin tehdä uusi lausunto sinne ja itse pitää kumminkin tehdä hakemus eläkeyhtiöön jostain syystä. En enää muista vaikka joka kerta selitetty.

Muista asioista kelan kanssa kun tappelee ei enää ymmärrä hakemuksistakaan yhtään mitään vaan tarvitsee hemmetin apua niihin ja kun kaikki vaikuttaa kaikkeen kun jos se vähäinen työkyky mikä jäljellä niin jos haluaa vähän tehdä jotain kauhea selvittely siitäkin. En ymmärrä jos halutaan ettei ihminen syrjäydy mutta silti työnteosta rangaistaan ääh en ymmärrä ja rahasta silti pulaa ja palkkatulot menee laskupinoihin mutta kela ei ymmärrä minä en ymmärrä heitä.

Koko tämä yhteiskuntajärjestelmä on omaan päähän täysin mielipuolinen. En ymmärrä edes autismiliittojen tai säätiöiden tai mitä onkaan nettisivuja kun tuntuu että pää menee sekaisin kun yrittää niitä lukea vaikka ne kai yritetty tehdä ymmärrettäviksi kirjolla oleville.

Kaikista vaikeinta on lukea näitä nykyisiä nettisivustoja kun ne vuosia sitten muuttuivat kuvateksisekamelskaksi kun ennen oli pääosin teksipohjainen ja muutama kuva kuten tämä sivusto mutta nykyään kaikenlaisia tabletti ym. äppityylisiä sivustoja joista saa lähinnä päänsäryn kun yrittää sitä sekamelskaa kahlata läpi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jotain tavoitteita/unelmia elämässä, niitä kannattaisi asettaa.

Vierailija
2/2 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla jotain tavoitteita/unelmia elämässä, niitä kannattaisi asettaa.

On mutta niiden pitäminen tai saavuttaminen alkaa olla mahdotonta. Ja kun olen assi niin mielenkiinnon kohteet, tavoitteet/unelmat on kiveen hakattuja eikä niitä millään järkipuheilla muuteta jne. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla