Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku 2-10 vuoden suhde. Pettymys ja ajanhukka, vai kokemus muiden joukossa?

Vierailija
29.05.2025 |

Itse pelkään alkaa enää mihinkään, koska se tuntuisi täydeltä ajanhukalta, jos se kestäisi vain muutaman vuoden. Vuodet on kuitenkin arvokkaita ja jos jäisi sitten vain tyhjä käteen. Sydänsurutkin on hirveitä. Olen seurannut tuttavien seurustelua ja lähes poikkeuksetta ne päättyy johonkin konfliktiin lyhyessä ajassa. 

N.50

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, olet viisikymppinen ja pelkäät elämää? Siis tässä elämässä voi todellakin käydä ihan mitä vain, esim itse kävin amk-tutkinnon, joka ei työllistänyt, mutta tämmöinen kuuluu pelin henkeen. Olen myös avioeronnut, mutten ajattele sitäkään liittoa ajanhukkana vaan oppituntina.

Noin sinä ainakin saat yksinäisen ja tylsän elämän, jos et edes uskalla aloittaa suhteita. Huonoista suhteista kannattaa lähteä ja onnitella itseään, ettei jäänyt siihen roikkumaan.

Vierailija
2/4 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vain sellaiseen suhteeseen joka palkitsee joka askeleella ja etene siinä niin, ettet tee muuta kuin sellaisia asioita jotka tuntuvat hyvältä ja palkitsevalta, vaikka suhde päättyisi huomenna. Eli LAATU ja emotionaalinen irrottautuminen tulevaisuudesta.

Älä suostu mihinkään sellaiseen, johon et suostuisi sellaisessa suhteessa, josta tiedät ettei se kestä. Sitten kun on kosittu ja sanottu "kunnes kuolema meidät erottaa" voit suostua. Siihen asti elä kuin suhteella ei olisi tulevaisuutta.

Hyvin yksinkertaista siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisit heti aluksi, että suhde kestää vain kaksi vuotta, haluaisitko silti käyttää sen ajan siihen suhteeseen vai miten muutoin käyttäisit suhteeseen käyttämäsi ajan? Jos sulla on tiedossa esim. jokin harrastus, jota haluaisit kokeilla, valitse se harrastus. 

Vierailija
4/4 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde mihinkään suhteeseen miellyttääksesi toista. Tee mikä itsestä tuntuu tärkeältä ja löydä itsesi ensin. Katso sitten löytyykö kohdalle sopivaa.