Mitä? Nytkö 20-vuotiaat naiset haluavatkin selvästi vanhempia miehiä, jopa 45+?
Näin se näköjään maailma menee. Taas trendikästä haluta turvaa ja kypsyyttä. Ja miehethän kypsyvät viinin lailla.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mulle thaityttö 23v soittelee joka päivä ja kysyy koska tulen taas?
M59
On se upeaa että saa yhä toteuttaa normaalia seksuaalisuuttaan kun hänet tapaa.
On se. Kun pitäisi taas saada uusi vesipuhvelikin. Mutta rakastan, rakastan :D
Miltä se tuntuu, kun toinen koskettaa vain rahasta?
Kyllä vähän vanhempi mies kelpaa, mutta rajansa kaikella. Kyllä jo joku 10 vuotta vanhempi mies olisi aika ylärajoilla, nykyinen kumppani on minua 7 vuotta vanhempi.
N24
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset haluavat vanhoja miehiä aivan yhtä paljon kuin ennenkin.
Eli ei yhtään.
Jospa vastaamisen sijaan ilmoittaisi asiattomiksi nämä toistuvat trollaukset.
M59+
Ässämersu tekee aina nuoriin naisiin vaikutuksen 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isää ne ukoista itellesä ettii.
Iciwanha totuus on, että tyttö pyrkii löytämään isänsä kaltaisen miehen.
Ajatelkaapa vain tuttavapariskuntianne!
Ei todellakaan. Monet isät on huonoja ihmisiä. Kuka sellaisen haluaisi OMAN kotinsa ilmaa pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarit nyt jo haiseekin eltaantuneelta ja pussit roikkuu. Ite erosin semmoisesta kun oli 15.v ikäero. Rupes sillä olee kaikenlaista vaivaa. Itse olin 45 ja lähdin.
Myös noin vanhat naiset haisevat eltaantuneelta ja pussit roikkuvat niilläkin. Parempi vaihtaa ajoissa nuorempaan, jos sellaista katsoo tarvitsevansa.
Vanhan kannattaa etsiä toinen vanha, niin voivat roikkua ja haista yhdessä. Suihku kun alkaa lakata kiinnostamasta.
Pappatrollit ovat vallanneet palstan.
Vierailija kirjoitti:
Useiden tutkimusten mukaan 58+ mies olisi parasta seuraa nelikymppiselle naiselle.
Olisi hyvä taloudellinen turva. Kaapissa aina uusia vaatteita, kenkiä, kosmetiikkaa sekä hygieniatuotteita (vuokkoset tms)
Kiitos ei, minulla on niitä kaapissa ilman ukkoakin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vähän vanhempi mies kelpaa, mutta rajansa kaikella. Kyllä jo joku 10 vuotta vanhempi mies olisi aika ylärajoilla, nykyinen kumppani on minua 7 vuotta vanhempi.
N24
Tuo 7 on jo myös liikaa
No ei. Sekä 24-v tytär että ikätoverinsa ovat ihan ikäistensä kanssa. Kuten me vanhempansakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle nelikymppinen nainen ja menossa töihin rippileirille. Arvaatte varmaan, mihin iltani kuluvat?
Juu. Tiedän. Käännyn katseluun fasepuukissa.
En näpilläni koskisi, vaikka olisi miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Mun 50v.ukolla ei ole vehe pelittäny enää muutamaa vuotee, alkaa olla kaikkea muutaki vaivaa, alkkis kaiken lisäksi. Kelpaiskohan nuorille pimuille vielä?
Sinä olet ajanut sen loppuun,
henkisesti ja fyysisesti.
Olen 47v mies enkä voisi kuvitella, että.alkaisin suhteeseen alle 25v naisen kanssa.
Minulla on työkavereina nuoria naisia ja kyllä huomaa, että on erilaiset ajatusmaailmat. Kuuntelen kahvitauoilla neitosten juttuja... sikäli eroavat keski-ikäisten naisten jutuista, että nuoret ovat positiivisempia ja iloisempia. No elämä on edessä. Ei ole vielä käsitystä siitä, mitä skeidaa tää elämä loppupeleissä on.
Mutta onhan näistä neitosista silmäniloa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v mies enkä voisi kuvitella, että.alkaisin suhteeseen alle 25v naisen kanssa.
Minulla on työkavereina nuoria naisia ja kyllä huomaa, että on erilaiset ajatusmaailmat. Kuuntelen kahvitauoilla neitosten juttuja... sikäli eroavat keski-ikäisten naisten jutuista, että nuoret ovat positiivisempia ja iloisempia. No elämä on edessä. Ei ole vielä käsitystä siitä, mitä skeidaa tää elämä loppupeleissä on.
Mutta onhan näistä neitosista silmäniloa.
Perhe! Hoivarooli, oli se sitten lasten tai vanhempien, syö äkkiä ihmisestä ilon. Kyllä se siitä vielä paranee, paitsi niillä naisilla, jotka vain jatkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluavat joo. Tiedoksi tämä nyt sitten kaikille palstan neliviiskymppisille miehille. Teille on tiedossa nuorta naista!
Entäs me kuusikymppiset?
Saako tänne jättää ilmoituksen? Jätän sen kumminkin:
KESÄSETÄ OTTAA KESÄKISSAN
aamuin sekä illoin ja kerran keskipäivälläki!Alle 20 v. ja 45 kg. ensisijalla.
Jos täytät edes toisen kriteerin ja ystävättäresi täyttää toisen, niin yhteishaku huomioidaan!
Tarjous voimassa lokakuuhun asti tai kunnes paikka on täytetty.
Hei, kesäsetä!
Täällä kaksi pikkuista kesäkissaa vailla sedän palveluksia. Täytämme molemmat kriteerit, noin kolmeen kertaan kumpikin.
Otetaanko yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluavat joo. Tiedoksi tämä nyt sitten kaikille palstan neliviiskymppisille miehille. Teille on tiedossa nuorta naista!
Entäs me kuusikymppiset?
Saako tänne jättää ilmoituksen? Jätän sen kumminkin:
KESÄSETÄ OTTAA KESÄKISSAN
aamuin sekä illoin ja kerran keskipäivälläki!Alle 20 v. ja 45 kg. ensisijalla.
Jos täytät edes toisen kriteerin ja ystävättäresi täyttää toisen, niin yhteishaku huomioidaan!
Tarjous voimassa lokakuuhun asti tai kunnes paikka on täytetty.
Hyvä ilmoitus, luulen että tärppää.
Nuoret naiset haluavat vanhoja miehiä aivan yhtä paljon kuin ennenkin.