Oletteko saaneet pelastettua parisuhteen, joka on ollut oikeasti pahassa kriisissä?
Minä olen epäileväinen että lieneekö tuo edes mahdollista. Ainakin oman kokemuksen perusteella se pelastushalu on aina varsin yksipuolista, eikä toista kiinnosta edes yrittää.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olemme saaneet pelastettua. Minustakin tuntui että pelastushalu oli vain minulla. Kävin pariterapiassakin yksin. Mutta niin vaan työstettiin yhdessä suhde kuntoon. Kriisistä on nyt 9 vuotta aikaa.
Mikä sitten loppujaan aidosti muuttui?
Harvoin on pelastettavissa, sillä naisilla on usein kiire sen uuden äijän slaikkaa imemään.
Kerran eräs akka rupesi neuvomaan, että miten hänen pilluaan pitää käsitellä ja mistä hän tykkää. Voi tsiisus! Meikäläinen on rämplänny römpsää jo teinipojasta lähtien.
M43
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräs akka rupesi neuvomaan, että miten hänen pilluaan pitää käsitellä ja mistä hän tykkää. Voi tsiisus! Meikäläinen on rämplänny römpsää jo teinipojasta lähtien.
M43
Oho. Väärä ketju, mutta sopinee tännekin.
Olemme saaneet pelastettua. Minustakin tuntui että pelastushalu oli vain minulla. Kävin pariterapiassakin yksin. Mutta niin vaan työstettiin yhdessä suhde kuntoon. Kriisistä on nyt 9 vuotta aikaa.